Je weet als schaatser zelf toch ook uit welke bocht je komt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
toch maar even wachten wat de uitleg is..kan ook iets anders betekenen. Sven is hier ook debet aan. Hij komt van de binnenbocht dus moet naar buiten dus eigen fout..
Dit zou zo maar eens einde vriendschap kunnen betekenenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef Ritmo het volgende:
Wat ben ik nu blij dat ik Kemkers niet ben, die gaat echt klappen krijgen van Kramer.
quote:
Tuurlijk niet, winnen is winnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik vind dat juichen van die drie medaiilisten wel wat overdreven hoor...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:22 schreef Fortitudo het volgende:
ik gok geen goud voor Nederland. Ik gok een zilveren plek en een plek 4 en 5
Ik moest gelijk aan Peter Mueller denkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Pino112 het volgende:
Kramer volgend seizoen bij andere ploeg..
Ja enig, goud winnen terwijl je de 2e tijd hebt. Elke keer als je naar die medaille kijkt zal je daaraan denken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, winnen is winnen.
Ik denk idd dat dit niet snel goed komtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kramer heeft snel een andere coach........
Als ik Naomi was zou ik 'm maar even met rust latenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Dos37 het volgende:
Naja hij geeft Naomi vannacht gewoon een veeg
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef truedestiny het volgende:
waarom een fout van kempkers. je kan tog verdomme zelf wel nadenken welke bocht je moet nemen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
Zal ik iets kloterigs zeggen?
"Maar ja jongens, ook DAT is sport."![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |