Je zou maar op Lee gebet hebben!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Thomas B. het volgende:
Op BetFair lachen ze zich helemaal stuk
Fout van beide.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef borisz het volgende:
Fout van Kemkers?
Er zijn een paar bookmakers blij nu jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oeps dat was niet grappig van mij
Dit idd..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Of je nou fan bent van Sven of niet, je kan hier toch niet om lachen?
Die Lee is een walgelijk, walgelijk mannetje. Ik zal al zijn wedstrijden volgen en hem het beste toewensen, als je begrijpt wat ik bedoel
sven twijfelde maar heeft vertrouwen in zijn coach...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef Shoombak het volgende:
in de slowmotion zie je kemkers duidelijk wijzen en zeggen binnenbaan
Kramer reed al in de buitenbocht... door Kemkers ging ie weer naar binnen juistquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
toch maar even wachten wat de uitleg is..kan ook iets anders betekenen. Sven is hier ook debet aan. Hij komt van de binnenbocht dus moet naar buiten dus eigen fout..
Inderdaad, dat het dan op zo'n punt fout gaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Jarno het volgende:
Wow. En daar train je dan 4 jaar lang voor. Bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |