je kunt wel goed alles zienquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
Dat gouden pak staat de mannen echt gay. Net Barbarella ofzo.
Ow ja sorry Milaa jij was nogal van Wotherspoon ! Ja heb ik echt helemaal niets mee vind het echt een aparte, wat Bob eigenlijk ook isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oooeeeh, dit is echt een zware belediging voor Jeremy, Remmz !
Taeke Taekema is dan wel weer leuk.quote:
Amalia is de enige leerplichtige en die is alleen in het weekend geweest.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze week is het voorjaarsvakantie boven de rivieren. Maar vorige week waren ze er ook al, en toen was het nog geen vakantie.
Vind dat niet echt een voordeel.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze week is het voorjaarsvakantie boven de rivieren. Maar vorige week waren ze er ook al, en toen was het nog geen vakantie.
Valt me op dat de familie er alleen bij het mannen schaatsen bij is...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Amalia is de enige leerplichtige en die is alleen in het weekend geweest.
Is het nou echt zo moeilijk om zelf iets uit te zoeken? Lees de OP.quote:
WA heeft dus de leiding thuis.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Valt me op dat de familie er alleen bij het mannen schaatsen bij is...
die 3 medailles zijn zeker het voorprogramma he?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb een feestje georganiseerd na de wedstrijd. In een House ergens in Canada
Sorry, bedoel Maxima natuurlijk.quote:
Hierna. En in rit 7 en 8.quote:
Geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef marcodej het volgende:
De prinsesjes vinden het ook niet boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |