Ze komen net aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Kleintje Pils er ook vanavond? Of is Amalia met de rest van de familie alweer terug?
Nee joh, in Vancouver doen ze dat - gelukkig voor Ria - niet zo professioneel als zou moeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal Ria's poesje wel schraal zijn als ik Vulture mag geloven
Voorjaarsvakantie toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef iBenny het volgende:
moeten die prinsesjes niet naar school ofzo?
Het pak leent zich ook enorm voor een mooie blik op het kruis... jammer dat die Jappen de kleinstgeschapen mannen ter wereld zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
die dacht, ik doe 't goud alvast AAN
Heb de 'rel' niet gevolgd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ik ook... ben op zich wel benieuwd hoe schoen smaaktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:07 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Ja,, ik hoop dat het uit komt
Kan toch ook achterlangs zijn geweest?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef mug89 het volgende:
[..]
Zet jezelf eroverheen, heeft hij ook bij haar gedaan
die hebben vakantie en anders missen ze maar een keertje het vingervervenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef iBenny het volgende:
Whehe en ik vind Wotherspoon al zo lijken op Bob qua manier van doenquote:
Volgens mij hadden ze vorige week vakantie maar gisteren is de school gewoon weer begonnen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef iBenny het volgende:
Deze week is het voorjaarsvakantie boven de rivieren. Maar vorige week waren ze er ook al, en toen was het nog geen vakantie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef iBenny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |