Ofwel: standaard afwijzingsmailtjequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:01 schreef TyVole het volgende:
Zes weken geleden een email gestuurd op een vacature die ik online tegen was gekomen. Gewoon wat vragen over het bedrijf en de functie. Niks meer gehoord.
Krijg ik vandaag ineens een mailtje dat er een selectie van kandidaten gemaakt is, en dat ik niet bij die selectie zit. Toch knap dat ze een selectie kunnen maken zonder dat ik een sollicitatiebrief of c.v. gestuurd heb...![]()
En nee, ik heb geen allochtoonse naam.
Goed bezig!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:02 schreef The_Hives het volgende:
zo 5 sollicitaties verstuurd. Eindelijk weer eens een vruchtbaar dagje
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:01 schreef TyVole het volgende:
Zes weken geleden een email gestuurd op een vacature die ik online tegen was gekomen. Gewoon wat vragen over het bedrijf en de functie. Niks meer gehoord.
Krijg ik vandaag ineens een mailtje dat er een selectie van kandidaten gemaakt is, en dat ik niet bij die selectie zit. Toch knap dat ze een selectie kunnen maken zonder dat ik een sollicitatiebrief of c.v. gestuurd heb...![]()
En nee, ik heb geen allochtoonse naam.
dit soort gevallen geeft toch ook gewoon weer aan hoeveel incompetente lui er op die uitzendbureau's en p&o afdelingen rondlopen, de simpelste mailtjes of telefoontjes zijn al te moeilijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
Begin er echt een beetje de P in te krijgen dat die uitzendbureaus gewoon niks meer van zich laten horen en dat je overal zelf achteraan moeten bellen. Als je hoort dat iemand die ingeschreven staat bij je uitzendbureau is afgewezen om weet ik wat voor een reden dan laat je dat toch even weten, desnoods per mail?? Maar dat is tegenwoordig al te veel gevraagd.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:08 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Goed bezig!Nou hopen dat t ook wat oplevert.
Snap ik, maar het is blijkbaar dus al zo erg dat ik zonder te solliciteren al afgewezen wordt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ofwel: standaard afwijzingsmailtje
Bij gewoon de site of bij het aanmelden? Ik krijg namelijk altijd foutmeldingen bij aanmelden, soms doet m'n wachtwoord het niet meer, soms werkt de functie om naar vacatures te zoeken niet. CV uploaden heb ik nog steeds niet kunnen doen omdat die functie al helemaal niet werkt. Ik ben gewoon gestopt met de site te gebruiken, want het schiet niet op zo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik zit sinds 1 februari ook thuis, dus bij deze een TVP
Hebben jullie ook problemen met werk.nl ? Ik krijg telkens een foutmelding.
Die hele werk.nl site laat ik links liggen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik zit sinds 1 februari ook thuis, dus bij deze een TVP
Hebben jullie ook problemen met werk.nl ? Ik krijg telkens een foutmelding.
Gewoon http://www.werk.nlquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Bij gewoon de site of bij het aanmelden? Ik krijg namelijk altijd foutmeldingen bij aanmelden, soms doet m'n wachtwoord het niet meer, soms werkt de functie om naar vacatures te zoeken niet. CV uploaden heb ik nog steeds niet kunnen doen omdat die functie al helemaal niet werkt. Ik ben gewoon gestopt met de site te gebruiken, want het schiet niet op zo.
quote:The XML page cannot be displayed
Cannot view XML input using style sheet. Please correct the error and then click the Refresh button, or try again later.
--------------------------------------------------------------------------------
Invalid at the top level of the document. Error processing resource 'http://www.werk.nl/portal/pls/portal/portal.home'. Li...
An error occurred while processing the request. Try refreshing your browser. If the problem persists contact the site admini...
Dat kan heel goed een security probleem zijn. Probeer eens de security van je browser heel los te zetten om na te gaan of je het daar moet zoeken? (natuurlijk niet zo laten staan tot je precies weet welke instelling het isquote:
Eens. Ik heb een aantal keren gereageerd via die site en daar kreeg ik in de helft van de gevallen niet eens een reactie op. Niks, noppes, nadaquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die hele werk.nl site laat ik links liggen eerlijk gezegd
weinig succes mee gehad namelijk.
Even wat anders: Ik merk een vooruitgang, mag ook wel eens tijd worden![]()
Morgen sollicitatie+ volgende week nog 2
LNV idd... Betaalt helemaal niet slecht, alleen dat werk staat me zoooo ontzettend tegen! Inmiddels alweer wat andere sollicitaties de deur uit gedaan en nog een paar vacatures liggen, dus ik kan me nog wel ff 'vermaken'quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef RedFever007 het volgende:
Heb je het over MinLNV in Assen ?
Oveirgens ga ik ook geen callcenter werk doen, totaal niets voor mij.
@Kekaa: Ik vind eht ook altijd moeilijk te peilen hoe een gesprek ging. Met name met ervaren interviewers is het lastig.
Whehe, nja het is nu niet zo dag dit mn enige kans is. Zit in de molens bij adviesbureaus/wil me aanmelden voor rijkstraineeship. Keuzesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat het "dommer" staat als je een gat van 1-2 jaar in je CV hebt zitten en dat als je het wel doet dat je hiermee laat zien dat je zeker niet te lui bent om te werken, zelfs al is dat onder je niveau.
Gewoon doen dus als je de kans hebt
Sowieso heb ik dat ik met grotere bedrijven. Deze krijgen zoveel sollicitaties en alles moet volgens speciale kanalen want als je dat niet doet dan wordt het niet goed geadministreerd etc. Beste bedrijf om te werken is een middelgrootbedrijfquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hmm, vannacht eens gereageerd op een aantal vacatures en vanochtend helemaal platgebeld. Frappant wel dat het vooral de wat kleinere uitzendbureaus waren die meteen terugbelden. Ik denk dat je gewoon zo weinig mogelijk moet verwachten van de 'grote jongens' onder de uzb's.
Ik hoop het, maar wederom hou ik mezelf maar even op de vlakte.quote:
Een kameel kan water bewaren in zij bulten en zo overleven in de woestijn. In oases kan dan water 'bijgetankt' worden voor een langere reis. Ook daarom worden deze dieren gebruikt als lastdier in een karavaan. Doordat ze door deze kwaliteit de woestijn kunnen doorkruisen worden ze ook wel het schip der woestijn genoemd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:57 schreef Fargo het volgende:
Kreeg net bij een intakegesprek ter voorbereiding op een sollicitatie te horen dat een van de 'oefeningen' bestond uit het maken van een verhaal uit drie woorden. Om te testen hoe creatief je bent. Nu vroeg ik me af hoe anderen dit zouden aanpakken.
Stel dat je als opdracht krijgt een verhaaltje te maken aan de hand van de woorden: kameel - water - woestijn
Hoe zouden jullie dat aanpakken?
Ze kunnen het zich nu permitteren de tijd te nemen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef psv-gomes het volgende:
hmmm heb ik werk, word ik nu steeds gebeld om op gesprek te komen ( weken geleden gereageert)
Beetje laat....
Water?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een kameel kan water bewaren in zij bulten
Vetquote:
Maar m'n verhaaltje was op de feitenkennis na goed!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Vet(voor als er langere tijd geen voedsel is. Vocht houden ze ook vast, maar dat gebeurt in de rest van het lichaam)
Ik vind het maar weinig creatiefquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een kameel kan water bewaren in zij bulten en zo overleven in de woestijn. In oases kan dan water 'bijgetankt' worden voor een langere reis. Ook daarom worden deze dieren gebruikt als lastdier in een karavaan. Doordat ze door deze kwaliteit de woestijn kunnen doorkruisen worden ze ook wel het schip der woestijn genoemd.
Zoiets?
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:33 schreef Tiez10 het volgende:
[..]
LNV idd... Betaalt helemaal niet slecht, alleen dat werk staat me zoooo ontzettend tegen!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een kameel kan water bewaren in zij bulten en zo overleven in de woestijn. In oases kan dan water 'bijgetankt' worden voor een langere reis. Ook daarom worden deze dieren gebruikt als lastdier in een karavaan. Doordat ze door deze kwaliteit de woestijn kunnen doorkruisen worden ze ook wel het schip der woestijn genoemd.
Zoiets?
Ja maar dat leidt maar af van de kameel. De echte ster in het verhaal.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:21 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ik vind het maar weinig creatiefMeer op de feiten gebaseerd, ik hoopte meer op een verhaal met oosterse prinsen, sjeiken, die op een kameel de woestijn doorkruist op zoek naar het gezegende water om zo de hand van de oosterse prinsen te kunnen vragen.
Joh, dat kun je zelf wel invullen.quote:
ALs je username nou kastanova was geweest dan had je ze ook nog allebei geneukt in een trioquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:42 schreef CySt het volgende:
Verder was het een heel goed gesprek, heel informeel, je/jij en bij de voornaam elkaar aanspreken. Waren ook 2 jonge dames, in de 20.. Klik was goed, nu dus even afwachten of ik ook echt door ben..
1e keer na een 1e gesprek roepen dat ze je terugbellen en dat ze erg positief over je zijn, om vervolgens NIETS meer te horen en als ik zelf contact op nam ik steeds te horen kreeg dat ik 'morgen' teruggebeld werd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wie heeft je 2 keer genaaid, en hoe genaaid dan?
Ik heb me twee weken terug aangemeld bij Unique. En tot nu toe hebben ze in twee weken meer gedaan dan al die andere UZB's bij elkaar in maanden. Helaas nog geen baan.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
Morgen twee intake gesprekken gepland, 's ochtends en 's middags. Ben benieuwd of het iets zal helpen. Mijn ervaringen met UZB's zijn tot nu toe niet erg positief (in de zin van: als je niet ingeschreven staat daar word je niet voorgesteld en als je al voorgesteld wordt dan is er altijd wel iets (verkeerde opleiding, verkeerde of te veel/te weinig werkervaring) waardoor je wordt afgewezen).
Creyf's.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:22 schreef RedFever007 het volgende:
@Mint_Clansell : Waar ben je geweest ?Zoals jij beschrijft is eht wel heel treurig eigenlijk
![]()
Wel ingeschreven daar trouwens of had je zoiets van fuck it: ik ga wel weer want dit gaat toch niets worden ?
Ik ga ook maar op tijdelijke functies solliciteren. Wellicht dat ik dan meer resultaten boek.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:21 schreef Disavowed het volgende:Nu even wachten op de reactie van het tijdelijke baantje. Dat ziet er in elk geval beter uit. Verdient minder maar het is dan ook maar tijdelijk, 'onder mijn niveau' en buiten mijn vakgebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |