Vergeet niet dat jouw eerste zin al niet kloptquote:KUTKKTERING er staat een e te weinig in de TT, Topic verneukt, dagdag.![]()
NINJAEDIT!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jouw eerste zin al niet klopt.
Nerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:56 schreef koffiekoekje het volgende:
3,14159265
Maar wat voegt het toe
verkapte-zie-mij-een-iphone-hebben-postquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:53 schreef o.us het volgende:
Terechte klacht, maar ik zit nu op mijn iPhone dus PI's kan ik dan niet gebruiken.
Dat is een lemming.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef Chinless het volgende:
ag got
Mensen die nooit geen goede TT opstellen
Dat is net zoiets als zeggen dat mimiek en lichaamstaal overbodig zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik gebruik nooit een PI.
Vind dat overbodig.
Bovenin als je een antwoord typt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:11 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Waar kan je die kiezen dan?
Waar is de P dan, ik kon alleen een I vindenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Bovenin als je een antwoord typt.
Kan je vinden bij de I van Inkvis.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:16 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Waar is de P dan, ik kon alleen een I vinden
Klopt, ik zie nu dat je je voelt als Superman.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja dit voegt echt een nieuwe dimensie toe aan mijn reactie.
De teloorgang van de PI.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja dit voegt echt een nieuwe dimensie toe aan mijn reactie.
Oneens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:06 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat mimiek en lichaamstaal overbodig zijn.
Weg met [ afbeelding ].
Lees eens dat topic boven je.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Oneens.
Je post kan je a.d.v. emoticons de juiste lading geven.
Emoticons zijn juist voor het grootste deel overbodig en bieden alleen maar opties tot spammen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Oneens.
Je post kan je a.d.v. emoticons de juiste lading geven.
Daaruit blijkt inderdaad dat de PI overbodig is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Lees eens dat topic boven je.
Dus niet altijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
Ik gebruik altijd een PI sinds een jaartje ongeveer.
Je faalt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daaruit blijkt inderdaad dat de PI overbodig is.
Ik ook. Jammerlijk dat ik op mijn telefoon ( mobiele versie ) geen PI kan gebruiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
Ik gebruik altijd een PI sinds een jaartje ongeveer.
Ik heb gewoon de baggerlayout op mijn telefoon, dan werkt het wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook. Jammerlijk dat ik op mijn telefoon ( mobiele versie ) geen PI kan gebruiken.
daar heb je toch een abo voor nodig?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de baggerlayout op mijn telefoon, dan werkt het wel.
Me dunkt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Goed topic.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:37 schreef WillFerrell het volgende:
Nein er stinkt!
Gooi het in de DEV groep. Je krijgt van mij wel een krabbel op je petitie.quote:
Kijk dan gelijk even hiernaar: Zou het misschien mogelijk zijn ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Gooi het in de DEV groep. Je krijgt van mij wel een krabbel op je petitie.
Was dat niet ooit al mogelijk? Ik kan me herinneren dat ik ooit standaard een bepaalde PI geselecteerd had.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kijk dan gelijk even hiernaar: Zou het misschien mogelijk zijn ?
Nou, lieve b-d, iedereen heeft dat stomme blaadje nu als standaard PI, maar zelf kiezen is er niet bij.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Was dat niet ooit al mogelijk? Ik kan me herinneren dat ik ooit standaard een bepaalde PI geselecteerd had.
Ja, als mod misschien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Was dat niet ooit al mogelijk? Ik kan me herinneren dat ik ooit standaard een bepaalde PI geselecteerd had.
Nop. Ik had het ook bij een ander account.quote:
Was dat niet bij die oude silver layout?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:45 schreef RacerDKB het volgende:
Kon dat vroeger niet? Kan me inderdaad herinneren dat je een standaardPI kon kiezen.
Ik gebruik nog immer de silver layout, maar daar kan het nu in ieder geval niet in.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:48 schreef WillFerrell het volgende:
Was dat niet bij die oude silver layout?
Ik stel voor dat er een diepgaand onderzoek komt van een onafhankelijk commissie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik gebruik nog immer de silver layout, maar daar kan het nu in ieder geval niet in.
Uiteraard kan e.e.a. pas gefinaliseerd worden na 9 juni.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:53 schreef WillFerrell het volgende:
Ik stel voor dat er een diepgaand onderzoek komt van een onafhankelijk commissie.
Pourquoi?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Uiteraard kan e.e.a. pas gefinaliseerd worden na 9 juni.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:05 schreef Ochtendjas het volgende:
Ik zie opeens het belang van de PI.
Dankuwel TS.
Mensen die een PI nodig hebben op een post te interpreteren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Doe dat voortaan wel, hoeft niet altijd natuurlijk maar is natuurlijk leuker en beter te begrijpen waar je posts over gaan.![]()
Klacht: Mensen die nooit een PI gebruiken.
KUTKKTERING er staat een e te weinig in de TT, Topic verneukt, dagdag.
Da's niet alleen bij Android met je verkapte zie-mij-eens-Android-gebruiken-post.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:39 schreef 9611Niels het volgende:
Sinds je bij Android alleen maar de oranje mobile layout kunt gebruiken, kan ik geen PI's meer doen
Bij Android is het pas sinds een week zo, daarvoor had je gewoon de normale layout, grapjasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's niet alleen bij Android met je verkapte zie-mij-eens-Android-gebruiken-post.
Dan komt Danny daar pas laat achter dat ie daar ook geld kan uitzuigen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bij Android is het pas sinds een week zo, daarvoor had je gewoon de normale layout, grapjas
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik gebruik nooit een PI.
Vind dat overbodig.
Dan ben je onverschillig. En ik zie ze vaak bij berichten die helemaal niet onverschillig overkomen. Dus gewoon luiïgheid.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:42 schreef Aestivate het volgende:
Is de discussie al geweest dat [ afbeelding ] gewoon een Pi is?
Zerokuquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:32 schreef Fortitude het volgende:
Mensen die altijd een PI gebruiken zijn veel erger.
iPhone kan ook niks zeg , pauperPhone..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:53 schreef o.us het volgende:
Terechte klacht, maar ik zit nu op mijn iPhone dus PI's kan ik dan niet gebruiken.
Zo'n PI is natuurlijk niet altijd nodig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:08 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dan ben je onverschillig. En ik zie ze vaak bij berichten die helemaal niet onverschillig overkomen. Dus gewoon luiïgheid.
Inderdaad. Vooral als ze overal de ':) '-PI gebruiken. Proberen ze steeds gevat over te komen ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef kristyle het volgende:
Vervelender zijn mensen die steeds dezelfde PI gebruiken
Die gebruik ik altijd als ik de uitstraling die ik mijn post wens mee te geven niet te vangen is in één van de overige PI's.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral als ze overal de ':) '-PI gebruiken. Proberen ze steeds gevat over te komen ofzo.
[quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:05 schreef Trollface. het volgende:
FOK!mobile moet eens PI's krijgen.
Ah, daar heb je er weer zo een.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral als ze overal de ':) '-PI gebruiken. Proberen ze steeds gevat over te komen ofzo.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ah, daar heb je er weer zo een.
Ik weet wat je bedoelt hoor, ik heb normaal gesproken ook niks met mensen diequote:
Ach meid, je kunt het hebben hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:21 schreef Penisbaard het volgende:
Ik weet wat je bedoelt hoor, ik heb normaal gesproken ook niks met mensen die [ afbeelding ] gebruiken. Al betrap ik mezelf erop dat ik [ afbeelding ] ook steeds vaker gebruik.
Bedankt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach meid, je kunt het hebben hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |