quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Unreal88 het volgende:
Sven kramer rijdt niet meer wegens een wisselstoring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door DutchErrorist op 23-02-2010 23:17:12 ]
quote:Als ik Kemkers was, zou ik van baan wisselen..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef oxy.moroni het volgende:
"Als ik kemkers was zou ik van baan wisselen"
quote:
quote:
die van mij ook?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Carnaval
Zitten goeie grappen tussen trouwens.
Hahhaa ja deze ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef PietBel het volgende:
Kramer verliest, Kemkes nieuwe assistent van Guus Hiddink.
Ik snap de grap niet?quote:
2 roels voor deze postquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Monopoly het volgende:
er ontsnapte een beetje plas toen ik moest lachen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:28 schreef TwyLight het volgende:
Ge hebt uw wissel gemist, verrekte koekwaus!
Die was gelukkig nog niet gemaaktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Monco10 het volgende:
Deze grappen zijn wel erg kort door de BOCHT.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
Nieuwe sponsor Sven Kramer: ANWB, Hebben we u ooit de verkeerde kant opgestuurd?
"De wissel kwam van rechts..."quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Het wordt eens tijd voor kramervragen
Beter goed gejat dan slecht verzonnen zeker.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Ochtendjas het volgende:
Wat is het verschil tussen Sven Kramer en een vuilnisman?
Een vuilnisman heeft een buitenbaan.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef onderjas het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen zeker.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
Ze worden wel steeds slechter...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef Misan het volgende:
Wat is het verschil tussen een vuilnisman en Sven Kramer?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef Karammel het volgende:
Kemkers overweegt een carrière als tandarts. Hij helpt je gegarandeerd van je plak af.
OMGquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef Karammel het volgende:
Kemkers overweegt een carrière als tandarts. Hij helpt je gegarandeerd van je plak af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zal je uitgevallen tanden niet vervangen met goud zeker?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef Karammel het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef jrk1990 het volgende:
Kramer gaat nu echt geen achtervolging meer rijden, voor geen goud
Ja, leg 'm nog even uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:56 schreef Ixnay het volgende:
Deze uit een ander topic kun je ook op 2 manieren opvatten:
[..]
Nee hoor, humor helpt ons Nederlanders dit immense verdriet te dragen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:56 schreef Dante_Alighieri het volgende:
Sven Kramer volledig afgekraakt.![]()
You guys are evil! .... Ha.... haha.... muahahaaaaaaaaaaaa....
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:02 schreef Peter het volgende:
Heeft Sven toch nog een prijs gewonnen jah
.
.
.
.
.
De Wisseltrofee
echt heel erg slecht iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:02 schreef Peter het volgende:
Heeft Sven toch nog een prijs gewonnen jah
.
.
.
.
.
De Wisseltrofee
Dat is toch geen grapquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
Hij is een klootzak. Godverdomme. Hij stuurt me gewoon naar binnen.
Je hebt ook zo'n nauwe anus.quote:
Doe eens tinypic ofzo klapjostie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Samuel zag het aankomen:
[ afbeelding ]
Grappen, waar zie jij het afkraak gebeuren?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:56 schreef Dante_Alighieri het volgende:
Sven Kramer volledig afgekraakt.![]()
You guys are evil! .... Ha.... haha.... muahahaaaaaaaaaaaa....
Iets met het woord 'binnen' erin is niet per definitie grappig...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooit zal Sven zelf hier ook binnensmonds om kunnen lachen
Zie de post boven je.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:11 schreef Peter het volgende:
PRIVE: Oma Kramer vertelt: Kleine Sven was altijd al een binnenvetter.
Je bedoelt: "Een goeie wissel is pas een slechte wissel als het niet goed gaat"quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:13 schreef kutkabouter het volgende:
cruijf: ik zeg altijd maar zo, als je coach zegt dat je binnen moet schaatsen, en je schaatst over de pion, terwijl je met een been in de lucht zwaait omdat mart smeets aan het praten is, dan heb je er in feite helemaal niks aan
heel matig![]()
Maar wat was Ireen Wüstquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:15 schreef Bragi het volgende:
"Gelukkig blijft Erica er nuchter onder."
Dat is hetzelfde als dat een Fok!ker tegen mij zou zeggen over het scheuren van mijn toompje : "dat zou mij nooit gebeuren"quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:17 schreef tong80 het volgende:
Hilbert van der Duim :
'Dit zou mij nooit zijn overkomen.'
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:17 schreef tong80 het volgende:
Hilbert van der Duim :
Goed bedacht, maar Sven reed ook linksquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:20 schreef martini151 het volgende:
Waarom gedisqualificeerd? Svengelsmannen rijden toch altijd links?!
Commentator: SVEN, JE MOET NAAR LINKS!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:17 schreef tong80 het volgende:
Hilbert van der Duim :
Als het klopt is het toch geen grap?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:23 schreef martini151 het volgende:
Euhm.. als hij links reed klopt de grap toch of heb ik iets gemist?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Deze wissel wordt u aangeboden door ProRail.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:26 schreef koningkerel het volgende:
Dagblad de Limburger heeft al een artikel online
Kemkers: "Nee, niet gaan grappen!"quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:26 schreef dnzl het volgende:
Kemkers: Je gaat winnen van die Koreaan! Kramer: Wat?! Naar de binnenbaan?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kemkers: "Nee, niet gaan grappen!"
Kramer: "Jaaa, ik ga hier zo overstappen!"
Een hele film is er al!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
Eerste website ter ondersteuning Sven is er: http://changeyourlane.com/
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Deze wissel wordt u aangeboden door ProRail.
Matige grap, probeer het nog eensquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:36 schreef Saekerhett het volgende:
Sven Kramer vliegt direct terug naar Nederland. Na 12 uur pissig in het vliegtuig gezeten te hebben, gaan ze landen op Schiphol. Hoort hij de piloot:
"Ladies and gentlemen, we are cleared to land runway 18 RIGHT.... oh wait no, it's 18 LEFT, so we're.... dammit, it's 18 RIGHT!!!!"
quote:
quote:
Ik vond eigenlijk dat 'ie keihard gelijk had. Een handjevol schaatsers op topniveau en de interviewer weet niet eens wie het isquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die verdiend hij wel idd, was iets te arrogant
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk dat 'ie keihard gelijk had. Een handjevol schaatsers op topniveau en de interviewer weet niet eens wie het is
Jij ziet blijkbaar het verschil tussen een start en een wissel niet. Wie heeft de uitleg nodig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Ga jij mij een baanwissel uitleggen? Doe dat liever bij Sven
quote:
Tuurlijk weet ze dat wel, ze legt hem ook meteen uit waar het voor is en waarom (Tape identification etc.) ze waren op NBC met een 10 minutenspecial bezig over langebaanschaatsen, sfeer en kleintjePils (rare sport in de vs hoor), denk dat ze Sven uit de coverage geschrapt hebben, zal de sponsor blij mee zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk dat 'ie keihard gelijk had. Een handjevol schaatsers op topniveau en de interviewer weet niet eens wie het is
Dan nog. Al was het voor tape identification, zoiets spreek je dan maar lekker zelf in ('t is haar beroep, niet het zijne).quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:32 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ze dat wel, ze legt hem ook meteen uit waar het voor is en waarom (Tape identification etc.) ze waren op NBC met een 10 minutenspecial bezig over langebaanschaatsen, sfeer en kleintjePils (rare sport in de vs hoor), denk dat ze Sven uit de coverage geschrapt hebben, zal de sponsor blij mee zijn
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:42 schreef Bragi het volgende:
Geen grap.
[ afbeelding ]
Die ad onderaan de medaillespiegel...
"Zeg wie je bent en wat je gewonnen hebt."quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:32 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ze dat wel, ze legt hem ook meteen uit waar het voor is en waarom (Tape identification etc.) ze waren op NBC met een 10 minutenspecial bezig over langebaanschaatsen, sfeer en kleintjePils (rare sport in de vs hoor), denk dat ze Sven uit de coverage geschrapt hebben, zal de sponsor blij mee zijn
Ah, mooi, dit gifje weet precies alle drama van de os eerbiedig te verwoorden. Ik ben ontroerd.quote:
quote:
dat is de verkeerde afslag, oftewel de vis afslagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |