Nou meiske toch, ik voel me aangemoedigd nu.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb in ieder geval minder last gehad van het lezen van de cijfers dan van het gezeik van jou op deze pagina's..
Ja jemig, je gedraagt je als een sikkeneurig wijf. Argumenten blijven uit en een beetje zeiken. Ja goh.quote:
Wat ben jij voor triest figuur. Ik zal even kort uitleggen waarom.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:39 schreef Stali het volgende:
En jawel, hij deelt een vijfje uit dames en heren, maak een notitie..
Ik ben helemaal uit mijn doen, een vijf werd er zojuist uitgereikt heren, een vijf.
Ik ben er echt kapot van allemaal. Ik ben er stuk van want dames en heren wat een geschiedenis wordt er hier geschreven. Het is werkelijk ongeevenaard allemaal een nieuw record. Een VIJF! Wat een nacht en wat een macht wat een power allemaal. EEN VIJF!
IMDB: NVTquote:Op zondag 28 februari 2010 01:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat ben jij voor triest figuur. Ik zal even kort uitleggen waarom.
Ten eerste jouw minachtende houding en jouw intolerantie. Je weigert in te zien dat een cijfer nuttig kan zijn, en daarnaast behandel je iedereen die daar anders over denkt als ondergeschikt. Zeer egoïstisch. Ten tweede jouw manier van posten, je blijft maar doordrammen terwijl niemand er op zit te wachten. Wat probeer je hier nu mee te bereiken? Triest kansloos gedrag.
Conclusie: je bent triest en kansloos bezig.
Daarnaast wil ik ook nog wel even uitleggen waarom men een cijfer handig vindt. Dat is vrij simpel, het is de korst mogelijke manier om een conclusie en samenvatting weer te geven. Filmrecensies hebben bijna ook altijd een cijfer, de meningen in dit topic zijn in feite niets anders dan recensies. Ik vind het altijd wel handig als mensen hun cijfer geven, en als ook nog het IMDB-cijfer gegeven wordt ben ik helemaal blij omdat ik dan weet of deze mening afwijkend is ten opzichte van de norm of juist niet. Dat jij daar anders over denkt, prima. Maar gedraag je dan niet zo triest.
Cool, jij bent 1 dag voor de val van De Muur geboren.quote:
Het was zeker spannend verfilmd maar toch een beetje hetzelfde als in het eerste deel.En met zo een einde komt er zeker ook weer een deel drie.quote:Op zondag 28 februari 2010 02:14 schreef Shogo het volgende:
[Rec] 2 (2009)
Een SWAT team wordt samen met iemand van de gezondheidsdienst hetzelfde appartementen complex van deel 1 ingestuurd om de situatie onder controle te krijgen. De spanning is dit deel overeind gebleven met dank aan de belichting (of juist het ontbreken daarvan) en de paniekerige sfeer die gecreëerd wordt. Er komt op den duur een ander aspect bij kijken die ik opzich niet onaardig vond maar waar de film ook best zonder had gekund. Opeens snap ik in ieder geval de wisselende meningen. Kortom de film moet het vooral dus van de spanning hebben en dat zit absoluut goed. Cijfer: 7,0
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:26 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Het was zeker spannend verfilmd maar toch een beetje hetzelfde als in het eerste deel.En met zo een einde komt er zeker ook weer een deel drie.Ik wist niet dat er inmiddels een deel 2 was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:26 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Het was zeker spannend verfilmd maar toch een beetje hetzelfde als in het eerste deel.En met zo een einde komt er zeker ook weer een deel drie.Deel drie zal er waarschijnlijk wel komen ja, ben benieuwd hoe dat gedaan gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm.....soms is dat lastig, want ik zie dat iemand 'Up in the air' een ruime voldoende geeft.....ik vond het echt een k*tfilm! Het is dat Clooney erin meespeelt en daarom lekker weg kijkt, maar verder vond ik het waardeloos.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:46 schreef SeLang het volgende:
tvp
In deze reeks haal ik altijd mijn downloadtips
quote:Op zondag 28 februari 2010 01:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat ben jij voor triest figuur. Ik zal even kort uitleggen waarom.
Ten eerste jouw minachtende houding en jouw intolerantie. Je weigert in te zien dat een cijfer nuttig kan zijn, en daarnaast behandel je iedereen die daar anders over denkt als ondergeschikt. Zeer egoïstisch. Ten tweede jouw manier van posten, je blijft maar doordrammen terwijl niemand er op zit te wachten. Wat probeer je hier nu mee te bereiken? Triest kansloos gedrag.
Conclusie: je bent triest en kansloos bezig.
Daarnaast wil ik ook nog wel even uitleggen waarom men een cijfer handig vindt. Dat is vrij simpel, het is de korst mogelijke manier om een conclusie en samenvatting weer te geven. Filmrecensies hebben bijna ook altijd een cijfer, de meningen in dit topic zijn in feite niets anders dan recensies. Ik vind het altijd wel handig als mensen hun cijfer geven, en als ook nog het IMDB-cijfer gegeven wordt ben ik helemaal blij omdat ik dan weet of deze mening afwijkend is ten opzichte van de norm of juist niet. Dat jij daar anders over denkt, prima. Maar gedraag je dan niet zo triest.
as a matter of fact: ik zit er op te wachtenquote:Op zondag 28 februari 2010 16:53 schreef SnuggLe het volgende:
Wat een topicvervuiling zegZijn er mensen ongesteld ofzo?
Daar zitten inderdaad hele goede stukken in, mooie docu.. ik denk dat ik em nog maar een keer ga kijken. Tegen het einde laat michael moore zien dat Amerika aan het rand van een revolutie zat. Toen schoven ze een zwarte president naar voren. En iedereen deed weer de armen over mekaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:33 schreef Lambiekje het volgende:
Capitalism: A Love Story
Zo Michael Moore heeft weer een aardige docu over hoe verrot Amerika onder tussen is geworden.
Voor bedrijven als Wal*Mart ben je meer waard dood dan levend. Jaja de grote bedrijven hebben clausules zitten zo dat zij tienduizenden dollars incasseren op de dood van hun personeel.
Onze westerse maatschappij is failliet.
cijfer 7.5 / imdb 7.1
Ja, alles was achterstevoren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:55 schreef Apotheose het volgende:
Memento. Wat een kutfilm
sorry, kon t niet laten
Eens, ik vond het maar een slappe manier om origineel over te willen komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:55 schreef Apotheose het volgende:
Memento. Wat een kutfilm
sorry, kon t niet laten
Wat langquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:11 schreef haakon het volgende:
Ik had hem anders voorgesteld, maar echt, wat mooi wat mooi !
Niet meer woorden aan vuilmaken.
Wat een flutverhaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:11 schreef haakon het volgende:
Ik had hem anders voorgesteld, maar echt, wat mooi wat mooi !
Niet meer woorden aan vuilmaken.
volgens mij is ie ook pas echt leuk als je als kind het boek hebt gelezen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:22 schreef Timo20 het volgende:
Where The Wild Things Are
Niet helemaal wat ik er van verwacht had. Na geweldige films als Being John Malkovich had ik van Spike Jonze toch een wat meer diepgaande film verwacht. Ik kon hier niet echt veel mee, het raakte me compleet niet.
De monsters zijn wel mooi gemaakt maar verder was een beetje vlees noch vis en was het einde wel erg abrupt.
Een redelijke teleurstelling.
IMDB Cijfer: 7,5/10
Mijn Cijfer: 6,0/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |