das wel old school in ieder gevalquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, een pauze?
[..]
pentium 3, antiekhandel
hoi terug Symquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Symphonic het volgende:
Even hallo met de PIII van mijn meisje..
Damn dat is echt niet te doen
jij bang voor mensenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
maar ik ben bang voor mensen
klinkt niet echt geloofwaardig hequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi terug Sym
[..]
jij bang voor mensen![]()
en al helemaal niet als je d'r irl kentquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
klinkt niet echt geloofwaardig he
Dus ze moet me niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en al helemaal niet als je d'r irl kent
inderdaadquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fuck, je hebt me doorquote:
Ik ben een asociaal kutwijfquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je hebt Alfa Romeo als UI. Je maakt het wel bont zeg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fuck, je hebt me door
[..]
Ik ben een asociaal kutwijf
maar mag je er ook aan zittenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat betreft de TT: ik loop al een dag met zes tieten rond me hier in huis.
Gatverdamme, ik hoef niet te weten dat je zo veel aangekomen bent dat je tieten hebt gekregenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:
die tijd komt nog voor mijquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
In een bananendoos?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
dat zeg ik helemaal nietquote:
Aan twee zeker wel, aan twee niet (is de bediende) en de andere twee (overduidelijk de grootste) zullen er in feite geen moeite mee hebben, ware het niet dat die toebehoren aan die van een vriendin van mijn vriendin. Maar 1/3 is nog geen slechte score dacht ik zo.quote:
rond me, niet an me.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
Gatverdamme, ik hoef niet te weten dat je zo veel aangekomen bent dat je tieten hebt gekregen
Het vermoeden bestond alquote:
nee dat zeker niet als ze de hele dag in je gezicht mee zwaaien en je mag er niet aanzittenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aan twee zeker wel, aan twee niet (is de bediende) en de andere twee (overduidelijk de grootste) zullen er in feite geen moeite mee hebben, ware het niet dat die toebehoren aan die van een vriendin van mijn vriendin. Maar 1/3 is nog geen slechte score dacht ik zo.
Dat doet ze niet, al zal ze vanavond wel weer rondlopen in dunne avondkleding. Maar ach, dat doet mijn vriendin ook, dus het zal allemaal wel goed zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat zeker niet als ze de hele dag in je gezicht mee zwaaien en je mag er niet aanzitten
dat is pas een kwelling
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef Giertje het volgende:
vrouwen trekken altijd zo snel conclusies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |