quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
Ze worden wel steeds slechter...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef Misan het volgende:
Wat is het verschil tussen een vuilnisman en Sven Kramer?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef Karammel het volgende:
Kemkers overweegt een carrière als tandarts. Hij helpt je gegarandeerd van je plak af.
OMGquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef Karammel het volgende:
Kemkers overweegt een carrière als tandarts. Hij helpt je gegarandeerd van je plak af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zal je uitgevallen tanden niet vervangen met goud zeker?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef Karammel het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef jrk1990 het volgende:
Kramer gaat nu echt geen achtervolging meer rijden, voor geen goud
Ja, leg 'm nog even uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:56 schreef Ixnay het volgende:
Deze uit een ander topic kun je ook op 2 manieren opvatten:
[..]
Nee hoor, humor helpt ons Nederlanders dit immense verdriet te dragen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:56 schreef Dante_Alighieri het volgende:
Sven Kramer volledig afgekraakt.![]()
You guys are evil! .... Ha.... haha.... muahahaaaaaaaaaaaa....
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:02 schreef Peter het volgende:
Heeft Sven toch nog een prijs gewonnen jah
.
.
.
.
.
De Wisseltrofee
echt heel erg slecht iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:02 schreef Peter het volgende:
Heeft Sven toch nog een prijs gewonnen jah
.
.
.
.
.
De Wisseltrofee
Dat is toch geen grapquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
Hij is een klootzak. Godverdomme. Hij stuurt me gewoon naar binnen.
Je hebt ook zo'n nauwe anus.quote:
Doe eens tinypic ofzo klapjostie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Samuel zag het aankomen:
[ afbeelding ]
Grappen, waar zie jij het afkraak gebeuren?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:56 schreef Dante_Alighieri het volgende:
Sven Kramer volledig afgekraakt.![]()
You guys are evil! .... Ha.... haha.... muahahaaaaaaaaaaaa....
Iets met het woord 'binnen' erin is niet per definitie grappig...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooit zal Sven zelf hier ook binnensmonds om kunnen lachen
Zie de post boven je.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:11 schreef Peter het volgende:
PRIVE: Oma Kramer vertelt: Kleine Sven was altijd al een binnenvetter.
Je bedoelt: "Een goeie wissel is pas een slechte wissel als het niet goed gaat"quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:13 schreef kutkabouter het volgende:
cruijf: ik zeg altijd maar zo, als je coach zegt dat je binnen moet schaatsen, en je schaatst over de pion, terwijl je met een been in de lucht zwaait omdat mart smeets aan het praten is, dan heb je er in feite helemaal niks aan
heel matig![]()
Maar wat was Ireen Wüstquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:15 schreef Bragi het volgende:
"Gelukkig blijft Erica er nuchter onder."
Dat is hetzelfde als dat een Fok!ker tegen mij zou zeggen over het scheuren van mijn toompje : "dat zou mij nooit gebeuren"quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:17 schreef tong80 het volgende:
Hilbert van der Duim :
'Dit zou mij nooit zijn overkomen.'
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:17 schreef tong80 het volgende:
Hilbert van der Duim :
'Dit zou mij nooit zijn overkomen.'
Goed bedacht, maar Sven reed ook linksquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:20 schreef martini151 het volgende:
Waarom gedisqualificeerd? Svengelsmannen rijden toch altijd links?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |