ja maar dushi dat zal niet meer dan 600 euro max zijn..... geen volledige ww dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
As I said, kennelijk denk het UWV er anders over. En nu ophouden met bij de hand doen.
WW is sowieso belachelijk weinig aangezien het maar 70 of 75% van je laatstverdiende loon ofzo is geloof ik. Plus nog een aanvullende toeslag. Maargoed, topicvervuiling..quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:37 schreef ASroma het volgende:
[..]
ja maar dushi dat zal niet meer dan 600 euro max zijn..... geen volledige ww dus.
Dat is nu net het puntquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als je 26 weken hebt gewerkt en niet verwijtbaar werkloos bent heb je recht op WW.
Want?quote:
Dat dacht ik te lezen in je allereerste post, maar dan nog blijft de beschikbaarheid voor arbeid staan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:22 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Want?
Oh geëdit zie ik.. Maargoed, ben geen half jaar weggeweest dus weet niet waar je die info vandaan hebt gehaald..?
Dat klopt idd, en dat ben ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat dacht ik te lezen in je allereerste post, maar dan nog blijft de beschikbaarheid voor arbeid staan.
Tja, er staat nergens dat ze een half jaar weg is geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef Ladylicious het volgende:
Juli 2009 afgestudeerd (HBO Facility Managament) en daarna half jaartje gewerkt om geld te sparen voor een reis naar het buitenland.In januari vertrokken en nu dus net weer terug.
Hier volg ik je niet meer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef sempron2400 het volgende:
Stel dat het maandsalaris 2000 euro bruto was. Dat komt overeen met 12.000 euro in het afgelopen jaar
Omdat ze maar een half jaar heeft gewerkt en het UWV gaat uit van het totale inkomen in de 12 maanden voorafgaande aan de werkloosheid ligt het totale jaarinkomen ook de helft lager.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:57 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hier volg ik je niet meer.
12x2 is immers 24(duizend)
Sterkte. Mijn schoonzusje met HBO facilitair zit al sinds vorige zomer thuis. Wel in Limburg trouwens. (waar minder te vinden is en ook je actieradius beperkt is)quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:18 schreef Ladylicious het volgende:
Ja tot juli ergens.. Maar mag toch hopen dat ik tegen die tijd allang iets gevonden heb
Daar heb je hem stil mee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Dat klopt idd, en dat ben ik ookHeb WW aangevraagd sinds ik terug ben, totaal 6 weken weggeweest. 36-6=30 weken gewerkt van de geëiste 26.
(!)
Inbound zou ik nog wel doen. Maar zolang ze minder betalen dan mijn uitkering dus niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef RedFever007 het volgende:
Oveirgens ga ik ook geen callcenter werk doen, totaal niets voor mij.
Voor je daar recht op hebt mag je eerst al je spaargeld opvreten en je auto verkopen en vervangen voor een afgetrapt hok.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef weekontol het volgende:
bijstand uitkering zit op 860 euro alleenstaand
Als zij informeel antwoorden dan word ik dat ook. Maar formeel antwoorden kan ook nog altijd! Beter beleefder dan noodzakelijk dan onbeleefder.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef RedFever007 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens: Moet een bedrijf jou aanspreken met "u" en "geachte heer xxx" of kan "Hoi xxxx" "je" etc ? En als je op de informele manier wordt aangesproken, kun je dan ook informeel antwoorden?
Idd. Beter een rotbaantje dan de bijstand! Die lijken er toch nog altijd te zijn. Laatst kreeg ik een mailtje over een functie als brandwacht (incl. opleiding) in havens. Je moet dan van hot naar her rijden (carpoolen bij voorkeur), rottijden werken en dat voor maar liefst 10 euro per uur.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:06 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Voor je daar recht op hebt mag je eerst al je spaargeld opvreten en je auto verkopen en vervangen voor een afgetrapt hok.
Nou werk ik liever dan dat ik mijn hand ophoud, maar het zou me op dit moment wel helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |