je kunt wel goed alles zienquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
Dat gouden pak staat de mannen echt gay. Net Barbarella ofzo.
Ow ja sorry Milaa jij was nogal van Wotherspoon ! Ja heb ik echt helemaal niets mee vind het echt een aparte, wat Bob eigenlijk ook isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oooeeeh, dit is echt een zware belediging voor Jeremy, Remmz !
Taeke Taekema is dan wel weer leuk.quote:
Amalia is de enige leerplichtige en die is alleen in het weekend geweest.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze week is het voorjaarsvakantie boven de rivieren. Maar vorige week waren ze er ook al, en toen was het nog geen vakantie.
Vind dat niet echt een voordeel.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze week is het voorjaarsvakantie boven de rivieren. Maar vorige week waren ze er ook al, en toen was het nog geen vakantie.
Valt me op dat de familie er alleen bij het mannen schaatsen bij is...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Amalia is de enige leerplichtige en die is alleen in het weekend geweest.
Is het nou echt zo moeilijk om zelf iets uit te zoeken? Lees de OP.quote:
WA heeft dus de leiding thuis.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Valt me op dat de familie er alleen bij het mannen schaatsen bij is...
die 3 medailles zijn zeker het voorprogramma he?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb een feestje georganiseerd na de wedstrijd. In een House ergens in Canada
Sorry, bedoel Maxima natuurlijk.quote:
Hierna. En in rit 7 en 8.quote:
Geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef marcodej het volgende:
De prinsesjes vinden het ook niet boeiend.
Sambal bij?quote:
Yup, warmingup van het feestjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
die 3 medailles zijn zeker het voorprogramma he?
39. Sushiquote:
tis wel een grappig filmpje van Wotherspoonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef Remzz het volgende:
Ow ja sorry Milaa jij was nogal van Wotherspoon ! Ja heb ik echt helemaal niets mee vind het echt een aparte, wat Bob eigenlijk ook is
Echt he, dan staat het in de OP,,, is het nog niet genoegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om zelf iets uit te zoeken? Lees de OP.
de sfeer zal er dan vast wel inzittenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, warmingup van het feestje.
Ik blijf het een lelijke man vinden, hij zal wel heel symphatiek zijn enzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
Heb ik een toffe schaatsfoto site gevonden, kan je daar niet van linken. Stelletje prutsers. Er staan hilarische Bob de Jong fotoshoot foto's.
http://www.desgphoto.com/desgphoto/gallery/index.php?p=event&id=177
Blijf dan morgen maar even kijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Vrouwenschaatsen is toch leuker om naar te kijken?
Gewoon op de lucht afgaan...conform haar achternaamquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal die van Ria V. wel zijn.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
Heb ik een toffe schaatsfoto site gevonden, kan je daar niet van linken. Stelletje prutsers. Er staan hilarische Bob de Jong fotoshoot foto's.
Teringquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
Moet Bøkko morgen? of in de ploegenachtervolging?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Blijf dan morgen maar even kijken.
Er staat niet hoe laat, ik heb geen idee van welk land deze 2 zijn en geen idee hoe lang het duurt allemaal die rondjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om zelf iets uit te zoeken? Lees de OP.
ja, ik bedoelde ook Maximaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Ik kijk toch liever naar de jongeheer vab Sven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
OMGquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
DIE LUCHT!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon op de lucht afgaan...conform haar achternaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |