SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Mikkie op 22-02-2010 22:37:53 ]Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dexterquote:Op maandag 22 februari 2010 22:01 schreef Dupje het volgende:
Net eerste aflevering van Dexter gekeken, en nu slapen.
quote:
Vond m idd vet, wel even wennen, al dat bloed en gehak en gezaag enzoquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
De OP en de FIPO stelen!
Waar blijft de borstenfoto?
[..]
Na zaterdag Jumboquote:Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
super de boerbij mij om de hoek
Spaar ze allemaal! Bij een volle kaart een gratis meet en handtekeningensessie bij mij thuis (of bij mijn ouders als ik in de kreukels lig).quote:
Kweet nietquote:Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zit je nu dalijk ook 3 weken werkeloos thuis?
Zeg eens niet van die gekke dingenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Accu op, film bijna afgelopen, morgen vroeg op. Zal ik eens een keer op tijd naar bed gaan![]()
Ah, post je wel even elke weken de goede aanbiedingen?quote:
Wat vreemd dat je dat nu nog niet weet danquote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Kweet nietWe moeten sowieso een avond naar een informatie avond toe. Maar er hangt nog helemaal geen rooster ofzo van dat we moeten helpen ombouwen. Zaterdagavond moeten we wel alles afbouwen in ieder geval. Maar de vaste krachten worden sowieso in andere vestigingen gezet om daar te werken, maar ik weet niet of dat bij de hulpkrachten ook gaat gebeuren. Ik hoop wel dat ik kan werken want anders mis ik 3 weken salaris
Ja dahaaag, internetquote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, post je wel even elke weken de goede aanbiedingen?
Ja vind ik ookquote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat vreemd dat je dat nu nog niet weet dan
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Zeik niet, is gewoon een lekker plaatjeMag toch ook wel es een keer voor de verandering
Een tietenfipo zonder tieten? Amateur!quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een tietenfipo zonder tieten? Amateur!
Heyendaal!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
Woont hier niemand n die wijk ten zuiden van het Gymnasion? (Brakkenstein toch?) Totale blackout
?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:42 schreef morgane het volgende:
Kijk eens naar de handtekening van AMDB zou ik zeggen
Dat zegt toch niets? Ik heb ook Oss West achterop mijn nek laten tatoeëren, maar dat zegt ook niet dat ik er woon.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:49 schreef morgane het volgende:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:13 schreef morgane het volgende:
Wat een vies geil mannetje ben je toch ook...zal de volgende keer als ik je tegenkom in Brakkenstein wel een waterpik in je aarsch stouwen
Al een paar topics, thanks to Yashaaquote:Op maandag 22 februari 2010 22:02 schreef Mikkie het volgende:
Hee...sinds wanneer is de OP aangepast met Swine en AMDB erin?
Gezellig met zn 2en naar het theater en dan fokken in de pauzequote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik zei al tegen swine, wedden dat er minstens 2 nerds een reactie geven ''oh fokken tijdens een voorstelling''
en het waren er 2
nooit gehoord van pauze
Lekker fokken tegen de muur van de wc in de pauze!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gezellig met zn 2en naar het theater en dan fokken in de pauze
achteraf gezien maar goed ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk als mod wel altijd up-to-date blijven!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lekker fokken tegen de muur van de wc in de pauze!
Was een toffe show. Heerlijk hoe die vent 'godverdomme' kan brullen, kan ik van genietenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar smeerkaassmeerkees, ga jij naar de meet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk als mod wel altijd up-to-date blijven!
Maar was het leuk verder swarma&swine?
Tja, je zal er maar uitgepikt worden zeg, 'En wat heb jij gedaan in de pauze?', 'Eh, nou meneer, ik ben mod op FOK en ik moest even een paar topics dichtgooien!'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
achteraf gezien maar goed ookde 2e helft ging het namelijk over wat ''standaard'' mensen in de pauze deden
Nee, want Swine wil geen stampot voor mij kokenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar smeerkaassmeerkees, ga jij naar de meet?
Swine wil liever Swarmi! En face it, who doesnt!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, want Swine wil geen stampot voor mij koken
Nou, als je moet kiezen tussen Swine en Swarma wordt het lastig hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swine wil liever Swarmi! En face it, who doesnt!
Swine ken ik niet! Maar swarma!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nou, als je moet kiezen tussen Swine en Swarma wordt het lastig hoor
Boh, kutexcuusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, want Swine wil geen stampot voor mij koken
Ik dacht er alleen maar over na om te komen omdat jij voor mij zou koken, maar als dat niet doorgaat kom ik wel een andere keer bij je etenquote:
Ik geloof dat ik jou wel eens gezien heb op het terras bij Camelot. Ergens in de zomer, geen idee meer wanneerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swine ken ik niet! Maar swarma!
O? Was je daar met Swarma dan? Met wie was ik daar?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou wel eens gezien heb op het terras bij Camelot. Ergens in de zomer, geen idee meer wanneer
Tijd om de volgende meet dan maar weer eens te plannen. Tegen die tijd mag ik ook wel weer een biertje drinken (Meeten in Samson en niet kunnen bieren zuight natuurlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik dacht er alleen maar over na om te komen omdat jij voor mij zou koken, maar als dat niet doorgaat kom ik wel een andere keer bij je eten
Geen idee, had je geen date of iets in die geest toen? Was toen met Swarma inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O? Was je daar met Swarma dan? Met wie was ik daar?
Ik heb altijd een date.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Geen idee, had je geen date of iets in die geest toen? Was toen met Swarma inderdaad.
Geel is gezellig, maak maar wat mooie foto's, lijkt me leukquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:02 schreef Swine het volgende:
[..]
Tijd om de volgende meet dan maar weer eens te plannen. Tegen die tijd mag ik ook wel weer een biertje drinken (Meeten in Samson en niet kunnen bieren zuight natuurlijk)
Heb btw mijn eerste bijwerkingen
Giga droge mond de hele dag, daardoor veel drinken en dus ook veel pissen![]()
De eerste tekenen van geelzucht beginnen ook door te komen
Ja, begint vaag iets te dagen inderdaad. Waren met vakantie bezig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb altijd een date.![]()
Was dat toen iets met een reis plannen?
Je ziet nu nog niet veel, maar als ik fluoriscerend gele ogen heb zal ik ze posttenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Geel is gezellig, maak maar wat mooie foto's, lijkt me leuk
Wanneer mag je weer bier drinken?
Vanaf 12 maart is mijn agenda ook weer redelijk leeg, dus dat moet dan goedkomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja, begint vaag iets te dagen inderdaad. Waren met vakantie bezig.
[..]
Je ziet nu nog niet veel, maar als ik fluoriscerend gele ogen heb zal ik ze postten
12 maart is mijn laatste studiedag geloof ik
'toevallig'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vanaf 12 maart is mijn agenda ook weer redelijk leeg, dus dat moet dan goedkomen
Ja daarvan kan ik me ook wel wat van herinneren. Ik zou je nu echt niet zo kunnen herkennen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja, begint vaag iets te dagen inderdaad. Waren met vakantie bezig.
[..]
Je ziet nu nog niet veel, maar als ik fluoriscerend gele ogen heb zal ik ze postten
12 maart is mijn laatste studiedag geloof ik
Das je vergeven hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daarvan kan ik me ook wel wat van herinneren. Ik zou je nu echt niet zo kunnen herkennen.
Nog niet. Oogwit verkleurd als eerst bij verhoogd billirubine, en dat is echt zwaar lafjes aan het verkleuren pasquote:Heb je ook een gelige huid en mooie theekleurige pis?
Hij vergeet erbij te vertellen met behulp van Swine. Belt ie daarnet op, "Kijk eens op RTL4". Ik dacht "Wat nu weer, Binnenhof opgeblazen?" Moest ie dat weten om te kijken welke zender nu RTL 4 isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
mooi, ik kan tv kijken op mn beamer
Ik kan me nog wel herinneren dat ik mij 's ochtends niet zo goed voelde in de spiegel keek en iemand met knetter gele ogen staarde terug. Elke keer als ik ging plassen had ik een nieuwe kop lauwe thee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Das je vergeven hoor
[..]
Nog niet. Oogwit verkleurd als eerst bij verhoogd billirubine, en dat is echt zwaar lafjes aan het verkleuren pas
Je mag de helft van mijn dagprogramma wel hebben, nog 2 uur college, 3 uur snijzaal, boodschappen doen, huis opruimen, schoonmaken, afwassen en koken voor mn hele jaarclubquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:48 schreef Swine het volgende:
MorgenPillen weer netjes op. College alweer gehad, en nu ben ik weer 'klaar' voor vandaag
Moet de rest van vandaag nog opvullen met tentamen voorbereiden, eigen kamer opruimen, afwassen, overwegen boodschappen te doen, koken, EHBO cursus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je mag de helft van mijn dagprogramma wel hebben, nog 2 uur college, 3 uur snijzaal, boodschappen doen, huis opruimen, schoonmaken, afwassen en koken voor mn hele jaarclub
In het turkenwinkeltje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:50 schreef Californium het volgende:
tvpnu even naar de winkel beneden om heel subtiel mijn huisgenootje te bekijken
Die heeft vandaag eerste werkdag daar
Leuk bijbaantje, uit bed rollen, lift in rollen en voilaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:59 schreef Californium het volgende:
Jah! maar hij is echt supertof en relaxed! En nu werkt zij daar dus een paar uur in de week!
precies! alleen moest ze vanochtend om half 8 beginnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk bijbaantje, uit bed rollen, lift in rollen en voila
Pff... gezeurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:17 schreef Californium het volgende:
[..]
precies! alleen moest ze vanochtend om half 8 beginnenen normaal ligt ze tot 12 ofzo in bed
Dat was wel even moeilijk blijkbaar
Ik heb een jaarcontract, weinig keus he?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Californium het volgende:
valt wel mee toch
Volhouden zo joh!
Zondag had ik veel keus, maar toen was ik ook het in House of Billiardsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:45 schreef Californium het volgende:
whehehe.... Komende jaar iig weinig keus idd!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zondag had ik veel keus, maar toen was ik ook het in House of Billiards
[ afbeelding ]
Lame!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zondag had ik veel keus, maar toen was ik ook het in House of Billiards
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
jeweetz
maar dat plaatje komt uit zo'n flauwe grap... ff kijken of ik het kan vinden[ afbeelding ]
ah mikkie, kijk, een excuusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:14 schreef Swine het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)-leerprestaties.html
Net erop zitten. Precies 90 minuten (toevallig?) Kijken of het werkt
Mensen die overdag slapen... ik snap dat niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:37 schreef Swine het volgende:
[..]
Lul maar, voel me echt heerlijk fris weer
en mensen die overdag pas wakker worden? snap je dat welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen die overdag slapen... ik snap dat niet.
Als je overdag niets te doen hebt...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en mensen die overdag pas wakker worden? snap je dat wel?
Leuk welkomstcomitee ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, dit is natuurlijk enorm onduidelijk, nou goed, hele verhaal:
Zijn vanochtend dus terug gekomen vanuit Pisa, IB naar huis gefietst om de auto te halen.. Wil deur van kamer open doen, gaat niet want blijkbaar was de sleutel aan de andere kant omgedraaid ofzoOok al niet slim om die er in te hebben maar goed
Via het raam geprobeerd, werkte in eerste instantie niet, maar goed ik stond ondertussen ook met 2 koffers en 2 tassen op het station en een neger die me zo nodig moest gaan versieren of whatever die aan het proberen was.. "wordt je zo opgehaald want anders staat mijn auto daar", ik vind je wel een leuk meisje kunnen wel koffie gaan drinken, beetje praten beetje kletsen, dus ik al zeggen nee dank je en ik heb al een vriend, maar ging maar door, op een erg onprettige manier en het was ook niet zo druk om mij heen, dus ik IB gebeld, en hij toch maar weer naar mij toe gekomen, met de bus weer naar Lent, en toen de huisbaas maar gebeld.. Maar goed we kunnen dus de kamer binnen
Websitequote:Wij hebben Marloes na zondagavond 21-2-2010 niet meer gezien en maken ons ontzettend veel zorgen om haar. Ze is om 22:00 uur in Breda voor het laatst gezien. Ze droeg een grijs rokje, bruin jasje, zwarte legging en laarzen. Marloes heeft blond haar en een beugel.
Om 02:00 uur 's nachts is zij in Nijmegen gesignaleerd. Marloes is pas 13 jaar oud.
Heeft iemand haar gezien of weet iemand waar ze is?? Neem zo spoedig mogelijk contact op:
telefoon: 076-5417911
email marloesvermist@gmail.com
twitter: http://www.twitter.com/marloesvermist
Jij bent een van de witste mensen die ik kenquote:
Ik merkte het, geen zorgen. Volgende keer beterquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, dat nog vergeten te zeggenMaar Sander ook nog gezien ja
Sorry voor mijn niet enthousiasme maar ik had het echt helemaal gehad
Hing bij ons een blaadje van in de kroeg. Zag er te amateuristisch uit om serieus te zijn, dus werd weggehaald. Hadden ze misschien i.o. met politie kunnen doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
Even dit er bij jullie ingooien:
[ afbeelding ]
[..]
Website
Voor het geval van je weet maar nooit!
Tja kreeg dit binnen via een collega, dacht kan het maar hier neerzetten, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Hing bij ons een blaadje van in de kroeg. Zag er te amateuristisch uit om serieus te zijn, dus werd weggehaald. Hadden ze misschien i.o. met politie kunnen doen?
Wel heftig zeg. Vaak lopen die verhalen met sissers af (hebben een of ander vriendje waar ze heen willen en niet mogen of ruzie met paps en mams), maar niet te hopen dat ze door een of andere loverboy is geronseld
Ik wacht op de staatsgreep!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:44 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat we op 9 juni weer verkiezingen hebben
Geen idee. Ik zag moblo nog ff maar niet gesproken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik was niet in NL Tommy, dus niks gezien
En Sander, vrijdag maken we het goed
Is er btw iets gereserveerd of wat is het plan?
The fuck is svenergy? Klinkt als een dance-partyquote:
Of een Synergy feestjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
The fuck is svenergy? Klinkt als een dance-party
Wie die term verzonnen heeft mag van mij een nekschot krijgenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:11 schreef Swine het volgende:
[..]
Of een Synergy feestje
Of Sven Kramer die moet schaatsen
Dat was Nuon toch? Of essent? Kijk niet zo veel reclamesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie die term verzonnen heeft mag van mij een nekschot krijgen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:47 schreef IrishBastard het volgende:
http://twitter.com/MarloesVermist/status/9529664900
Gaan ze verder bij de man vd president die neegeschoten was? Volg 24 niet maar vond dat eergister wel super spannendquote:
Volgens mij zenden ze op tv een oud seizoen uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Gaan ze verder bij de man vd president die neegeschoten was? Volg 24 niet maar vond dat eergister wel super spannend
Ik doe het andersom. Eerst Sven en daarna nog even 24quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
* koffiezet en 24 kijken gaat
Daarna Sven
Heb ik wat gemist uit Vancouverquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doe het andersom. Eerst Sven en daarna nog even 24.
euh, wat heb ik met die meet te maken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:48 schreef Sander het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zag moblo nog ff maar niet gesproken.
Weet niet of het std. al verzekerd is tot een bepaald bedrag? Zou het wel doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.tntpost.nl/voo(...)ket-basis/index.aspx
Ah al gevonden dus, morgen maar ff kijken of dat een optie is..
Haha, wat ben jij een lul zegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Gaan ze verder bij de man vd president die neegeschoten was? Volg 24 niet maar vond dat eergister wel super spannend
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, wat ben jij een lul zeg
Ik kijk het niet dus het kan me geen flikker schelen, maar klein spoilertje was wel op zijn plek geweest
Lekker zo latenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah, die is dus juist zonder verzekeringen, maar het gaat om een sjaal van 4 euro, om daar dan nog eens 13 euro aan kosten te gaan doen..
Lee rijdt zojuist een fucking geniale tijd. OR.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist uit Vancouver? Vast niet
Ja, ik bedoelde dus een uur geleden Henkie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lee rijdt zojuist een fucking geniale tijd. OR.
Toen nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dus een uur geleden Henkie.
Ik heb nog genoeg bier staan van de drie dameskratjes Brand voor een tientjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en voor de bierliefhebbers, bij de Big JL is deze week de Palm maar 9,99
Ik heb dus die van deze week gezien. Voornamelijk dramaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nu OTH aant kijkenvan vorige week
Heb nog een krat HJ wat me verlekkerd aan zit te kijken iedere keer dat ik de koelkast opentrekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en voor de bierliefhebbers, bij de Big JL is deze week de Palm maar 9,99
Dan ga ik winnen, geloof mequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef Swine het volgende:
[..]
Heb nog een krat HJ wat me verlekkerd aan zit te kijken iedere keer dat ik de koelkast opentrek
Als we toch met bier gaan pimpen![]()
Google: uTorrent -> klikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga eens kijken of ik uit kan vinden hoe dat nou precies werkt met die torrents![]()
heb me daar de afgelopen 10 jaar niet mee bezig gehouden
zo ver was ik al jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef Swine het volgende:
[..]
Google: uTorrent -> klik
Download + instal uTorrent (voer even je juiste instellingen in; up down snelheid en open poortje op router)
thePiratebay.org: zoekterm -> klik
Zoek eentje uit die lijkt te voldoen aan je eisen (grootte, kwaliteit etc, als het even kan hou je beetje rekening met seeders en leechers; voor beide getallen geldt, hoe meer, hoe beter)
Klik op 'Download deze torrent'
Klik op Openen (opslaan is niet nodig)
uTorrent opent automatisch (als het goed is)
Vink aan wat je wilt hebben en kies evt de juiste map
En dan even wachten
Mja qua speciaalbier heb ik ook niet meer schokkend veel. Even gauw geteld kom ik op euh... kut. Toch nog meer dan twee krattenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
Als het om speciaalbier gaat win ik mogelijk nogAlhoewel m'n voorraad toch wel geslonken is. Moet maar eens op voor ik het weer aanvul
Nou dan moet het wel lukken lijkt me zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zo ver was ik al jaAlleen gebruik ik gewoon Opera er voor.
Gebruik liever de Magnet link, ik las dat deze snellere downloads geven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef Swine het volgende:
[..]
Google: uTorrent -> klik
Download + instal uTorrent (voer even je juiste instellingen in; up down snelheid en open poortje op router)
thePiratebay.org: zoekterm -> klik
Zoek eentje uit die lijkt te voldoen aan je eisen (grootte, kwaliteit etc, als het even kan hou je beetje rekening met seeders en leechers; voor beide getallen geldt, hoe meer, hoe beter)
Klik op 'Download deze torrent'
Klik op Openen (opslaan is niet nodig)
uTorrent opent automatisch (als het goed is)
Vink aan wat je wilt hebben en kies evt de juiste map
En dan even wachten
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gebruik liever de Magnet link, ik las dat deze snellere downloads geven.
ik dacht al, ben ik de enige die het niet (meer) volgt? Soms in de zomer wil ik nog wel kijken maar de winterspelen boeien me echt niksquote:
Mja, zo'n fout kan iedereen maken. Maar op een olympische finale!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Hoelang doet die jongen die hobby van em ook alweer?
Waar zegt ie dat??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Mikkie het volgende:
Kramer zegt dat z'n coach naar binnen wees
Kemkers weet ook niet wat ie moet nu. Die zal dat moment ook wel tig keer herbeleven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah, dat is maar net hoe je dat interpreteerd, ben benieuwd hoe lang die coach blijft dan
Ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef IrishBastard het volgende:
Achja, blijft mensenwerk heLullig, maar toch
Ik ga in ieder geval slapen
ook goedkoper dan in NL? is met heel veel motoren ook zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Mikkie het volgende:
Oh mên ik zit een beetje auto's te kijken in Duitsland. Onvoorstelbaar haast de prijzen die je daar tegen komt!
Het is dat de wegenbelasting enzo zo fucking hoog is, maar als je toch een A4 2.0 TDI uit 2006 met nog geen ton op de klok kan kopen voor 5k ex. invoer, dan gaat het nergens meer over. Daarvoor zou ik bijna m'n schuld bij het IBG wat extra laten oplopen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Mikkie het volgende:
Oh mên ik zit een beetje auto's te kijken in Duitsland. Onvoorstelbaar haast de prijzen die je daar tegen komt!
Mwah, we hebben 1x afgesproken dat we nergens gingen helpen afwassen, omdat het dan elke keer moest, maar ik zit mezelf nu wel af te vragen waarom ik ook al weer allerlei verschillende bordjes heb gebruikt enzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Daar kun je die jaarclub dan toch ook voor inzetten?
Goedkoper?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ook goedkoper dan in NL? is met heel veel motoren ook zo
Volgende keer plastic bordjes kopenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mwah, we hebben 1x afgesproken dat we nergens gingen helpen afwassen, omdat het dan elke keer moest, maar ik zit mezelf nu wel af te vragen waarom ik ook al weer allerlei verschillende bordjes heb gebruikt enzo
scheelt iddquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goedkoper?
Ik kom Audi's tegen waar je in NL nog 15 à 20k voor betaalt, voor inclusief invoer en alles nog geen 10k... En dan ook nog met lagere tellerstanden.
Zelfde voor mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, 24 kijken wordt 'm niet meer vanavond. Donderdag een nieuwe kans
Brrr redbull op de vroege morgen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
Koffie en redbull op en ik ben er weer
Bijna een ochtendritueelquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bijna een ochtendritueelKom elke ochtend langs station dukenburg, ff bij de turk naar binnen een redbull voor de laatste leg van de tocht
Is weer een drama.
quote:
Voor eten hoef ik zelf gelukkig niet te zorgen, maar peuken en een redbull ofzo dan weer welquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef Californium het volgende:
[..]
daar kom ik idd ook wel eens als ik geen eten ofzo bij me heb
, of haal daar weleens cola
Niet? chillquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor eten hoef ik zelf gelukkig niet te zorgen, maar peuken en een redbull ofzo dan weer wel
Jupzquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet? chillkrijg je lunch op werk?
Mijn vader is nog werken, maar het is lang geleden dat ik samen met mama alleen thuis ben geweestquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
En heel de dag lekker eten en drinken bedoel je!
Mijn vader koopt juist altijd vanalles voor me, mijn moeder vindt dat ik het zelf maar moet regelenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn vader is nog werken, maar het is lang geleden dat ik samen met mama alleen thuis ben geweestWel gezellig.. Net even gewinkeld, en weer van alles gekregen
terwijl ik het echt zelf wilde betalen
Mijn moeder roept altijd dat ik nu op mezelf woon en maar zelf moet betalen, maar ondertussen is het dan wel altijd ik betaal wel ik betaal welquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:31 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn vader koopt juist altijd vanalles voor me, mijn moeder vindt dat ik het zelf maar moet regelen
Mijn moeder denkt alleen dat ik verhonger, dus elke week vind ik weer een pak hagelslag of een blikje bonen in mn tasquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn moeder roept altijd dat ik nu op mezelf woon en maar zelf moet betalen, maar ondertussen is het dan wel altijd ik betaal wel ik betaal welpapa is ook altijd wel van het extra toestoppen
tot het ineens allemaal te gek wordt en dan is het weer over
Eh ja, zoiets zal het geweest zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swine, liep jij vanochtend rond half 11/ kwart voor 11 de BB in?
November 2009quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Vette flat hoor, wanneer ga je er in?
ik kwam vanuit de broerstraat, liep naar plein 44 toe, maar was te ver om te roepen, zeker te zijn enzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:02 schreef Swine het volgende:
[..]
Eh ja, zoiets zal het geweest zijn![]()
Ben ik je dus blijkbaar voorbij gelopen?
Mooi dat je eindelijk gesprek hebtquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
ben nu bij de han swin zo gesprek kom daarna wel
Ik was er niet echt bij met mijn kop, had je waarschijnlijk niet gehoord of gezienquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ik kwam vanuit de broerstraat, liep naar plein 44 toe, maar was te ver om te roepen, zeker te zijn enzo
Moet jij niet beneden gratis hapjes vreten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:27 schreef Swine het volgende:
We hebben een huis duif![]()
Vliegt opeens zo'n beest door de hal heenBenieuwd hoe ze die gaan vangen
Ik had in mijn oude huis altijd duiven op het balkon, alles geprobeerd, en ze wilden maar niet weg.. De man van de gemeente zei dat ik maar gewoon het nestje van het balkon moest duwen, dan zouden de papa en mama-duif ook wegblijvenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:27 schreef Swine het volgende:
We hebben een huis duif![]()
Vliegt opeens zo'n beest door de hal heenBenieuwd hoe ze die gaan vangen
Was mijn moeder ook altijd gek vanquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm vroeger downloade ik die spelletjs die je bijvoorbeeld op zylom ofzo hebt voor mijn moeder via mininova.. maar ja dat bestaat niet meer
Misschien ook omdat het nu nederlandse versies zijn maar ik kan ze alleen op torrentsites vinden waar je je moet registreren
gaat om de bovenste twee: http://www.startgames.nl/categorie/44/zoeken/
Ik was daar een maand geleden. Met al die deurtjes naast elkaar en dan een open midden met van die loopbruggen gaf me meteen flash-backs aan de bajes.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef Swine het volgende:
Om vier uur is de officiële opening van de Gouverneur (mijn SSHN flat)![]()
Hierbij is iedereen uitgenodigd om even langs te komen. Depla komt even speechen. Wie dat wilt horen, of wie de kerel door zijn kop wilt schieten; sla je slag! Swarma?Daarna schijnt er een borrel te zijn met hapjes (gratis
)
Mja, en ze doet de engelse soms ook wel, maar dan moet ze soms ook woorden opzoeken enzo.. maar eigenlijk is het wel een goede lesquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Was mijn moeder ook altijd gek vanVooral toen ze geen C&C Generals meer kon spelen
![]()
Tof hèquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was daar een maand geleden. Met al die deurtjes naast elkaar en dan een open midden met van die loopbruggen gaf me meteen flash-backs aan de bajes.
Woon je wel vlak in de buurt! Mooie kamers daar zo!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:02 schreef Swine het volgende:
[..]
Tof hè
Maar tis best druk nu, wel gezelligMaar leren gaat even niet
Ik vind het juist altijd leuk om te zien dat alle meisjes waar iedereen vroeger verliefd op was (en die ik dus niet mochtquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Leuk man dat hyves. Kom je er achter dat dat meisje waar ik bij in de straat woonde, nu hartstikke knap is geworden
en ja t gaat natuurlijk over zon stereotype blond meisje enz!
Vrouwenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd leuk om te zien dat alle meisjes waar iedereen vroeger verliefd op was (en die ik dus niet mocht) nu heel dik zijn geworden
Dat wordt toch met elkaar gedeeld hier of niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Leuk man dat hyves. Kom je er achter dat dat meisje waar ik bij in de straat woonde, nu hartstikke knap is geworden
en ja t gaat natuurlijk over zon stereotype blond meisje enz!
Ja,kloptquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zijn er niet gewoon te weinig liften daar? met verhuizen toen was het ook al zo'n probleem wat ik vernam van een oud huisgenoot.
I know, ben er best tevreden over. Beetje eenzame boel alleen, dat is wel erg jammerquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Woon je wel vlak in de buurt! Mooie kamers daar zo!
Iedereen weet nu inmiddels wel dat ik op blonde dames val hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:35 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat wordt toch met elkaar gedeeld hier of niet?![]()
[..]
Je hebt het topic gedood omdat je geen foto plaatstequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Iedereen weet nu inmiddels wel dat ik op blonde dames val hoorEn dat ze niet perse cup D hoeven te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |