Je zag hem twijfelen... en het feit dat z'n coach het duidelijk lijkt de zeggen gaf de doorslag. Hij hééft er over nagedacht tot het allerlaatste moment dat ie nog kon kiezen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef Bartoli het volgende:
Ja Kemkers kan de fout wel maken punt blijft (in trans of niet) dat Kramer ook een stel hersens heeft om na te denken
waarom... het is zijn schuld niet dat sven een fout maaktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Bob de Jong ook maar een greintje fatsoen had, had ie z'n smerige grijns voor zich gehouden
goh ik zou hem aan hebben gevlogenquote:
LOLquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bob de Jong had gelijk. Hij had een truc om Kramer te verslaan
Ik ook....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Malahide het volgende:
Ik vind het eigenlijker kutter voor Gerard dan voor Sven... je zult het maar op je geweten hebben, ook al was het een vergissing.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bob de Jong had gelijk. Hij had een truc om Kramer te verslaan
Inderdaad, wat een onzin dat Bob de Jong niet blij mag zijn omdat Kramer een stomme faalhaas is, als Kramer zou zijn gevallen dan soit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef cptmarco het volgende:
[..]
waarom... het is zijn schuld niet dat sven een fout maakt
Omdat een echte winnaar zo niet wil winnen. Smerige faalhaas vind ik het.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef cptmarco het volgende:
[..]
waarom... het is zijn schuld niet dat sven een fout maakt
ik dacht hij gaat met zijn schaatsen op iemand inhakkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
goh ik zou hem aan hebben gevlogen
Idd minstensquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er sneuvelt minstens één kleedkamer daar nu![]()
![]()
.
Ik vind dat inderdaad wel heel erg verdacht jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Morendo het volgende:
Zijn er al bel-Koreanen gesignaleerd op de tribune?
WIJ OOKquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef nattermann het volgende:
Die coach voelt zich zwaar kut nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |