Dan ben je onverschillig. En ik zie ze vaak bij berichten die helemaal niet onverschillig overkomen. Dus gewoon luiïgheid.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:42 schreef Aestivate het volgende:
Is de discussie al geweest dat [ afbeelding ] gewoon een Pi is?
Zerokuquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:32 schreef Fortitude het volgende:
Mensen die altijd een PI gebruiken zijn veel erger.
iPhone kan ook niks zeg , pauperPhone..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:53 schreef o.us het volgende:
Terechte klacht, maar ik zit nu op mijn iPhone dus PI's kan ik dan niet gebruiken.
Zo'n PI is natuurlijk niet altijd nodig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:08 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dan ben je onverschillig. En ik zie ze vaak bij berichten die helemaal niet onverschillig overkomen. Dus gewoon luiïgheid.
Inderdaad. Vooral als ze overal de ':) '-PI gebruiken. Proberen ze steeds gevat over te komen ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef kristyle het volgende:
Vervelender zijn mensen die steeds dezelfde PI gebruiken
Die gebruik ik altijd als ik de uitstraling die ik mijn post wens mee te geven niet te vangen is in één van de overige PI's.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral als ze overal de ':) '-PI gebruiken. Proberen ze steeds gevat over te komen ofzo.
[quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:05 schreef Trollface. het volgende:
FOK!mobile moet eens PI's krijgen.
]
Ah, daar heb je er weer zo een.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral als ze overal de ':) '-PI gebruiken. Proberen ze steeds gevat over te komen ofzo.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ah, daar heb je er weer zo een.
Ik weet wat je bedoelt hoor, ik heb normaal gesproken ook niks met mensen diequote:
gebruiken. Al betrap ik mezelf erop dat ik
ook steeds vaker gebruik.
Ach meid, je kunt het hebben hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:21 schreef Penisbaard het volgende:
Ik weet wat je bedoelt hoor, ik heb normaal gesproken ook niks met mensen die [ afbeelding ] gebruiken. Al betrap ik mezelf erop dat ik [ afbeelding ] ook steeds vaker gebruik.
Bedankt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach meid, je kunt het hebben hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |