abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:11:35 #151
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78385122
Ik denk vaak aan oogkleppen en onwil als ik aan TRU denk..
The truth was in here.
pi_78387454
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:11 schreef Bastard het volgende:
Ik ook
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:15:31 #153
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78387632
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:11 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik ook
The truth was in here.
pi_78387657
Je bent niet goed bezig vandaag
pi_78387678
'Denkend aan Holland zie ik brede rivieren, traag door onei...o nee
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:18:33 #156
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78387742
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:16 schreef Flammie het volgende:
Je bent niet goed bezig vandaag
Dat klinkt alsof je goede ideen hebt?
The truth was in here.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:23:12 #157
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_78387875
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:11 schreef Bastard het volgende:
Met die zin kan je twee kanten op natuurlijk. Slim geformuleerd hoor meneer!
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:26:04 #158
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78387955
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:23 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Met die zin kan je twee kanten op natuurlijk. Slim geformuleerd hoor meneer!
Ja ik vond m ook wel netjes eigenlijk
Kan moeilijk roepen dat ik non-believers te arrogant vind die niet openstaan van andere ingangen alleen de zijne
The truth was in here.
pi_78388079
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kan moeilijk roepen dat ik non-believers te arrogant vind die niet openstaan van andere ingangen alleen de zijne
Dat klopt ook niet namelijk non-Believers staan wel open
pi_78388103
quote:

[..]

Weer een mooie zin, multi-interpretabel
pi_78388440
quote:

[..]

Wat zijn dat eigenlijk? Non-believers? Geloven die niet of nergens in? Verder denk ik dat het niet over believer vs non believer gaat, omdat iedereen eigenlijk een believer is. Scheelt ook veel onnodig denkwerk als je dit beseft waardoor je weer een stap verder kunt richting volwassenheid.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_78388546
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:29 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat klopt ook niet namelijk non-Believers staan wel open
Jij deelt jezelf dus in bij de non-believers. Hoe werkt dat eigenlijk, dat nergens in geloven? Vraag me dan ook af hoe je open kunt zijn en nergens in gelooft tegelijkertijd.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:44:27 #163
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78388632
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:38 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wat zijn dat eigenlijk? Non-believers? Geloven die niet of nergens in?
Nou je hebt hier duidelijk wel 2 kampen die we gemakshalve maar aanduiden met de groep die nerrrgens in geloven of willen geloven. En je hebt een groepje mensen die van iets wel iets geloven, misschien het andere ook en misschien andere dingen niet weten of laten liggen.
The truth was in here.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:44:55 #164
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78388652
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Weer een mooie zin, multi-interpretabel
Ja ik roep het dus niet he
The truth was in here.
pi_78388769
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou je hebt hier duidelijk wel 2 kampen die we gemakshalve maar aanduiden met de groep die nerrrgens in geloven of willen geloven. En je hebt een groepje mensen die van iets wel iets geloven, misschien het andere ook en misschien andere dingen niet weten of laten liggen.
Ik vraag me dan toch echt af wie je met de eerste groep bedoelt om heel eerlijk te zijn.
Je kunt me PM'en indien je hun privacy niet in het openbaar wil schaden

Ook is dit echt een beetje een post die de kampen weer aandikt natuurlijk...

hey ik ben ____ en ik omschrijf mijn team als heel goed en het andere team als een stel koppige nerds die niets willen geloven.

Zo kan ik het ook natuurlijk:

Nou je hebt hier duidelijk wel 2 kamopen die we gemakshalve maar aanduiden met de ene groep die slim is, goede opleidingen genoten hebben en begrijpen hoe wetenschap werkt en overal voor open staan en je hebt de groep die echt overal in stinken en niks anders meer willen horen...

zo mag het toch niet werken hoop ik

[ Bericht 10% gewijzigd door Flammie op 24-02-2010 12:53:00 ]
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:50:51 #166
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78388871
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:47 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik vraag me dan toch echt af wie je met de eerste groep bedoelt om heel eerlijk te zijn.
Je kunt me PM'en indien je hun privacy niet in het openbaar wil schaden
Die ene groep... duh
The truth was in here.
pi_78388921
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:50 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die ene groep... duh
Heb mijn post een beetje edited

Met emoticons natuurlijk want ik bedoel het niet kwaad ofzo
pi_78389013
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is vrij breed, dat wel iets geloven. Het lijkt er dan ook meer op dat er een groepje een manier zoekt om iedereen die ze achterlijk en gestoord vinden in een hokje te plaatsen, dat zijn dan de believers, de klaplopers, de hallucinerende mensen die zo gek zijn dat ze zelfs roepen geesten te zien, ze geloven dan ook alles. De non-believers geloven dan ook nergens in, zijn supercool, horen bij de normale mensen, en hebben allemaal opleidingen genoten, want het valt uiteraard op dat de believers allemaal stumpers zijn die zonder opleiding van hun uitkering genieten om in tussentijd google onderzoeken te plegen. De non-believers vinden zichzelf dan ook sceptisch, het is dan ook altijd de vraag tegenover wat.

Want, deze sceptische mens is nooit sceptisch tegenover de mainstream, de regeringen en uiteraard de grote bedrijven. De wetenschap staat dan ook aan hun kant en met name de medische kant van het verhaal doet hun mensen uitlachen die geen vertrouwen hebben in vaccinaties. Het is dan ook van de zotte om je dokter niet te vertrouwen, hij heeft immers zo'n goede opleiding genoten. Die alternatieve geneesheren zijn dan ook allemaal kwakzalvers.

Deze zelfbenoemde non-believers geloven daarom dus wel ergens in, echter zeg jij het daarom goed, ze begrijpen het grootste gedeelte niet, oftewel zijn kleine kinderen die nog wat moeten groeien voor ze daadwerkelijk respect kunnen tonen voor deze omgeving. Dat is dan ook de enige manier waarop je de mensen hier kunt verdelen, die volwassenheid.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:56:16 #169
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78389055
Nee het is iets te veel aangedikt natuurlijk, maar er zit een kern van waarheid in.
Misschien is het allemaal samen te vatten als verschil van visie, en de totstandkoming van de visie?
Maar ik wil er geen onderscheid in maken hoor, ik vind iedereen wel lief.. sommige zijn alleen nog niet zo ver, ik vergeef het ze.
The truth was in here.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:58:30 #170
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78389125
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:55 schreef mediaconsument het volgende:

Deze zelfbenoemde non-believers geloven daarom dus wel ergens in, echter zeg jij het daarom goed, ze begrijpen het grootste gedeelte niet, oftewel zijn kleine kinderen die nog wat moeten groeien voor ze daadwerkelijk respect kunnen tonen voor deze omgeving. Dat is dan ook de enige manier waarop je de mensen hier kunt verdelen, die volwassenheid.
.... nou je weet ook wel hoe je iets subtiel kan zeggen he?
The truth was in here.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:59:23 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78389146
Toch is het allemaal niet zo heel zwart wit hoor MC.. ja voor sommige mensen wel misschien, helaas.
The truth was in here.
pi_78389196
Ik vind die conclusie eigenlijk een beetje erg ver gaan tbh
En die kan ik ook heel gemakkelijk omdraaien...
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:05:11 #173
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78389330
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:01 schreef Flammie het volgende:
Ik vind die conclusie eigenlijk een beetje erg ver gaan tbh
Ik ook.

Het is af en toe net de palestijnen vs israel hier, beide hebben goede argumenten maar als er eenmaal met scherp geschoten word is de kans op een normale discussie verkeken.
En natuurlijk zit er op den duur een stuk ergernis opgebouwd en moet dat ergens een uitlaatklep hebben (dus waarom dan niet hier) maar dan hoop ik dat we gewoon op normale voet verder kunnen gaan.
The truth was in here.
pi_78389392
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:56 schreef Bastard het volgende:
Nee het is iets te veel aangedikt natuurlijk, maar er zit een kern van waarheid in.
Misschien is het allemaal samen te vatten als verschil van visie, en de totstandkoming van de visie?
Maar ik wil er geen onderscheid in maken hoor, ik vind iedereen wel lief.. sommige zijn alleen nog niet zo ver, ik vergeef het ze.
Ik schreef het misschien wat cynisch, en doelde dan ook op het feit dat het niet nodig is om in dergelijke polariseringen te werken. Het valt me namelijk op dat de meesten onder ons hier voor zichzelf zijn, en desondanks toch in een hokje geplaatst worden. Je bent er dan ook bekend mee dat we hier eigenlijk maar met 1 groepje te maken hebben dat deze polarisering maar al te graag ziet. De rest komt dan al snel in het andere groepje terecht.

Voelde overigens goed om het van me af te schrijven, polariseringen zijn namelijk goed voer voor karikaturen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:12:12 #175
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78389543
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:07 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik schreef het misschien wat cynisch, en doelde dan ook op het feit dat het niet nodig is om in dergelijke polariseringen te werken. Het valt me namelijk op dat de meesten onder ons hier voor zichzelf zijn, en desondanks toch in een hokje geplaatst worden. Je bent er dan ook bekend mee dat we hier eigenlijk maar met 1 groepje te maken hebben dat deze polarisering maar al te graag ziet.

Voelde overigens goed om het van me af te schrijven, polariseringen zijn namelijk goed voer voor karikaturen.
Nou dat bedoel ik ook, af en toe moet er een platform zijn om even van je af te schrijven.. hoeft niet ellelange topics te worden ook meteen maar soms is het gewoon nodig om de lucht te klaren.

We zien ook een hoop oude koeien steeds voorbij komen, waar op den duur de grap af is.. mag best gezegd worden, vind ik dan he

Ik denk ook niet dat het ene kamp het andere kamp helemaal over 1 kam wil scheren, we zijn uiteindelijk allemaal een individu met een mening ergens over.
The truth was in here.
pi_78389685
Sowieso. hoe ik het nog steeds zie;

Wij praten hier over een onderwerp feitelijk waar we verschillende meningen over hebben. Je wordt als persoon dan een beetje afgerekend op hoe jij denkt over dat ene onderwerp. Terwijl ik met bijvoorbeeld Mediaconsument wel uren lang over voetbal kan praten.

De ruzies hier nemen soms grote vormen aan Maar ik wil niet concluderen inderdaad dat ik (ik noem jou weer even sorry daarvoor) Mediaconsument irl niet kan uitstaan omdat hij over dat ene onderwerp waar we t over hebben een andere mening heeft dan ik.

Terwijl we wellicht in een andere discussie over een ander onderwerp zelfs aan de zelfde kant staan
pi_78389700
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou dat bedoel ik ook, af en toe moet er een platform zijn om even van je af te schrijven.. hoeft niet ellelange topics te worden ook meteen maar soms is het gewoon nodig om de lucht te klaren.

We zien ook een hoop oude koeien steeds voorbij komen, waar op den duur de grap af is.. mag best gezegd worden, vind ik dan he

Ik denk ook niet dat het ene kamp het andere kamp helemaal over 1 kam wil scheren, we zijn uiteindelijk allemaal een individu met een mening ergens over.
Als je al denkt over kampen, dan houd je dergelijke polariseringen in stand. Uiteindelijk zitten we dan ook allemaal in hetzelfde schip, en heeft iedereen andere delen van het schip gezien. Dat is dan ook de kracht van een forum, en dat is ook waarom je medemens belachelijk maken om een bepaald geloof erg sneu overkomt.
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:32:53 #178
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78390336
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:16 schreef mediaconsument het volgende:

[..]
Dat is dan ook de kracht van een forum, en dat is ook waarom je medemens belachelijk maken om een bepaald geloof erg sneu overkomt.
Precies, het kleineren of voor gek verslijten is al meteen dat ik klaar ben met een discussie.. misschien zelfs nog voordat deze intressant word.

En @Flammie.. dat heb ik inderdaad ook, ik denk dat we elkaar misschien op bepaalde onderwerpen niet kunnen uitstaan, maar we vinden bijvoorbeeld wel allemaal nasi lekker
The truth was in here.
pi_78390403
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Precies, het kleineren of voor gek verslijten is al meteen dat ik klaar ben met een discussie.. misschien zelfs nog voordat deze intressant word.

En @Flammie.. dat heb ik inderdaad ook, ik denk dat we elkaar misschien op bepaalde onderwerpen niet kunnen uitstaan, maar we vinden bijvoorbeeld wel allemaal nasi lekker
Yeh.. en bij iedereen sluipt het er in denk ik.. door dat ene discussiestandpunt op die plek waar we elkaar telkens tegenkomen hekel je elkaar (nou ja niet echt in de letterlijke zin van het woord natuurlijk.. voor mij dus) toch wel

Maar... in plaats van naar de verschillen te zoeken is het misschien eens leuk om middels de TRU ouwehoer naar overeenkomsten te zoeken toch?
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:36:26 #180
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78390470
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:34 schreef Flammie het volgende:

Maar... in plaats van naar de verschillen te zoeken is het misschien eens leuk om middels de TRU ouwehoer naar overeenkomsten te zoeken toch?
Ja zoiets
Leer hier je stamgast kennen ofzo
The truth was in here.
pi_78390565
quote:

[..]

Heerlijk zelfs
pi_78390670
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:34 schreef Flammie het volgende:

[..]

Yeh.. en bij iedereen sluipt het er in denk ik.. door dat ene discussiestandpunt op die plek waar we elkaar telkens tegenkomen hekel je elkaar (nou ja niet echt in de letterlijke zin van het woord natuurlijk.. voor mij dus) toch wel

Dat is dan ook het mooie van een forum, je hoeft niet te antwoorden. Als je een antwoord wil, dan zul je daarvoor wat respect moeten winnen, net zoals je in de echte wereld moet. Dan liggen de verhoudingen ook heel wat beter, omdat men dan weet dat minachting van de medemens niet loont, oftewel doen ze automatisch hun best. En dat, is goed voor het onderwerp, dan is het namelijk ook heel wat interessanter voor nieuwe mensen om zichzelf te leren kennen en nieuwe ideeën te brengen.
pi_78390730
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:41 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat is dan ook het mooie van een forum, je hoeft niet te antwoorden. Als je een antwoord wil, dan zul je daarvoor wat respect moeten winnen, net zoals je in de echte wereld moet. Dan liggen de verhoudingen ook heel wat beter, omdat men dan weet dat minachting van de medemens niet loont, oftewel doen ze automatisch hun best. En dat, is goed voor het onderwerp, dan is het namelijk ook heel wat interessanter voor nieuwe mensen om zichzelf te leren kennen en nieuwe ideeën te brengen.
Nah ja. het lijkt mij gewoon interessant om meer te weten van mensen buiten het dagelijkse onderwerp om
Dat is ook een onderwerp opzich overigens
pi_78390983
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:42 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nah ja. het lijkt mij gewoon interessant om meer te weten van mensen buiten het dagelijkse onderwerp om
Dat is ook een onderwerp opzich overigens
Daar is vrijwel iedereen in geïnteresseerd denk ik, ik weet dan ook dat het dan niet handig is om mensen eerst uit te lachen of te frustreren, en dan interesse te tonen. Omgedraaid is ook niet handig, omdat men zich dan gebruikt kan voelen uiteraard.
pi_78391087
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:48 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daar is vrijwel iedereen in geïnteresseerd denk ik, ik weet dan ook dat het dan niet handig is om mensen eerst uit te lachen of te frustreren, en dan interesse te tonen. Omgedraaid is ook niet handig, omdat men zich dan gebruikt kan voelen uiteraard.
Ik denk dat het willen frustreren niet echt ter sprake mag komen Ik denk dat de hete discussies tussen 2 partijen juist komt omdat we niks weten over een persoon behalve dat onderwerp waarin de meningen verschillen. Misschien dat mensen anders zouden reageren als er meer is dan dat?

Ik weet het niet Maar goed.. veel tijd doorbrengen in het TRU Ouwehoer zal misschien wonderen doen
pi_78391149
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:41 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Respect moet van twee kanten komen natuurlijk.
Elkaar de kans geven.
Niet bij voorbaat iemand al afschrijven, nog voor hij of zij de kans heeft gekregen zich te bewijzen.
pi_78391257
nee stomme vraag van me ;P
pi_78391277
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:50 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik denk dat het willen frustreren niet echt ter sprake mag komen Ik denk dat de hete discussies tussen 2 partijen juist komt omdat we niks weten over een persoon behalve dat onderwerp waarin de meningen verschillen. Misschien dat mensen anders zouden reageren als er meer is dan dat?

Ik weet het niet Maar goed.. veel tijd doorbrengen in het TRU Ouwehoer zal misschien wonderen doen
Wat voor de ene kant als frustreren komt, kan vanaf de andere kant niet zo bedoeld zijn. Daarom is het belangrijk om eerlijk te blijven en je binnen de grenzen van de discussie te houden. Wat mijns inziens dan ook veel mensen frustreerd is dat zij de hele dag met informatie komen, en dat er dan een soort idols jury zit die zonder informatie te brengen of zonder degelijke onderbouwing deze informatie af loopt te keuren. Ik denk dan ook dat deze mensen hun tijd wel beter kunnen gebruiken.
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:01:55 #189
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78391569
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:50 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik denk dat de hete discussies tussen 2 partijen juist komt omdat we niks weten over een persoon behalve dat onderwerp waarin de meningen verschillen. Misschien dat mensen anders zouden reageren als er meer is dan dat?
En dat dan de persoonlijke informatie tegen je gebruikt word ineens ... nee dat werkt ook niet
The truth was in here.
pi_78391685
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

En dat dan de persoonlijke informatie tegen je gebruikt word ineens ... nee dat werkt ook niet
Precies.
pi_78391862
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:55 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wat voor de ene kant als frustreren komt, kan vanaf de andere kant niet zo bedoeld zijn. Daarom is het belangrijk om eerlijk te blijven en je binnen de grenzen van de discussie te houden. Wat mijns inziens dan ook veel mensen frustreerd is dat zij de hele dag met informatie komen, en dat er dan een soort idols jury zit die zonder informatie te brengen of zonder degelijke onderbouwing deze informatie af loopt te keuren. Ik denk dan ook dat deze mensen hun tijd wel beter kunnen gebruiken.
Tja, of niet de moeite nemen om topics zelfs maar te lezen, maar er wel een oordeel over hebben.
En ik denk dat ieder voor zichzelf uitmaakt hoe hij zijn tijd gebruikt.
pi_78392096
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, of niet de moeite nemen om topics zelfs maar te lezen, maar er wel een oordeel over hebben.
Dit valt in de categorie wishfull thinking. Als je namelijk niet wilt of niet hoeft te reageren, dan reageer je niet. Ook al heb je het topic doorgelezen. Je kunt dan ook de haat blijven dragen, of eerlijk zijn tegenover jezelf dat je zelf ook wat fouten hebt gemaakt. Dat is uiteraard ook je eigen keus. Dat is dan ook het verschil tussen respect afdwingen en dit proberen te verdienen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:18:18 #193
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_78392203
Een normale inhoudrijke discussie in de slowchat (die normaal al niet zo hard loopt.)
Jullie laten mij allemaal een beetje schrikken eerlijk gezegd.
Gaat alles wel goed? Oh wacht... retorische vraag natuurlijk!
pi_78392282
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:18 schreef Darkwolf het volgende:
Een normale inhoudrijke discussie in de slowchat (die normaal al niet zo hard loopt.)
Jullie laten mij allemaal een beetje schrikken eerlijk gezegd.
Gaat alles wel goed? Oh wacht... retorische vraag natuurlijk!

woensdag 24 februari 2010 @ 14:23:43 #195
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78392440
quote:
maar we vinden bijvoorbeeld wel allemaal nasi lekker
Jawel, maar ik kan me wel lekkerder dingen voorstellen dan alleen maar een beetje (gekookte) rijst .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78392543
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:23 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Jawel, maar ik kan me wel lekkerder dingen voorstellen dan alleen maar een beetje (gekookte) rijst .
ผัดไทยไก่
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:26:12 #197
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78392547
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:23 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nou dan weet je niet wat nasi is
The truth was in here.
pi_78392661
Check overigens mijn foto in mijn fobo eens.. Dat zijn echt van die kingsize buddha ballen en die moeten we dan beplakken met goudpapier (beetje het alle beetjes helpen verhaal) En per tempel zijn er een stuk of 6/7 ofzo en we gaan op een dag iets van 4 tempels af
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:29:23 #199
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78392683
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:26 schreef Bastard het volgende:
Nou dan weet je niet wat nasi is
! Nee, jij niet.
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:31:53 #200
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78392773
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:55 schreef mediaconsument het volgende:
De non-believers zijn supercool, horen bij de normale mensen, en hebben allemaal opleidingen genoten, want het valt uiteraard op dat de believers allemaal stumpers zijn die zonder opleiding van hun uitkering genieten om in tussentijd google onderzoeken te plegen.
Klopt, met jouw beoordelingsvermogen is niks mis .
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:15 schreef mediaconsument het volgende:
of eerlijk zijn tegenover jezelf dat je zelf ook wat fouten hebt gemaakt.
Hier wacht ik nog steeds op bij sommige mensen !
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:28 schreef Flammie het volgende:
Check overigens mijn foto in mijn fobo eens.. Dat zijn echt van die kingsize buddha ballen en die moeten we dan beplakken met goudpapier (beetje het alle beetjes helpen verhaal) En per tempel zijn er een stuk of 6/7 ofzo en we gaan op een dag iets van 4 tempels af
Jeetje, Buddha heeft wel grote ballen zeg , groter dan die van jou en Michielos bij elkaar.

[ Bericht 24% gewijzigd door JoepiePoepie op 24-02-2010 14:37:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')