Zo wil je toch niet winnen? Dat je van binnen blij bent oke, maar ik zou me een beetje inhouden tijdens de race van de echte winnaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, winnen is winnen.
I know maar dat is dus dom, je moet er zelf ook met je hoofd bij blijven ook al ben je in concentratie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kramer reed al in de buitenbocht... door Kemkers ging ie weer naar binnen juist
Die Kemkers ging met een schaats in z'n gezicht geramd worden als ie bij Kramer in de buurt was gekomen.quote:
dit meen je zelf toch niet. je komt gvd 5 sec geleden die bocht nog uit, en dan weet je niet meer welke je daarna moet nemenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Hij kan zelf wel overtuigd zijn.... maar als je coach je dat toeroept kan ik me voorstellen dat je begint te twijfelen
Idd, beter winnen we dat nog welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Szura het volgende:
Dit wordt keihard rellen endan moet er nog achtervolging komen
Ja maar stel dathet andersom was geweest, en hij had niet geluisterd...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat dus.
Evengoed jammer, maar zelf logisch nadenken is toch ook niet te veel gevraagd?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef wdn het volgende:
Misschien schreeuwt Kemkers "goud is binnen" en samen met die vingers denkt Kramer "binnenbaan".
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=kramer
quote:jeroenmegens: RT @steef1603: Sven Kramer krijgt morgen een Tom Tom. #drama #os2010
Over 2 jaarquote:
Dat meende ik ook te liplezenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef JohnDDD het volgende:
lul ja hij zegt het gewoon BINNENBAAN BINNENBAAN
Graag jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand in Vancouver? Kan die Mart de mond smoeren? Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |