Graag meer info, of neurie het even in.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:15 schreef Christiaan het volgende:
Ik zoek een pianostuk, dat zo gaat:
|Tu tu tu| Tu tu tu| hierna herhaalt precies dat zich een keer.
Daarna hetzelfde maar dan een octaaf lager.
Het is dus een pianostuk, in dat gedeelte relatief langzaam. Erg bekend stuk, nu bij de RVU op NL2.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:32 schreef kaalschaap het volgende:
welk liedje speelt onder dit reclame stukje?
aan het eind is het het duidelijkst hoorbaar
http://www.comedycentral.(...)comedycentral.nl:748
je krijgt wel waarschijnlijk eerst een andere reclame te horen, die bedoel ik niet, ik bedoel de reclame van californication
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef sbassiej1988 het volgende:
Hallo,
Ik hoorde een tijd terug een grappig en volgens mij onbekend nummer alleen geen idee meer hoe die heet. Beetje in vergetenheid geraakt tot een kameraad er weer naar vroeg.
Het gaat om een meisje/vrouw (niet nederlands of engels maar ze zingt wel engels maar vrij onduidelijk.
De tekst is iets van: i don't care "i'm not a teenage anymore you can take me everywhere" heel vrolijk en vlot liedje is het.
Vrij weinig info maar is grandioos liedje.
Dat dusquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:24 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Ik ben echt dringend op zoek naar een nummer, wat in feite uit niets meer bestaat dan het 'aflopende' riedeltje wat je in het volgende nummer hoort als Snoop Dogg rapt:
Ik weet niet van wie dit nummer is, of hoe het heet. Alleen dus dat dat 'aflopende' stukje de hele herhaald wordt. Verder rapt er een of andere dude op, en zijn stem is vervormd met een soort van autotune. Ik meen me te herinneren dat het nummer in Step Up 2 The Streets voorkwam, maar daar heb ik hem helaas niet in kunnen ontdekken.
Ik hoor het nummer in mijn hoofd, en ik hoor ook de stem van de 'rapper' in mijn hoofd, maar helaas kan ik geen duidelijke tekst onderscheiden. Het is niet eens zo zeer een goed nummer, maar het feit dat ik het ken, maar er niet op kan komen, vreet aan meIk hoop dat iemand me kan helpen!
Hartstikke bedankt voor de snelle reactie, je bent mijn held!quote:
Geen dank.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:28 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt voor de snelle reactie, je bent mijn held!
Ik had het kunnen weten, aangezien het echt mijn soort muziek is, maar ik kwam er niet op...
Nogmaals bedankt!
Ik moest direct aan deze denken: vanaf 1:00quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik moest direct aan deze denken: vanaf 1:00
Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom ik dacht dat hij in Step Up 2 The Streets voorkwamquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik moest direct aan deze denken: vanaf 1:00
Ppk - Resurrection ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef Krln het volgende:
ik weet nie eens hoe ik dit moet uitleggen.
het is een soort houseliedje, eind jaren 90 begin 2000 denk ik.
het lijkt wel een soort russisch thema van een onderzeeer, of dat heb ik er mss zelf van gemaakt. niet das boot. er is volgens mij alleen tekst op het einde, en dat klinkt vrij russisch. het is vooral muzikaal, begint met enkel dit wijsje:
tuuuu...... tutututuuuu...... tutututuuuu.. tututututututu-tu du tu.... de bas begint er opeens in te komen. het klinkt een beetje als of iemand op glas tikt zonder de bas.. heel melodieus en zeker geen harde house. het is van een 1dagsvlieg.
als iemand dit weet.. is ie mijn held.
Ach, ik heb zelf ook vaak naar die plaat gezocht met die omschrijving die jij noemt, dus hij zit er hier wle in geramdquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:07 schreef Krln het volgende:
[..]
wow !!! dat jij dat er zo uithaalt!!!respekt!!!! EN DANK JE!!!!!!!! je bent mijn held!!!
haha... ik heb zelfs tu tutututu op google ingevoerd.. deed nie veelquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf ook vaak naar die plaat gezocht met die omschrijving die jij noemt, dus hij zit er hier wle in geramd
Die moet je gewoon al in je hoofd hebben zittenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf ook vaak naar die plaat gezocht met die omschrijving die jij noemt, dus hij zit er hier wle in geramd
Slaap lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef Krln het volgende:
[..]
haha... ik heb zelfs tu tutututu op google ingevoerd.. deed nie veelik kan lekker slapen nu!! jippie!! dank u beleefd!
ik ook, ik ben verliefd denk ik. maar ik ben getrouwd en oud. haha. en zo rustig kunnen slapen nu he. jippie!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:28 schreef Robar het volgende:
[..]Ik moet even zeggen dat ik dit echt briljant vind
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:56 schreef Christiaan het volgende:
Het gaat hierom: http://player.omroep.nl/?aflID=10675932&silverlight=true
Vanaf 11.12
Dan zou het één van deze twee moeten zijn:quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:20 schreef steve-urkel het volgende:
Nope,
al gekeken.. het ging echt in een promo over met stukje van 10 seconden per nummer.. dat overging in de megahit deze week... kon niets echt goed verstaan, maar het klonk al wel veelbelovend.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:14 schreef 1517 het volgende:
Een jaar of twee geleden was er op de televisie een reclame van het multiple sclerose fonds of research.
In deze reclame danst een vader met zijn dochter. De dochter staat op de voeten van haar vader.
Ten eerste ben ik opzoek naar het nummer wat onder deze reclamespot zat.
Een linkje naar de desbetreffende commercial zou helemaal geweldig zijn
Is 't toevallig deze:quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:14] schreef 1517 het volgende:
Een jaar of twee geleden was er op de televisie een reclame van het multiple sclerose fonds of research.
In deze reclame danst een vader met zijn dochter. De dochter staat op de voeten van haar vader.
Ten eerste ben ik opzoek naar het nummer wat onder deze reclamespot zat.
Een linkje naar de desbetreffende commercial zou helemaal geweldig zijn
Nee, volgens mij is het van een bekende gitarist.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:29 schreef wwwever het volgende:
[..]
Is 't toevallig deze:
(volgens http://www.mega-media.nl/mvtr-item.php?mid=622 gebruikt in een reclame van MS Research)
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:27 schreef kaalschaap het volgende:
ik zoek trouwens ook een ander liedje
ik weet alleen nog dat er in word gezongen "i'm in love with your sister" maar eht is neit van chingo blingo ofzo, want dat is het enigste wat ik akn vinden, het is een beetje een soort rock liedje
twas btw moss - i apologise...quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dan zou het één van deze twee moeten zijn:
Was het niet Eric Clapton?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:10 schreef 1517 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het van een bekende gitarist.
Weet bijna zeker dat het deze niet is.
Heb tevens MS Research gemaild of zij het antwoord weten
Corine Bailey Rae, met "Put your records on"?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef WB21 het volgende:
ik zoek een nummer. heb helaas geen fragment dus ik zal zo'n goed mogelijke beschrijving proberen te geven.
Nummer is gezongen door een vrouwenstem, denk een soloartiest. Naar mijn idee een nummer tussen dat 1985 en 2000 gemaakt is, uitgaande van de stijl welke gewoon normale vrolijke pop is.
Het woord 'Sometime of "Sometimes word heel erg veel gezongen in het nummer, vooral in de laatste anderhalve minuut van het nummer, dit is ook het enige wat ik qua tekst kon opvangen samen met het woord inside.
Na 'Sometime' is er steeds een ander stukje tekst wat voor mij ook niet duidelijk was.
Ik heb het nummer eigenlijk nog nooit op de radio gehoord, welke zender dan ook, dus misschien is het wel een iets onbekender nummer.
Iemand enig idee of een wilde gok? Alvast bedankt![]()
Het is in ieder geval niet Erasure - Sometimes waar dit woord ook veel in voorkomt namelijk.
quote:
Ik vond dit:quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan, met het nummer "Wonderful tonight".
quote:Stichting MS Research
Sinds 2002 is Dorinda fulltime directeur van Stichting MS Research, de organisatie die al bijna 30 jaar geld werft voor wetenschappelijk onderzoek naar MS. Daarnaast verzorgt de stichting voorlichting over MS aan het brede publiek. Wie kent niet de tv-spot van een paar jaar geleden van het meisje dat met haar vader danst op de muziek van Eric Clapton? Pas in laatste instantie zie je dat ze niet kan lopen. De stem van Maartje van Weegen op de radio vraagt regelmatig om een financiële bijdrage.
Leave Britney alone!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef WB21 het volgende:
ik zoek een nummer. heb helaas geen fragment dus ik zal zo'n goed mogelijke beschrijving proberen te geven.
Nummer is gezongen door een vrouwenstem, denk een soloartiest. Naar mijn idee een nummer tussen dat 1985 en 2000 gemaakt is, uitgaande van de stijl welke gewoon normale vrolijke pop is.
Het woord 'Sometime of "Sometimes word heel erg veel gezongen in het nummer, vooral in de laatste anderhalve minuut van het nummer, dit is ook het enige wat ik qua tekst kon opvangen samen met het woord inside.
Na 'Sometime' is er steeds een ander stukje tekst wat voor mij ook niet duidelijk was.
Ik heb het nummer eigenlijk nog nooit op de radio gehoord, welke zender dan ook, dus misschien is het wel een iets onbekender nummer.
Het is in ieder geval niet Erasure - Sometimes waar dit woord ook veel in voorkomt namelijk.
Dank u.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan, met het nummer "Wonderful tonight".
Dank u.quote:
Dank!quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef WB21 het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Corine Bailey Rae, met "Put your records on"?
Thnx voor de reacties!quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef WB21 het volgende:
Thnx voor de reacties!![]()
Geen van beide helaas (baalt ervan geen audio-opname van het nummer te hebben gemaakt)
Het woord 'sometimes' kwam er in ieder geval vaker in voor dan in bovenstaande nummers.
Iemand nog?
Zomaar een gokje:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef WB21 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thnx voor de reacties!![]()
Geen van beide helaas (baalt ervan geen audio-opname van het nummer te hebben gemaakt)
Het woord 'sometimes' kwam er in ieder geval vaker in voor dan in bovenstaande nummers.
Iemand nog?
Gokje:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:01 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel van een liedje van een aantal jaar terug alweer..
Het is een heel vals gezongen "bekend" engelstalig hiphop of rap nummer oid.. Het was een vrouwelijke zangeres..
Ik had het erover met een vriendin en we kunnen allebei nergens op komen.
Dit is een beetje vaag omschreven maar weet iemand misschien wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:01 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel van een liedje van een aantal jaar terug alweer..
Het is een heel vals gezongen "bekend" engelstalig hiphop of rap nummer oid.. Het was een vrouwelijke zangeres..
Ik had het erover met een vriendin en we kunnen allebei nergens op komen.
Dit is een beetje vaag omschreven maar weet iemand misschien wat ik bedoel.
JAAA deze was hetquote:
Geen dank.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
JAAA deze was het!!! vet goed thanks
!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:57 schreef aardbeientaartje het volgende:
Hee beste mensen ik en een vriendin van me zoeken een liedje!
Dat is het nummer Kidsos van Sebastian Ingrosso, maar dan de OUDE versie ervan..
waar dus het deuntje van kidsos in zit, heeft iemand een idee hoe dit heet???
Het is nogal frustrerend als je het niet kunt vinden!!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:17 schreef aardbeientaartje het volgende:
Jaaa super bedankt!! Alleen kwamen we meteen op nog een ander nummer :p en dat is waarin ze iets zingen in de trant van:
This is the rhythm of the night. blablablaa miss dynamite. Enig idee?? het is een beetje een soort uitgaans/party versie met een lekker ritme.
Het zal toch niet dit zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:17 schreef aardbeientaartje het volgende:
Jaaa super bedankt!! Alleen kwamen we meteen op nog een ander nummer :p en dat is waarin ze iets zingen in de trant van:
This is the rhythm of the night. blablablaa miss dynamite. Enig idee?? het is een beetje een soort uitgaans/party versie met een lekker ritme.
Het kan ook nog deze zijn:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:17 schreef aardbeientaartje het volgende:
UIt deze promo?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef moody_h het volgende:
Op TMF heb je een programma "het leukste dorp van Nederland"
Tijdens het reclame-spotje voor dit programma hoor je op de achtergrond een nummer. Ik kan helaas niet echt beschrijven hoe dit nummer gaat.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef WB21 het volgende:
Thanks! Had zomaar gekunt, maar helaas.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:25 schreef Prixie het volgende:
[..]
Paar gokjes ..voldoet ook niet helemaal aan je omschrijving...It's worth a shot
Ook niet helaas. Alhoewel de songtekst goede hoop gaf gezien de hoeveelheid dat het woord sometimes aan bod kwam..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Zomaar een gokje:
http://lyricskeeper.nl/nl/natalie-imbruglia/sometimes.html
Weet je niet nog iets van het nummer? Een bepaald tempo, een instrument, bliepje, vergelijkbare stem van een andere artiest?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:06 schreef WB21 het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Had zomaar gekunt, maar helaas.
[..]
Ook niet helaas. Alhoewel de songtekst goede hoop gaf gezien de hoeveelheid dat het woord sometimes aan bod kwam..![]()
Word dan toch misschien wachten totdat het nummer weer eens voorbij komtHeb zelf ook al rot gezocht
nope das nou het vervelende.. echt alleen bovengenoemde tekst.. meestal kom ik wel op de juiste songtekst terecht via google na het intypen van wat gehoorde woorden in het liedje, om zo dus het liedje te achterhalen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet je niet nog iets van het nummer? Een bepaald tempo, een instrument, bliepje, vergelijkbare stem van een andere artiest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |