SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Mikkie op 22-02-2010 22:37:53 ]Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dexterquote:Op maandag 22 februari 2010 22:01 schreef Dupje het volgende:
Net eerste aflevering van Dexter gekeken, en nu slapen.
quote:
Vond m idd vet, wel even wennen, al dat bloed en gehak en gezaag enzoquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
De OP en de FIPO stelen!
Waar blijft de borstenfoto?
[..]
Na zaterdag Jumboquote:Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
super de boerbij mij om de hoek
Spaar ze allemaal! Bij een volle kaart een gratis meet en handtekeningensessie bij mij thuis (of bij mijn ouders als ik in de kreukels lig).quote:
Kweet nietquote:Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zit je nu dalijk ook 3 weken werkeloos thuis?
Zeg eens niet van die gekke dingenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Accu op, film bijna afgelopen, morgen vroeg op. Zal ik eens een keer op tijd naar bed gaan![]()
Ah, post je wel even elke weken de goede aanbiedingen?quote:
Wat vreemd dat je dat nu nog niet weet danquote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Kweet nietWe moeten sowieso een avond naar een informatie avond toe. Maar er hangt nog helemaal geen rooster ofzo van dat we moeten helpen ombouwen. Zaterdagavond moeten we wel alles afbouwen in ieder geval. Maar de vaste krachten worden sowieso in andere vestigingen gezet om daar te werken, maar ik weet niet of dat bij de hulpkrachten ook gaat gebeuren. Ik hoop wel dat ik kan werken want anders mis ik 3 weken salaris
Ja dahaaag, internetquote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, post je wel even elke weken de goede aanbiedingen?
Ja vind ik ookquote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat vreemd dat je dat nu nog niet weet dan
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Zeik niet, is gewoon een lekker plaatjeMag toch ook wel es een keer voor de verandering
Een tietenfipo zonder tieten? Amateur!quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een tietenfipo zonder tieten? Amateur!
Heyendaal!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
Woont hier niemand n die wijk ten zuiden van het Gymnasion? (Brakkenstein toch?) Totale blackout
?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:42 schreef morgane het volgende:
Kijk eens naar de handtekening van AMDB zou ik zeggen
Dat zegt toch niets? Ik heb ook Oss West achterop mijn nek laten tatoeëren, maar dat zegt ook niet dat ik er woon.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:49 schreef morgane het volgende:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:13 schreef morgane het volgende:
Wat een vies geil mannetje ben je toch ook...zal de volgende keer als ik je tegenkom in Brakkenstein wel een waterpik in je aarsch stouwen
Al een paar topics, thanks to Yashaaquote:Op maandag 22 februari 2010 22:02 schreef Mikkie het volgende:
Hee...sinds wanneer is de OP aangepast met Swine en AMDB erin?
Gezellig met zn 2en naar het theater en dan fokken in de pauzequote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik zei al tegen swine, wedden dat er minstens 2 nerds een reactie geven ''oh fokken tijdens een voorstelling''
en het waren er 2
nooit gehoord van pauze
Lekker fokken tegen de muur van de wc in de pauze!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gezellig met zn 2en naar het theater en dan fokken in de pauze
achteraf gezien maar goed ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk als mod wel altijd up-to-date blijven!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lekker fokken tegen de muur van de wc in de pauze!
Was een toffe show. Heerlijk hoe die vent 'godverdomme' kan brullen, kan ik van genietenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar smeerkaassmeerkees, ga jij naar de meet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk als mod wel altijd up-to-date blijven!
Maar was het leuk verder swarma&swine?
Tja, je zal er maar uitgepikt worden zeg, 'En wat heb jij gedaan in de pauze?', 'Eh, nou meneer, ik ben mod op FOK en ik moest even een paar topics dichtgooien!'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
achteraf gezien maar goed ookde 2e helft ging het namelijk over wat ''standaard'' mensen in de pauze deden
Nee, want Swine wil geen stampot voor mij kokenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar smeerkaassmeerkees, ga jij naar de meet?
Swine wil liever Swarmi! En face it, who doesnt!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, want Swine wil geen stampot voor mij koken
Nou, als je moet kiezen tussen Swine en Swarma wordt het lastig hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swine wil liever Swarmi! En face it, who doesnt!
Swine ken ik niet! Maar swarma!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nou, als je moet kiezen tussen Swine en Swarma wordt het lastig hoor
Boh, kutexcuusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, want Swine wil geen stampot voor mij koken
Ik dacht er alleen maar over na om te komen omdat jij voor mij zou koken, maar als dat niet doorgaat kom ik wel een andere keer bij je etenquote:
Ik geloof dat ik jou wel eens gezien heb op het terras bij Camelot. Ergens in de zomer, geen idee meer wanneerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swine ken ik niet! Maar swarma!
O? Was je daar met Swarma dan? Met wie was ik daar?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou wel eens gezien heb op het terras bij Camelot. Ergens in de zomer, geen idee meer wanneer
Tijd om de volgende meet dan maar weer eens te plannen. Tegen die tijd mag ik ook wel weer een biertje drinken (Meeten in Samson en niet kunnen bieren zuight natuurlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik dacht er alleen maar over na om te komen omdat jij voor mij zou koken, maar als dat niet doorgaat kom ik wel een andere keer bij je eten
Geen idee, had je geen date of iets in die geest toen? Was toen met Swarma inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O? Was je daar met Swarma dan? Met wie was ik daar?
Ik heb altijd een date.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Geen idee, had je geen date of iets in die geest toen? Was toen met Swarma inderdaad.
Geel is gezellig, maak maar wat mooie foto's, lijkt me leukquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:02 schreef Swine het volgende:
[..]
Tijd om de volgende meet dan maar weer eens te plannen. Tegen die tijd mag ik ook wel weer een biertje drinken (Meeten in Samson en niet kunnen bieren zuight natuurlijk)
Heb btw mijn eerste bijwerkingen
Giga droge mond de hele dag, daardoor veel drinken en dus ook veel pissen![]()
De eerste tekenen van geelzucht beginnen ook door te komen
Ja, begint vaag iets te dagen inderdaad. Waren met vakantie bezig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb altijd een date.![]()
Was dat toen iets met een reis plannen?
Je ziet nu nog niet veel, maar als ik fluoriscerend gele ogen heb zal ik ze posttenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Geel is gezellig, maak maar wat mooie foto's, lijkt me leuk
Wanneer mag je weer bier drinken?
Vanaf 12 maart is mijn agenda ook weer redelijk leeg, dus dat moet dan goedkomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja, begint vaag iets te dagen inderdaad. Waren met vakantie bezig.
[..]
Je ziet nu nog niet veel, maar als ik fluoriscerend gele ogen heb zal ik ze postten
12 maart is mijn laatste studiedag geloof ik
'toevallig'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vanaf 12 maart is mijn agenda ook weer redelijk leeg, dus dat moet dan goedkomen
Ja daarvan kan ik me ook wel wat van herinneren. Ik zou je nu echt niet zo kunnen herkennen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja, begint vaag iets te dagen inderdaad. Waren met vakantie bezig.
[..]
Je ziet nu nog niet veel, maar als ik fluoriscerend gele ogen heb zal ik ze postten
12 maart is mijn laatste studiedag geloof ik
Das je vergeven hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daarvan kan ik me ook wel wat van herinneren. Ik zou je nu echt niet zo kunnen herkennen.
Nog niet. Oogwit verkleurd als eerst bij verhoogd billirubine, en dat is echt zwaar lafjes aan het verkleuren pasquote:Heb je ook een gelige huid en mooie theekleurige pis?
Hij vergeet erbij te vertellen met behulp van Swine. Belt ie daarnet op, "Kijk eens op RTL4". Ik dacht "Wat nu weer, Binnenhof opgeblazen?" Moest ie dat weten om te kijken welke zender nu RTL 4 isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
mooi, ik kan tv kijken op mn beamer
Ik kan me nog wel herinneren dat ik mij 's ochtends niet zo goed voelde in de spiegel keek en iemand met knetter gele ogen staarde terug. Elke keer als ik ging plassen had ik een nieuwe kop lauwe thee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Das je vergeven hoor
[..]
Nog niet. Oogwit verkleurd als eerst bij verhoogd billirubine, en dat is echt zwaar lafjes aan het verkleuren pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |