Oh ja, het is nasi ramas he? Dan doen we een meet en maak jij rijsttafel voor ons, goed idee?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan me wel lekkerder dingen voorstellen dan alleen maar een beetje (gekookte) rijst.
Wut?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:28 schreef Flammie het volgende:
Check overigens mijn foto in mijn fobo eens.. Dat zijn echt van die kingsize buddha ballen en die moeten we dan beplakken met goudpapier (beetje het alle beetjes helpen verhaal)En per tempel zijn er een stuk of 6/7 ofzo en we gaan op een dag iets van 4 tempels af
O.k., wel een Indische dan, geen Indonesischequote:Op woensdag 24 februari 2010 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ja, het is nasi ramas he? Dan doen we een meet en maak jij rijsttafel voor ons, goed idee?
Ben al 11 kg kwijtquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O.k., wel een Indische dan, geen Indonesische. Bastard kan dan trouwens niet komen, want ik heb maar een klein huisje en volgens mij is hij een reus
!
Nou je hebt van die ballen die de tempels moeten beschermen (vraag me maar niks want je weet zelluf.. ik ben een septische nubbiequote:
Kwijt? En je weet niet meer waar je het gelaten hebt? En in de lengte dan? Ik denk groter dan 2 meterquote:
Nou ik sta er een beetje sceptisch tegenover.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nou je hebt van die ballen die de tempels moeten beschermen (vraag me maar niks want je weet zelluf.. ik ben een septische nubbie) en de believers gaan dat dus inplakken met goudpapier. Dus hele beelden, ballen en tempels soms ook worden ingeplakt. Wat je ziet is dus het gouden (haha
) resultaat van jaren lang door veel mensen intensief plakken en bidden. Een soort van collective effort zeg maar.
Op die fietsEn ik heb mijn steentje bijgedragen door te infiltreren in het believerkamp
Hoe pwn is dat?
1.55!? Toen ik 12 was had ik die lengte vlgs mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kwijt? En je weet niet meer waar je het gelaten hebt? En in de lengte dan? Ik denk groter dan 2 meter!
* JoepiePoepie is een kabouter van 1.55 meter.
* JoepiePoepie houdt ervan om hoge hakken aan te hebben!
Nee? Stoot je nooit je hoofd? Een ex van mij is 2 meter (sommige mensen gingen lachen als ze ons hand in hand over straat zagen lopen) en hij stootte heel vaak zijn hoofdquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:51 schreef Bastard het volgende:
maar heb niet door dat ik zo lang of grotesk ben hoor
Nee, geen nadeelquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:53 schreef Bastard het volgende:
Lijkt me vervelender om kleiner dan gemiddeld te zijn dan groter dan gemiddeld.. vlgs mij is dat een nadeel of valt het mee?
ow shi.. nu moeten we ook nog voorzichtig zijn (denken aan onze veiligheid) alvorens met bastard te fokken @ truquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
1.55!? Toen ik 12 was had ik die lengte vlgs mij![]()
Nee ben zelf geen 2 meter, 1.93 was het laatst (ik heb jaren gedacht 1.97) maar heb niet door dat ik zo lang of grotesk ben hoor... andere weer wel
Omdat de buddha unite ofzo denk ik zelf.. iedereen werkt er aan mee en sommige plaksels zijn gedaan 100en jaren geleden. Ik denk dat het echt voor de collective effort is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik sta er een beetje sceptisch tegenover.
Ok, ik wist niet dat het traditie was om gouden ballen op te hangen en te beplakken in tempels.. weet je waarom ze dat doen ook?
O ja, als ik in een volle tram sta, krijg ik het inderdaad wel een beetje benauwdquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:58 schreef Bastard het volgende:
Nee stoot net niet mn hoofdMaar in een drukke straat zijn dingen wel overzichtelijk en mensen gaan vanzelf voor je aan de kant
Kloptquote:Maar ook vaak aanspreekpunt in de winkel om wat van de bovenste schappen aan te geven
Hmm ga dat toch eens opzoeken dan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Omdat de buddha unite ofzo denk ik zelf.. iedereen werkt er aan mee en sommige plaksels zijn gedaan 100en jaren geleden. Ik denk dat het echt voor de collective effort is.
Houd me er zelf weinig mee bezig alhoewel ik het wel erg mooi vind om te zien. Ik zie het bidden meer als een soort van integratie in de cultuur en doe het ook voornamelijk daarom. Ook zie ik het bidden en lezen van gebeden als taaloefeningquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm ga dat toch eens opzoeken dan.
Ik ben 1 meter 87 ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
En hoe lang is Flammie (nee, ik bedoel niet de lengte van je piemel)? Ik denk 1.75 meter. Ik denk ook dat mediacomsument ongeveer die lengte heeft, maar dan wel met een piemel van 1 inch.
quote:
Dus je intregeert!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
Houd me er zelf weinig mee bezig alhoewel ik het wel erg mooi vind om te zien. Ik zie het bidden meer als een soort van integratie in de cultuur en doe het ook voornamelijk daarom. Ook zie ik het bidden en lezen van gebeden als taaloefening
Ik sta gebogen en zij staat op een opstapje waarschijnlijk. Die dame ernaast is echt 1.60 ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Serieus? Dat had ik eerst exact getypt, maar toen keek ik naar de foto in je fotoboek en heb er 1.75 meter van gemaakt, omdat ik niet verwacht dat die dame die naast je staat zo lang is
!
Toch grappig, ik had echt exact 1.87 meter getypt. Dus dat is hoe ik jou al die tijd voor me gezien heb en het klopt dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:12 schreef Flammie het volgende:
Ik sta gebogen en zij staat op een opstapje waarschijnlijk. Die dame ernaast is echt 1.60 ofzo
kan gewoon niet serieus bedoeld zijn. Kan gewoon nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:55 schreef mediaconsument het volgende:
Deze zelfbenoemde non-believers geloven daarom dus wel ergens in, echter zeg jij het daarom goed, ze begrijpen het grootste gedeelte niet, oftewel zijn kleine kinderen die nog wat moeten groeien voor ze daadwerkelijk respect kunnen tonen voor deze omgeving. Dat is dan ook de enige manier waarop je de mensen hier kunt verdelen, die volwassenheid.
Klinkt gezellig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je intregeert!
Ik ook, ik ga binnenkort eens naar een moskee.
Je bent echt een ukkepukkie. Ja, hoge hakken is dan een uitkomst, en staat nog leuk ook!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kwijt? En je weet niet meer waar je het gelaten hebt? En in de lengte dan? Ik denk groter dan 2 meter!
* JoepiePoepie is een kabouter van 1.55 meter.
* JoepiePoepie houdt ervan om hoge hakken aan te hebben!
quote:
Van hoge hakken krijg je een mooie kontquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
Je bent echt een ukkepukkie. Ja, hoge hakken is dan een uitkomst, en staat nog leuk ook!
Zelfkennis heb je welquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van hoge hakken krijg je een mooie kont!
Hoe ik Lavenderr voor me zie (ik denk dat het niet klopt trouwens):
Ongeveer 1.80 meter en fors gebouwd (niet dik, maar gewoon alles groot), donkerblond lang haar met heel veel krullen en een ontzettend zwoele stem.
Je kan denken wat je wil van hem... maar over voeding weet hij echt veel te vertellenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik zit eigenlijk nu pas de hele Ouwehoer-'discussie' door te lezen en dit:
[..]
kan gewoon niet serieus bedoeld zijn. Kan gewoon niet. Die mediaconsument zit ons echt allemaal in de zeik te nemen met dit soort uitspraken
! Wat een goeie act zeg
! Mijn complimenten
! Geweldig
![]()
![]()
!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:44 schreef Bastard het volgende:
Je kan denken wat je wil van hem... maar over voeding weet hij echt veel te vertellen(geen grap)
Nou, ik heb best veel over mijn persoonlijk leven en uiterlijk verteld eigenlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:46 schreef Bastard het volgende:
Dat is het misschien ook wel.. we zouden elkaars innerlijkheden en achtergronden zouden moeten weten om elkaar beter te kunnen waarderen
Je hebt een projectje opgestart? Goed bezig!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:49 schreef Flammie het volgende:
Ik ben bezig met mijn lesvoorbereiding voor volgende week woensdag.
Voor diegene die het gemist hebben:
http://www.strictly-thai.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=4&Itemid=8
ja ik heb een locatie gevonden
Echt wat een papierwerk nu aan materiaal... en moet ook nog een powerpoint maken.. sjeeezussss..
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:49 schreef Flammie het volgende:
http://www.strictly-thai.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=4&Itemid=8
ik zie ook alleen believersquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat zijn dat eigenlijk? Non-believers? Geloven die niet of nergens in? Verder denk ik dat het niet over believer vs non believer gaat, omdat iedereen eigenlijk een believer is. Scheelt ook veel onnodig denkwerk als je dit beseft waardoor je weer een stap verder kunt richting volwassenheid.
Dat weet je dan ook niet door een aantal forumposts door te lezen, of afgaan op frustraties die hij/zij op dit forum uit. Daarom zijn nederigheid en respect 2 zaken die ik graag zie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:46 schreef Bastard het volgende:
Dat is het misschien ook wel.. we zouden elkaars innerlijkheden en achtergronden zouden moeten weten om elkaar beter te kunnen waarderen
Ja maar ik moet examens makenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt een projectje opgestart? Goed bezig!
Ga je niet meer terug naar thailand dan? Dacht dat je daar eigenlijk woonde en alleen even op vakantie was hier.
Eerlijk gezegd? Ik denk dat het meevalt.. maar, als gelover in bepaalde onderwerpen ben je het gewend dat je beschimpd word om dingen die je verteld, dus laat je minder los misschien vandaar?.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik heb best veel over mijn persoonlijk leven en uiterlijk verteld eigenlijk. En van sommige anderen weet ik ook wel aardig wat
.
Ik heb trouwens het idee dat over het algemeen de niet-gelovers op dit forum opener zijn over hun persoonlijk leven dan de gelovers.
Of is dat mijn vertroebelde perceptie?
Allemaal in de leer bij Boeddha.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat weet je dan ook niet door een aantal forumposts door te lezen, of afgaan op frustraties die hij/zij op dit forum uit. Daarom zijn nederigheid en respect 2 zaken die ik graag zie.
Meer open als ik over persoonlijke zaken ga je het hier op FOK! (bijna) niet vinden....quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat over het algemeen de niet-gelovers op dit forum opener zijn over hun persoonlijk leven dan de gelovers.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:54 schreef mediaconsument het volgende:
Dat weet je dan ook niet door een aantal forumposts door te lezen, of afgaan op frustraties die hij/zij op dit forum uit. Daarom zijn nederigheid nerderigheid en respect 2 zaken die ik graag zie. zie.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:54 schreef Bastard het volgende:
De oplettende lezer zal heus wel een hoop van mij weten, door wat ik vertel of welke sporen ik nalaat op het net.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:56 schreef Darkwolf het volgende:
Meer open als ik over persoonlijke zaken ga je het hier op FOK! (bijna) niet vinden....
Next?
Ik denk dat je je een beeld vormt van degenen die je 'ontmoet' op i-net.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik heb best veel over mijn persoonlijk leven en uiterlijk verteld eigenlijk. En van sommige anderen weet ik ook wel aardig wat
.
Of is dat mijn vertroebelde perceptie?
Mjah, dan kom je al snel terecht bij zaken als opvoeden inderdaad. En dat is een van de zaken die tegenwoordig steeds lastiger worden. We worden met zijn allen dan ook keihard opgeleid om alles te raten, te keuren, het hele leven is dan ook een grote idols-show!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Allemaal in de leer bij Boeddha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |