abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78287217
Ik heb een vraagje en ik denk dat ik hier wel goed zit

Mijn probleem is dat ik nogal fors geschapen ben.. (heb echt een grote piemel) en ik eigenlijk elke keer een beetje verlegen ben (zo ongeveer elke dag dus haha) wanneer ik met een mooie meid het bed ga delen...

Hebben fokkers hier ervaring? Hoe lossen jullie het op? Ik trek meestal mijn broek uit en laat haar voelen... Daarna laat ik haar bovenop mijn piemel zitten en penetreer ik haar dus voorzichtig...
Meiden zijn niet ontevreden met me (sommige bellen me vaker terug wanneer ze zin hebben) maar ik maak me -wellicht een beetje onnodig- zorgen bij de 1e kennismaking...

Wie heeft hier nog meer een grote pik?
  Eindredactie Games maandag 22 februari 2010 @ 00:05:56 #2
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_78287261
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:05 schreef Flammie het volgende:

Wie heeft hier nog meer een grote pik?
Was dat niet 1 van de voorwaarden om op FOK! te registreren?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_78287268
Ik ben ook fors geschapen maar meiden vinden mijn genotsknots prachtig
nooit klachten gehad HAHA
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 22 februari 2010 @ 00:10:27 #4
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_78287422
Ik heb er ook een van 26 cm hier hangen hoor, niks mis mee. Iedereen op FOK toch?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_78287447
pi_78287542
20 inch dick vriend
pi_78287616
- topic
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_78287735
15 inch hier als ik echt geil ben... maar dan zie je de meisjes soms schrikken hoor

Iemand anders met hetzelfde probleem?
pi_78287813
Dus jij beweert hier, zonder een greinjte humor dat jij een lul van 37,5 CM hebt? Groter dan John Holmes?
pi_78287865
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:20 schreef HostiMeister het volgende:
Dus jij beweert hier, zonder een greinjte humor dat jij een lul van 37,5 CM hebt? Groter dan John Holmes?
nah zal idd wel ietsje kleiner zijn.. je hebt gelijk.. maar zal niet veel schelen denk ik
laten we het erop houden dat ie tussen de 30cm - 35 cm is dan zitten we in de goede richting
pi_78287867
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:20 schreef HostiMeister het volgende:
hahhahahha heb jij dat niet dan??

Mietje!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_78287944
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

hahhahahha heb jij dat niet dan??

Mietje!
Nope, ik heb geen lul van dat formaat, zal eerder rond de 20 zijn.
Toch geloof ik er geen bal van, zeker niet omdat TS een fervent Magic speler is, dus dan kan het in principe al niet
  maandag 22 februari 2010 @ 00:26:26 #13
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_78288024
Episch topic.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 00:30:08 #14
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78288175
Ik ben wel eens vanuit het ziekenhuis gebeld door een vriendinnetje. Loeikwaad was ze. Ze vond dat ik wel even had mogen zeggen dat m'n pik niet helemaal stijf was (en dus nog wat ging groeien) toen ze er op ging zitten. Ze hebben operatief het 1 en ander moeten reconstrueren ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_78288198
Ik laat soms ook wel eens meiden onder de deken even kennis maken met mijn genotsknots... dan neem ik haar hand en wrijf dan met haar hand over mijn harde pik. je ziet meteen de verontwaardiging bij het 1e contact maar die meiden zijn natuurlijk ook nieuwsgierig hoe het nou eigenlijk is om zo een piemel te neuken... en zo is dit dus ook voor hun eigenlijk een spannende ontdekkingstocht
pi_78288278
Ooit heeft een meisje me wel eens gezegd - toen ik naakt voor haar stond - dat ze "nog nooit zo'n grote lul had gezien". Ik ben nu even niet zeker of ik dit als een compliment of als een belediging moet opvatten.

Lieve Mona, wat moet ik doen?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  maandag 22 februari 2010 @ 00:32:45 #17
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78288294
@TS,
zo zie ik het zelf ook. De meiden gaan vanzelf op exploratie uit en willen niet anders
pi_78288647
Ik ken het probleem, nou ja, probleem. Ik vind eigenlijk dat je je aanstelt. Zo had ik laatst een meid met wie ik voor het eerst in bed lag, Na wat gefriemel en gefrunnik vanuit mijn kant gaf ze te kennen dat ze me wel oraal wilde verwennen door langzaam zoenend naar beneden te gaan via mijn sexy buik. Toen ze mijn boxers uitdeed en mijn maat in volle groethouding zag schrok ze wel, ze stamelde zelfs letterlijk, "Wauw!"

Dat hele pijpverhaal ging niet door maar na wat passen en meten en hier en daar je tijd nemen hebben we toch een prima nachtje gehad, waarbij ze me toegaf dat ze 'nog nooit zo lekker geneukt was' maar sceptisch als ik ben weet ik natuurlijk niet of ze de waarheid sprak, aldoende het wel zo is dat het niet de eerste keer in mijn leven is dat ik dat gehoord heb.

Niet zo janken, is mijn devies
pi_78289489
Ah, TS heeft nog niet grootspraak in andere topics gedaan en wil er nu een geheel eigen topic aan wijden.

Serious.. get a life
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')