Tellen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Schaatser, je moet zelf tellen.
...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Reddiablo het volgende:
NBC journalist tegen Sven: "Who's stupid now?"
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Reddiablo het volgende:
Die coach reed toch niet als een noob de verkeerde bocht in ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Is dit een fout van de schaatser of van de coach?
Kramer:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Reddiablo het volgende:
Dat hadden er zeker twee geweest.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Desmonkey het volgende:
Stelletje ondankbare Nederlanders. De beste man heeft al goud.
.
Idd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Kramer staat niet boven de regels omdat hij regerend kampioen is. Mooi dat die arrogante bal nu eens op zijn plek wordt gezet.
dat dus.. zie m wijzen..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij staat Kemkers de boel verkeerd te coachen
Oeps dat was niet grappig van mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Thomas B. het volgende:
Op BetFair lachen ze zich helemaal stuk
MAAr HIJ WAS BETER DAN IEDEREEN!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Desmonkey het volgende:
Stelletje ondankbare Nederlanders. De beste man heeft al goud.
.
Eens, je moet zelf gewoon opletten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die coach reed toch niet als een noob de verkeerde bocht in ?
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dus.. zie m wijzen..
toch maar even wachten wat de uitleg is..kan ook iets anders betekenen. Sven is hier ook debet aan. Hij komt van de binnenbocht dus moet naar buiten dus eigen fout..quote:
Kun je wel eenquote:
Je zou maar op Lee gebet hebben!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Thomas B. het volgende:
Op BetFair lachen ze zich helemaal stuk
Fout van beide.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef borisz het volgende:
Fout van Kemkers?
Er zijn een paar bookmakers blij nu jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oeps dat was niet grappig van mij
Dit idd..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Of je nou fan bent van Sven of niet, je kan hier toch niet om lachen?
Die Lee is een walgelijk, walgelijk mannetje. Ik zal al zijn wedstrijden volgen en hem het beste toewensen, als je begrijpt wat ik bedoel
sven twijfelde maar heeft vertrouwen in zijn coach...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef Shoombak het volgende:
in de slowmotion zie je kemkers duidelijk wijzen en zeggen binnenbaan
Kramer reed al in de buitenbocht... door Kemkers ging ie weer naar binnen juistquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
toch maar even wachten wat de uitleg is..kan ook iets anders betekenen. Sven is hier ook debet aan. Hij komt van de binnenbocht dus moet naar buiten dus eigen fout..
Inderdaad, dat het dan op zo'n punt fout gaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Jarno het volgende:
Wow. En daar train je dan 4 jaar lang voor. Bizar.
Je weet als schaatser zelf toch ook uit welke bocht je komt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
toch maar even wachten wat de uitleg is..kan ook iets anders betekenen. Sven is hier ook debet aan. Hij komt van de binnenbocht dus moet naar buiten dus eigen fout..
Dit zou zo maar eens einde vriendschap kunnen betekenenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef Ritmo het volgende:
Wat ben ik nu blij dat ik Kemkers niet ben, die gaat echt klappen krijgen van Kramer.
quote:
Tuurlijk niet, winnen is winnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik vind dat juichen van die drie medaiilisten wel wat overdreven hoor...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:22 schreef Fortitudo het volgende:
ik gok geen goud voor Nederland. Ik gok een zilveren plek en een plek 4 en 5
Ik moest gelijk aan Peter Mueller denkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Pino112 het volgende:
Kramer volgend seizoen bij andere ploeg..
Ja enig, goud winnen terwijl je de 2e tijd hebt. Elke keer als je naar die medaille kijkt zal je daaraan denken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, winnen is winnen.
Ik denk idd dat dit niet snel goed komtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kramer heeft snel een andere coach........
Als ik Naomi was zou ik 'm maar even met rust latenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Dos37 het volgende:
Naja hij geeft Naomi vannacht gewoon een veeg
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef truedestiny het volgende:
waarom een fout van kempkers. je kan tog verdomme zelf wel nadenken welke bocht je moet nemen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
Zal ik iets kloterigs zeggen?
"Maar ja jongens, ook DAT is sport."![]()
Zo wil je toch niet winnen? Dat je van binnen blij bent oke, maar ik zou me een beetje inhouden tijdens de race van de echte winnaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, winnen is winnen.
I know maar dat is dus dom, je moet er zelf ook met je hoofd bij blijven ook al ben je in concentratie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kramer reed al in de buitenbocht... door Kemkers ging ie weer naar binnen juist
Die Kemkers ging met een schaats in z'n gezicht geramd worden als ie bij Kramer in de buurt was gekomen.quote:
dit meen je zelf toch niet. je komt gvd 5 sec geleden die bocht nog uit, en dan weet je niet meer welke je daarna moet nemenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Hij kan zelf wel overtuigd zijn.... maar als je coach je dat toeroept kan ik me voorstellen dat je begint te twijfelen
Idd, beter winnen we dat nog welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Szura het volgende:
Dit wordt keihard rellen endan moet er nog achtervolging komen
Ja maar stel dathet andersom was geweest, en hij had niet geluisterd...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat dus.
Evengoed jammer, maar zelf logisch nadenken is toch ook niet te veel gevraagd?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef wdn het volgende:
Misschien schreeuwt Kemkers "goud is binnen" en samen met die vingers denkt Kramer "binnenbaan".
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=kramer
quote:jeroenmegens: RT @steef1603: Sven Kramer krijgt morgen een Tom Tom. #drama #os2010
Over 2 jaarquote:
Dat meende ik ook te liplezenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef JohnDDD het volgende:
lul ja hij zegt het gewoon BINNENBAAN BINNENBAAN
Graag jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand in Vancouver? Kan die Mart de mond smoeren? Dank!
Iddquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef Dromer het volgende:
Maar eens wachten wat Kemkers te vertellen heeft...
Mwah, in zo'n fractie van een seconde ga je als schaatser toch af op iemand die het overzicht en het advies geeft lijkt me. Als je in zo'n 'trance' zit en dan dat signaal krijgt (denkt te krijgen), ga je dat echt niet meteen relativeren, me dunkt.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan Peter Mueller denken
Hebben jullie dat op de NL TV kunnnen horen of zien, dat hij dat echt duidelijk aangaf??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Dos37 het volgende:
die kerel zegt gewoon binnenbocht
Dat met name...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Sad dat die Koreaan en die Rus doen alsof ze wereldhelden zijn terwijl ze zojuist publiekelijk ingemaakt zijn met 10+ seconden (of wat was het).
Stom, maar eigen verantwoordelijkheid enzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
"Wat een klootzak, hij stuurt mij de verkeerde bocht in.."
Misschien schreeuwt Kemkers "goud is binnen" en samen met die vingers denkt Kramer "binnenbaan".
Dat geldt altijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand in Vancouver? Kan die Mart de mond smoeren? Dank!
Dat dus ook....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Bob de Jong ook maar een greintje fatsoen had, had ie z'n smerige grijns voor zich gehouden
ga jij eens effe 10 kilometer in 12:50 schaatsen picassoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef truedestiny het volgende:
je kan toch wel zelf verzinnen welke bocht je moet nemen. zwakzinnig mens
Dat. En sowieso, jij vertrouwt toch op je coach, of niet soms...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Mwah, in zo'n fractie van een seconde ga je als schaatser toch af op iemand die het overzicht en het advies geeft lijkt me. Als je in zo'n 'trance' zit en dan dat signaal krijgt (denkt te krijgen), ga je dat echt niet meteen relativeren, me dunkt.
Wat doet een coach? Coachen. En de pupil luistert.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Stom, maar eigen verantwoordelijkheid enzo.
onzin... je bent geconcerteerd bezig, op zo'n moment heb je blind vertrouwen in je coach volgens mij...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef truedestiny het volgende:
je kan toch wel zelf verzinnen welke bocht je moet nemen. zwakzinnig mens
Hij trekt snel bij, gelukkig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Bob de Jong ook maar een greintje fatsoen had, had ie z'n smerige grijns voor zich gehouden
neequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Hebben jullie dat op de NL TV kunnnen horen of zien, dat hij dat echt duidelijk aangaf??
lijkt mij een grotere ramp voor de sven dan de coach....quote:
Ja ik kan me voorstellen dat je dan begint te twijfelen als schaatser...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef tompsv18 het volgende:
"wat een klootzak, hij stuurt me de verkeerde baan in" zei Kramer in de gang
Je zag hem twijfelen... en het feit dat z'n coach het duidelijk lijkt de zeggen gaf de doorslag. Hij hééft er over nagedacht tot het allerlaatste moment dat ie nog kon kiezen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef Bartoli het volgende:
Ja Kemkers kan de fout wel maken punt blijft (in trans of niet) dat Kramer ook een stel hersens heeft om na te denken
waarom... het is zijn schuld niet dat sven een fout maaktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
goh ik zou hem aan hebben gevlogenquote:
LOLquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bob de Jong had gelijk. Hij had een truc om Kramer te verslaan
Ik ook....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Malahide het volgende:
Ik vind het eigenlijker kutter voor Gerard dan voor Sven... je zult het maar op je geweten hebben, ook al was het een vergissing.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bob de Jong had gelijk. Hij had een truc om Kramer te verslaan
Inderdaad, wat een onzin dat Bob de Jong niet blij mag zijn omdat Kramer een stomme faalhaas is, als Kramer zou zijn gevallen dan soit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef cptmarco het volgende:
[..]
waarom... het is zijn schuld niet dat sven een fout maakt
Omdat een echte winnaar zo niet wil winnen. Smerige faalhaas vind ik het.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef cptmarco het volgende:
[..]
waarom... het is zijn schuld niet dat sven een fout maakt
ik dacht hij gaat met zijn schaatsen op iemand inhakkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
goh ik zou hem aan hebben gevlogen
Idd minstensquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er sneuvelt minstens één kleedkamer daar nu![]()
![]()
.
Ik vind dat inderdaad wel heel erg verdacht jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Morendo het volgende:
Zijn er al bel-Koreanen gesignaleerd op de tribune?
WIJ OOKquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef nattermann het volgende:
Die coach voelt zich zwaar kut nu
Gek als je naast zo'n wijf zitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef Knallert het volgende:
Bart springt weer lekker uit z'n vel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |