Iddquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef Dromer het volgende:
Maar eens wachten wat Kemkers te vertellen heeft...
Mwah, in zo'n fractie van een seconde ga je als schaatser toch af op iemand die het overzicht en het advies geeft lijkt me. Als je in zo'n 'trance' zit en dan dat signaal krijgt (denkt te krijgen), ga je dat echt niet meteen relativeren, me dunkt.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan Peter Mueller denken
Hebben jullie dat op de NL TV kunnnen horen of zien, dat hij dat echt duidelijk aangaf??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Dos37 het volgende:
die kerel zegt gewoon binnenbocht
Dat met name...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Sad dat die Koreaan en die Rus doen alsof ze wereldhelden zijn terwijl ze zojuist publiekelijk ingemaakt zijn met 10+ seconden (of wat was het).
Stom, maar eigen verantwoordelijkheid enzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
"Wat een klootzak, hij stuurt mij de verkeerde bocht in.."
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef wdn het volgende:
Misschien schreeuwt Kemkers "goud is binnen" en samen met die vingers denkt Kramer "binnenbaan".
Dat geldt altijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand in Vancouver? Kan die Mart de mond smoeren? Dank!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef wdn het volgende:
Misschien schreeuwt Kemkers "goud is binnen" en samen met die vingers denkt Kramer "binnenbaan".
Dat dus ook....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Bob de Jong ook maar een greintje fatsoen had, had ie z'n smerige grijns voor zich gehouden
ga jij eens effe 10 kilometer in 12:50 schaatsen picassoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef truedestiny het volgende:
je kan toch wel zelf verzinnen welke bocht je moet nemen. zwakzinnig mens
Dat. En sowieso, jij vertrouwt toch op je coach, of niet soms...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Mwah, in zo'n fractie van een seconde ga je als schaatser toch af op iemand die het overzicht en het advies geeft lijkt me. Als je in zo'n 'trance' zit en dan dat signaal krijgt (denkt te krijgen), ga je dat echt niet meteen relativeren, me dunkt.
Wat doet een coach? Coachen. En de pupil luistert.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Stom, maar eigen verantwoordelijkheid enzo.
onzin... je bent geconcerteerd bezig, op zo'n moment heb je blind vertrouwen in je coach volgens mij...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef truedestiny het volgende:
je kan toch wel zelf verzinnen welke bocht je moet nemen. zwakzinnig mens
Hij trekt snel bij, gelukkig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Bob de Jong ook maar een greintje fatsoen had, had ie z'n smerige grijns voor zich gehouden
neequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Hebben jullie dat op de NL TV kunnnen horen of zien, dat hij dat echt duidelijk aangaf??
lijkt mij een grotere ramp voor de sven dan de coach....quote:
Ja ik kan me voorstellen dat je dan begint te twijfelen als schaatser...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef tompsv18 het volgende:
"wat een klootzak, hij stuurt me de verkeerde baan in" zei Kramer in de gang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |