Hoi Sieneke!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Bedoel je niet Doei Sven?
Oh verkeerde subforum.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
Moet je dat nog vrágen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hebben we hier nog kans op goud?Of wat er ook te winnen valt.
Nee, Bob de Jong, heeft Bronsquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
Is bob een Belg die voor Nederland komt wapperen?
sommige mensen moeten altijd overdrijvenquote:
Heb je nu ook vlagjes aan je drumstokken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sommige mensen moeten altijd overdrijven![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nu ook vlagjes aan je drumstokken?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sommige mensen moeten altijd overdrijven![]()
quote:
dan wapper ik met jouw vlaggetje en jij met de mijnequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
alleen in een hotel met vlaggetjes dan he...
oeh... intiem!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan wapper ik met jouw vlaggetje en jij met de mijne![]()
bij echte liefde is geen fluf nodigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wát een liefde hier
Dat is wel eenflufje
waard!
fluf jij mij? dan fluf ik jouquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij echte liefde is geen fluf nodig
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fluf jij mij? fluf ik jou![]()
quote:
ja nou ja...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg, kijk eens wat je net post zeg![]()
En ik fluf alleen om jullie liefde te vieren
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nou ja...
niets zo veranderlijk als de mens he...
quote:
Ik ga het vragen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Komt er ook nog een afkorting voor het orgel?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Komt er ook nog een afkorting voor het orgel?
zal wel niet toch...quote:
sven......wat heeft die te maken met het SongFestival..quote:
Ik had hier gepost en dacht dat het voor de OS wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:11 schreef rubje het volgende:
[..]
sven......wat heeft die te maken met het SongFestival..
Oh foei, ga je mond spoelen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had hier gepost en dacht dat het voor de OS wasdus nu heb ik in een subforum gepost wat van mijn part meteen de vuilnisbak in kan
Maar dan ga je ons geliefd subforum toch niet de prullie in wenschen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
Sorryheb nu eenmaal helemaal niks met het songfestival
je hebt niks met het songfestival ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef creno het volgende:
[..]
je hebt niks met het songfestival ?![]()
Je nickname is anders wel een liedje van vorig jaar, dus je hebt wel iets met het songfestival !
Dirkh had ook niets met het songfestival, integendeel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een voorbeeld voor iedereen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirkh had ook niets met het songfestival, integendeel.
And look at him now!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |