Vergeet niet dat jouw eerste zin al niet kloptquote:KUTKKTERING er staat een e te weinig in de TT, Topic verneukt, dagdag.![]()
NINJAEDIT!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jouw eerste zin al niet klopt.
Nerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:56 schreef koffiekoekje het volgende:
3,14159265
Maar wat voegt het toe
verkapte-zie-mij-een-iphone-hebben-postquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:53 schreef o.us het volgende:
Terechte klacht, maar ik zit nu op mijn iPhone dus PI's kan ik dan niet gebruiken.
Dat is een lemming.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:59 schreef Chinless het volgende:
ag got
Mensen die nooit geen goede TT opstellen
Dat is net zoiets als zeggen dat mimiek en lichaamstaal overbodig zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik gebruik nooit een PI.
Vind dat overbodig.
Bovenin als je een antwoord typt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:11 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Waar kan je die kiezen dan?
Waar is de P dan, ik kon alleen een I vindenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Bovenin als je een antwoord typt.
Kan je vinden bij de I van Inkvis.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:16 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Waar is de P dan, ik kon alleen een I vinden
Klopt, ik zie nu dat je je voelt als Superman.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja dit voegt echt een nieuwe dimensie toe aan mijn reactie.
De teloorgang van de PI.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja dit voegt echt een nieuwe dimensie toe aan mijn reactie.
Oneens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:06 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat mimiek en lichaamstaal overbodig zijn.
Weg met [ afbeelding ].
Lees eens dat topic boven je.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Oneens.
Je post kan je a.d.v. emoticons de juiste lading geven.
Emoticons zijn juist voor het grootste deel overbodig en bieden alleen maar opties tot spammen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Oneens.
Je post kan je a.d.v. emoticons de juiste lading geven.
Daaruit blijkt inderdaad dat de PI overbodig is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Lees eens dat topic boven je.
Dus niet altijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
Ik gebruik altijd een PI sinds een jaartje ongeveer.
Je faalt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daaruit blijkt inderdaad dat de PI overbodig is.
Ik ook. Jammerlijk dat ik op mijn telefoon ( mobiele versie ) geen PI kan gebruiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
Ik gebruik altijd een PI sinds een jaartje ongeveer.
Ik heb gewoon de baggerlayout op mijn telefoon, dan werkt het wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook. Jammerlijk dat ik op mijn telefoon ( mobiele versie ) geen PI kan gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |