quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
Als we vandaag 1,2 én 3 worden... dan eet ik mijn schoen op
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:07 schreef mug89 het volgende:
Ah gelukkig, Marianne Weber doet ook mee, alleen wel onder een valse naam
Hier nog wat tips:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik denk een combo... moet dan toch voor de volgende keer wel weten wat lekkerderdereder is
Matig, je kan beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Als Bob faalt kan ie altijd nog gaan sleeën
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
Tvp voor iBenny die zijn schoen op gaat eten
Oei, da's best een riskante weddenschapquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:07 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Ja,, ik hoop dat het uit komt
Zal Ria's poesje wel schraal zijn als ik Vulture mag gelovenquote:
Sinds ik hoorde dat die 2 sex hebben gehad, heb ik moeite met kijken naar schaatsevenementen met hun als presentator/commentator.quote:
Of rappen met zon kapselquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Als Bob faalt kan ie altijd nog gaan sleeën
Lee is in de rit hierna.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef wdn het volgende:
LeeMaak het maar spannend maar niet te spannend
Als je het over de duivel hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Kleintje Pils er ook vanavond? Of is Amalia met de rest van de familie alweer terug?
Zet jezelf eroverheen, heeft hij ook bij haar gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Sinds ik hoorde dat die 2 sex hebben gehad, heb ik moeite met kijken naar schaatsevenementen met hun als presentator/commentator.
Ze komen net aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Kleintje Pils er ook vanavond? Of is Amalia met de rest van de familie alweer terug?
Nee joh, in Vancouver doen ze dat - gelukkig voor Ria - niet zo professioneel als zou moeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal Ria's poesje wel schraal zijn als ik Vulture mag geloven
Voorjaarsvakantie toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef iBenny het volgende:
moeten die prinsesjes niet naar school ofzo?
Het pak leent zich ook enorm voor een mooie blik op het kruis... jammer dat die Jappen de kleinstgeschapen mannen ter wereld zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
die dacht, ik doe 't goud alvast AAN
Heb de 'rel' niet gevolgd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ik ook... ben op zich wel benieuwd hoe schoen smaaktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:07 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Ja,, ik hoop dat het uit komt
Kan toch ook achterlangs zijn geweest?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef mug89 het volgende:
[..]
Zet jezelf eroverheen, heeft hij ook bij haar gedaan
die hebben vakantie en anders missen ze maar een keertje het vingervervenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef iBenny het volgende:
Whehe en ik vind Wotherspoon al zo lijken op Bob qua manier van doenquote:
Volgens mij hadden ze vorige week vakantie maar gisteren is de school gewoon weer begonnen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef iBenny het volgende:
Deze week is het voorjaarsvakantie boven de rivieren. Maar vorige week waren ze er ook al, en toen was het nog geen vakantie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef iBenny het volgende:
Of zij bij hem. Blijf het een vreemd verhaal vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef mug89 het volgende:
[..]
Zet jezelf eroverheen, heeft hij ook bij haar gedaan
Stelletje hoerenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze week is het voorjaarsvakantie boven de rivieren. Maar vorige week waren ze er ook al, en toen was het nog geen vakantie.
TerugVindPost.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef OlivierV het volgende:
domme vraag(?): wat is tvp? leest het zovaak, maar kan het niet ontcijferen...
Zo kan ie de bochten beter maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef Dagonet het volgende:
Sheez, kan die Rus niet dat pakketje sokken uit z'n pak halen?
Al die fucking japanners hebben zo'n dildo-pakje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
die dacht, ik doe 't goud alvast AAN
TerugVindPost. Dat is als je een topic in je acitve topics wil hebben om later terug te lezen of iets wil posten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef OlivierV het volgende:
oooeeeh, dit is echt een zware belediging voor Jeremy, Remmz !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Remzz het volgende:
Whehe en ik vind Wotherspoon al zo lijken op Bob qua manier van doen
Een soort Jan Jansen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Hiriko Hirako.... hadden zijn ouders een A te weinig en toen maar voor een I gekozen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Hiriko Hirako.... hadden zijn ouders een A te weinig en toen maar voor een I gekozen?
Tijd Voor Pilsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef OlivierV het volgende:
Hirikoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef TheVulture het volgende:
TerugVindPostquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef OlivierV het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef TheVulture het volgende:
je kunt wel goed alles zienquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
Dat gouden pak staat de mannen echt gay. Net Barbarella ofzo.
Ow ja sorry Milaa jij was nogal van Wotherspoon ! Ja heb ik echt helemaal niets mee vind het echt een aparte, wat Bob eigenlijk ook isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oooeeeh, dit is echt een zware belediging voor Jeremy, Remmz !
Taeke Taekema is dan wel weer leuk.quote:
Amalia is de enige leerplichtige en die is alleen in het weekend geweest.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze week is het voorjaarsvakantie boven de rivieren. Maar vorige week waren ze er ook al, en toen was het nog geen vakantie.
Vind dat niet echt een voordeel.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Valt me op dat de familie er alleen bij het mannen schaatsen bij is...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Amalia is de enige leerplichtige en die is alleen in het weekend geweest.
Is het nou echt zo moeilijk om zelf iets uit te zoeken? Lees de OP.quote:
WA heeft dus de leiding thuis.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Valt me op dat de familie er alleen bij het mannen schaatsen bij is...
die 3 medailles zijn zeker het voorprogramma he?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb een feestje georganiseerd na de wedstrijd. In een House ergens in Canada
Sorry, bedoel Maxima natuurlijk.quote:
Hierna. En in rit 7 en 8.quote:
Geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef marcodej het volgende:
De prinsesjes vinden het ook niet boeiend.
Sambal bij?quote:
Yup, warmingup van het feestjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
die 3 medailles zijn zeker het voorprogramma he?
39. Sushiquote:
tis wel een grappig filmpje van Wotherspoonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef Remzz het volgende:
Ow ja sorry Milaa jij was nogal van Wotherspoon ! Ja heb ik echt helemaal niets mee vind het echt een aparte, wat Bob eigenlijk ook is
Echt he, dan staat het in de OP,,, is het nog niet genoegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om zelf iets uit te zoeken? Lees de OP.
de sfeer zal er dan vast wel inzittenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, warmingup van het feestje.
Ik blijf het een lelijke man vinden, hij zal wel heel symphatiek zijn enzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
Heb ik een toffe schaatsfoto site gevonden, kan je daar niet van linken. Stelletje prutsers. Er staan hilarische Bob de Jong fotoshoot foto's.
http://www.desgphoto.com/desgphoto/gallery/index.php?p=event&id=177
Blijf dan morgen maar even kijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Vrouwenschaatsen is toch leuker om naar te kijken?
Gewoon op de lucht afgaan...conform haar achternaamquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal die van Ria V. wel zijn.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
Heb ik een toffe schaatsfoto site gevonden, kan je daar niet van linken. Stelletje prutsers. Er staan hilarische Bob de Jong fotoshoot foto's.
Teringquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
Moet Bøkko morgen? of in de ploegenachtervolging?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Blijf dan morgen maar even kijken.
Er staat niet hoe laat, ik heb geen idee van welk land deze 2 zijn en geen idee hoe lang het duurt allemaal die rondjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om zelf iets uit te zoeken? Lees de OP.
ja, ik bedoelde ook Maximaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Ik kijk toch liever naar de jongeheer vab Sven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
OMGquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
DIE LUCHT!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon op de lucht afgaan...conform haar achternaam
5 kilometer voor de dames. Of Bokko meedoet, weet ik niet. Even zoeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef OlivierV het volgende:
[..]
Moet Bøkko morgen? of in de ploegenachtervolging?Of is ze de enige noorse schaatster deze OS?
Bij de rondetijden staan ook vlaggetjes, dan kun je zien welk land ze zijn, en oja de naam staat er ook bij. Toevallig...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef aaipod het volgende:
[..]
Er staat niet hoe laat, ik heb geen idee van welk land deze 2 zijn en geen idee hoe lang het duurt allemaal die rondjes
Bob de Jongquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ken sites waarbij dergelijke mannen steeds minder kleren aanhebben naarmate de foto's vorderen... gelukkig zijn ze dat principe vergeten aan Bob uit te leggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken sites waarbij dergelijke mannen steeds minder kleren aanhebben naarmate de foto's vorderen... gelukkig zijn ze dat principe vergeten aan Bob uit te leggen
Teringtietje!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
of Tuitertquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:18 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ik kijk toch liever naar de jongeheer vab Sven.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef maril het volgende:
Amalia is toch Fan van Sven
Ik heb geen hoofd nodig, een lekker lijf is voldoendequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken sites waarbij dergelijke mannen steeds minder kleren aanhebben naarmate de foto's vorderen... gelukkig zijn ze dat principe vergeten aan Bob uit te leggen
Idd, triest, maar waar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:18 schreef Shoombak het volgende:
Zijn er nou geen 10 mensen in de hele wereld die kunnen concurreren op de 10 km?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
gebeurd toch niksquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Szura het volgende:
Ik heb amper iets van de rit gezien door dit topic
je mist toch niksquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Szura het volgende:
http://www.desgphoto.com/(...)ex.php?imageId=52252quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
quote:
Aan zijn kapsel te zien met Fatima (en dan bedoel ik niet die ene)quote:
Het is ook niet de moeite waardquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Szura het volgende:
*sluit aan in rijd*quote:
dit dus, maar ik wacht op NLquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Szura het volgende:
Mochtie hopen, die enequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan zijn kapsel te zien met Fatima (en dan bedoel ik niet die ene)
PROESTquote:
Godver, ik zappenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:22 schreef superworm het volgende:
Nog meer kansloze buitenlanders! Nu op NL2
wie?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:22 schreef superworm het volgende:
Nog meer kansloze buitenlanders! Nu op NL2
Zometeen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:22 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
dit dus, maar ik wacht op NL
Ja in Nederland er schaatst zo 6/8 man onder de 13:30quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:18 schreef Shoombak het volgende:
Zijn er nou geen 10 mensen in de hele wereld die kunnen concurreren op de 10 km?
Iemand die Sven kan verslaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:22 schreef wdn het volgende:
"Opsporing verzocht nu op nederland 2".
Ja en????
Zoeken we een schaatser ofzo?
Het WR staat op 12:41 en nog wat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Adolecens het volgende:
Wat is eigenlijk het record of de gemiddelde tijd van Sven op de 10km?
Je hebt tot nu toe niets gemist!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Thomas B. het volgende:
wtf nu al begonnen!! Er is ook werkelijk geen pijl op te trekken![]()
quote:
Het is mij om het evenquote:
12: 55 meen ik(?)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Adolecens het volgende:
Tong80 is in slaap gevallen op de F5-knop.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef Gourmetschotel het volgende:
Hoezo heeft dit topic zoveel views?
Eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef Cootz het volgende:
Ik denk van der Kieft door Lee op een rondje gezet wordt...
Uurtje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
Hoelang nog tot Sven en Bob.
F5-junks.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef Gourmetschotel het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Szura het volgende:
12:41.69quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Adolecens het volgende:
Ja gelukkig. Maar ik dacht dat het om 22.00 uur pas begon. Of al om 22.00... het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef Knallert het volgende:
[..]
Je hebt tot nu toe niets gemist!
Deze rit de eerste nederlander!
Haha, het knappere broertje van Adje heet ook Arjen, net als Adje.quote:
veel mensen... en veel spiekertjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef Gourmetschotel het volgende:
Veel? Heel normaal aantal, hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef Gourmetschotel het volgende:
lucky bastardquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, die batst met Reeeemon Sluitspier
Tnxquote:
Nou nou, wat een verrassingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef Arcee het volgende:
Lee nu al 2 seconden sneller dan v/d Kieft.
2quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Meteen 1 seconde achterstand.
Bruce was een productief manquote:
Hap.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef Arcee het volgende:
Lee nu al 2 seconden sneller dan v/d Kieft.
Jammer dat Grodum er niet is...quote:
Het is de Grodum van Nederland.quote:
Dat zal wel net zoiets zijn als bij ons 'van Dijk' of 'de Vries.'quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat gaat snel... ik weet als de dag van gister dat we begonnen
Koreaanquote:
heet jij zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zal wel net zoiets zijn als bij ons 'van Dijk' of 'de Vries.'
heb je geen mentale handrem? Datie ff stilstoptquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
Moet ik hier ook al m'n mentale afrem-techniek proberen net als bij de 1500v?
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
Moet ik hier ook al m'n mentale afrem-techniek proberen net als bij de 1500v?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |