quote:
Van hoge hakken krijg je een mooie kontquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
Je bent echt een ukkepukkie. Ja, hoge hakken is dan een uitkomst, en staat nog leuk ook!
Zelfkennis heb je welquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van hoge hakken krijg je een mooie kont!
Hoe ik Lavenderr voor me zie (ik denk dat het niet klopt trouwens):
Ongeveer 1.80 meter en fors gebouwd (niet dik, maar gewoon alles groot), donkerblond lang haar met heel veel krullen en een ontzettend zwoele stem.
Je kan denken wat je wil van hem... maar over voeding weet hij echt veel te vertellenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik zit eigenlijk nu pas de hele Ouwehoer-'discussie' door te lezen en dit:
[..]
kan gewoon niet serieus bedoeld zijn. Kan gewoon niet. Die mediaconsument zit ons echt allemaal in de zeik te nemen met dit soort uitspraken
! Wat een goeie act zeg
! Mijn complimenten
! Geweldig
![]()
![]()
!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:44 schreef Bastard het volgende:
Je kan denken wat je wil van hem... maar over voeding weet hij echt veel te vertellen(geen grap)
Nou, ik heb best veel over mijn persoonlijk leven en uiterlijk verteld eigenlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:46 schreef Bastard het volgende:
Dat is het misschien ook wel.. we zouden elkaars innerlijkheden en achtergronden zouden moeten weten om elkaar beter te kunnen waarderen
Je hebt een projectje opgestart? Goed bezig!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:49 schreef Flammie het volgende:
Ik ben bezig met mijn lesvoorbereiding voor volgende week woensdag.
Voor diegene die het gemist hebben:
http://www.strictly-thai.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=4&Itemid=8
ja ik heb een locatie gevonden
Echt wat een papierwerk nu aan materiaal... en moet ook nog een powerpoint maken.. sjeeezussss..
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:49 schreef Flammie het volgende:
http://www.strictly-thai.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=4&Itemid=8
ik zie ook alleen believersquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat zijn dat eigenlijk? Non-believers? Geloven die niet of nergens in? Verder denk ik dat het niet over believer vs non believer gaat, omdat iedereen eigenlijk een believer is. Scheelt ook veel onnodig denkwerk als je dit beseft waardoor je weer een stap verder kunt richting volwassenheid.
Dat weet je dan ook niet door een aantal forumposts door te lezen, of afgaan op frustraties die hij/zij op dit forum uit. Daarom zijn nederigheid en respect 2 zaken die ik graag zie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:46 schreef Bastard het volgende:
Dat is het misschien ook wel.. we zouden elkaars innerlijkheden en achtergronden zouden moeten weten om elkaar beter te kunnen waarderen
Ja maar ik moet examens makenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt een projectje opgestart? Goed bezig!
Ga je niet meer terug naar thailand dan? Dacht dat je daar eigenlijk woonde en alleen even op vakantie was hier.
Eerlijk gezegd? Ik denk dat het meevalt.. maar, als gelover in bepaalde onderwerpen ben je het gewend dat je beschimpd word om dingen die je verteld, dus laat je minder los misschien vandaar?.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik heb best veel over mijn persoonlijk leven en uiterlijk verteld eigenlijk. En van sommige anderen weet ik ook wel aardig wat
.
Ik heb trouwens het idee dat over het algemeen de niet-gelovers op dit forum opener zijn over hun persoonlijk leven dan de gelovers.
Of is dat mijn vertroebelde perceptie?
Allemaal in de leer bij Boeddha.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat weet je dan ook niet door een aantal forumposts door te lezen, of afgaan op frustraties die hij/zij op dit forum uit. Daarom zijn nederigheid en respect 2 zaken die ik graag zie.
Meer open als ik over persoonlijke zaken ga je het hier op FOK! (bijna) niet vinden....quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat over het algemeen de niet-gelovers op dit forum opener zijn over hun persoonlijk leven dan de gelovers.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:54 schreef mediaconsument het volgende:
Dat weet je dan ook niet door een aantal forumposts door te lezen, of afgaan op frustraties die hij/zij op dit forum uit. Daarom zijn nederigheid nerderigheid en respect 2 zaken die ik graag zie. zie.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:54 schreef Bastard het volgende:
De oplettende lezer zal heus wel een hoop van mij weten, door wat ik vertel of welke sporen ik nalaat op het net.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:56 schreef Darkwolf het volgende:
Meer open als ik over persoonlijke zaken ga je het hier op FOK! (bijna) niet vinden....
Next?
Ik denk dat je je een beeld vormt van degenen die je 'ontmoet' op i-net.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik heb best veel over mijn persoonlijk leven en uiterlijk verteld eigenlijk. En van sommige anderen weet ik ook wel aardig wat
.
Of is dat mijn vertroebelde perceptie?
Mjah, dan kom je al snel terecht bij zaken als opvoeden inderdaad. En dat is een van de zaken die tegenwoordig steeds lastiger worden. We worden met zijn allen dan ook keihard opgeleid om alles te raten, te keuren, het hele leven is dan ook een grote idols-show!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Allemaal in de leer bij Boeddha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |