ze denken altijd gelijk te hebbenquote:
zuip ze Indahquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga mijn hoeveelheid van 1,125 liter JW black in de fles eens wat verkleinen.![]()
ze willen gelijk hebben maar je moet het ze niet geven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ze denken altijd gelijk te hebben
dat zeg je ook alleen maar omdat je wil neukenquote:
niet altijd teminstequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze willen gelijk hebben maar je moet het ze niet geven.
dan zou ik er nu juist tegenin moeten gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar omdat je wil neuken
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ze denken altijd gelijk te hebben
alleen als ie niet anders kanquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze willen gelijk hebben maar je moet het ze niet geven.
quote:
want WOKKIN zit ook op Fok!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zou ik er nu juist tegenin moeten gaan.
Huhquote:
maar ik welquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zeg ik helemaal niet
Hoe kan ik het goedmaken?quote:
ik geloof je lekker toch nietquote:
die heeft daar helemaal geen tijd voorquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
want WOKKIN zit ook op Fok!
dat zowiezoquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
conclusie trekken.
vrouwen zijn complex
dat denk jijquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heeft daar helemaal geen tijd voor
helemaal waarquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
conclusie trekken.
vrouwen zijn complex
koken, schoonmaken, wassen, stofzuigen, kinderen naar school brengen en halen.quote:
dus vervelen jullie nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
niks hoorquote:
geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering waar blijft die koerier met de modem en router![]()
zit al de hele tijd te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |