abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:51:28 #101
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_78427214
Kolles confident Campos will be ready
quote:
Campos Meta team principal Colin Kolles is confident that his outfit will be ready for the start of the season, despite the recent struggles it has faced.

Kolles has been drafted in after a shareholding takeover by Jose Ramon Carabante, and he has the task of getting the team on track in just a fortnight.

And although time is tight, Kolles is upbeat that the staff he has put in place will ensure the Dallara-built car is ready in time for the season-opening Bahrain Grand Prix.

"It is very tough, but we will make it - because I never give up," Kolles told AUTOSPORT. "We will have the cars in Bahrain and we will be running. This in itself will be pretty much a big achievement."

Former BAR and Red Bull Racing technical chief Geoff Willis is helping the team with its preparations for 2010, and AUTOSPORT understands that his current consultancy role could be turned into a full-time appointment.

Kolles has said that he expects to make an announcement about the team's driver line-up within the next week - with sources suggesting that Bruno Senna's deal at the outfit is no longer guaranteed. This week's AUTOSPORT cites sources suggesting that Senna has been asked to bring sponsorship money to the outfit to keep hold of his place.

Karun Chandhok has been strongly linked with a deal there, while US F1's Jose Maria Lopez has also been in talks with Campos too, according to his manager.

The future of Campos founder Adrian Campos is also unclear. AUTOSPORT understands he has been offered a role at the team, but there is no guarantee a deal will happen.

Campos told AUTOSORT: "I did what I had to do for the best of the team – that was the most important thing for me."
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:10:16 #102
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_78427901
nou ik ben benieuwd of ze het nog halen.

Maar...Minardi was vroeger ook altijd laat, ook wel presentatie net voor de race.
Drugs are good mkay?
pi_78432112
Webber gaat hard in zijn gesimuleerde kwalificatierun.

Zit nu op 1:21.487
pi_78433464
Ferrari heeft toch weer een soort van ´wheel fairings´.


pi_78433473
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:53 schreef svenistheman het volgende:
Webber gaat hard in zijn gesimuleerde kwalificatierun.

Zit nu op 1:21.487 :D
Dat is nog steeds 2,5 seconde langzamer dan tijdens de testen vorig jaar. Toen ging Barrichello rond in 1:18.926.

Tijden van vanmorgen (het is nu lunchtijd):

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
1   Webber      Red Bull     1m21.487s
2   Rosberg     Mercedes     1m22.514s  +1.027
3   Hulkenberg  Williams     1m22.684s  +1.197
4   de la Rosa  Sauber       1m23.321s  +1.834
5   Alonso      Ferrari      1m24.580s  +3.093
6   Button      McLaren      1m24.582s  +3.095
7   Alguersuari Toro Rosso   1m24.869s  +3.382
8   Liuzzi      Force India  1m25.303s  +3.816
9   Petrov      Renault      1m26.208s  +4.721
10  Di Grassi   Virgin       1m27.057s  +5.570
11  Fauzy       Lotus        1m29.795s  +8.308
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_78433693
Komen die 2,5 seconden nou puur door die smallere voorbanden?

Voor de rest is er toch niet echt iets gewijzigd wel?

Of komt het doordat ze nu met een kotsvolle tank rijden?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78433984
Ow ik lees net dat Di Grassi de Virgin in elkaar geprakt heeft en dat gezien de schade het nog maar de vraag is of de bolide vanmiddag nog kan rijden.

Net wat dat team even NIET kon gebruiken dunkt me
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78434131
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:38 schreef vosss het volgende:
Ow ik lees net dat Di Grassi de Virgin in elkaar geprakt heeft en dat gezien de schade het nog maar de vraag is of de bolide vanmiddag nog kan rijden.

Net wat dat team even NIET kon gebruiken dunkt me
vleugel liet los schijnt
pi_78434161
Ow okay. Dat is dan al de tweede keer dat dat gebeurd

Ik dacht dat ze het probleem opgelost hadden.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78434195
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:42 schreef vosss het volgende:
Ow okay. Dat is dan al de tweede keer dat dat gebeurd

Ik dacht dat ze het probleem opgelost hadden.
dat was de voorkant, nu de achtervleugel.
pi_78434929
Auto's zijn ook zwaarder dit jaar vosss, heeft er ook mee te maken.
Where facts are few, experts are many.
pi_78435007
Dat was ik even vergeten
quote:
Mercedes GP overtuigt Duitse multinational tot sponsoring

Mercedes GP kan als alles goed gaat voor de seizoensopening in Bahrein een nieuwe sponsor presenteren. Het Duitse blad Sponsors maakt daar melding van.

Welk bedrijf zich aan Mercedes GP verbindt is onduidelijk, al stelt Sponsors dat het een Duitse multinational betreft die voor het eerst een Formule 1-team zal sponsoren. De sponsoring zou vooral te danken zijn aan de aanwezigheid van Michael Schumacher.
Ik gok zomaar dat MercedesGP het grootste budget heeft dit jaar. Mercedes, Petronas en nu weer een multinational
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78435237
Zeker Aldi of Lidl



Uitvoerige achtervleugeltesten bij McLaren?
Where facts are few, experts are many.
pi_78435350
Aldi of Lidl zijn wel grote jongens ja en volgens mij hebben die beiden nog nooit in de F1 gesponsord toch?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78435615
Een Virgin met afzonderlijk sturende voorwielen en geen achterkant

Where facts are few, experts are many.
pi_78435673
quote:
Di Grassi: "Ik weet niet de exacte reden voor de crash"

Lucas di Grassi crashte vanochtend hard in bocht negen van de baan, tijdens de laatste testweek op het circuit in Barcelona. De Braziliaan stond kort F1Today.nl te woord.

Di Grassi: "Ik weet niet exact wat er is gebeurd. Ik verloor plots de controle over de wagen en crashte in de bandenstapels. Misschien lag er olie op de baan, maar er kan ook iets zijn afgebroken. We zullen de data gaan bekijken, en later vandaag met een verklaring komen. Mijn testdag zit er nu in ieder geval op aangezien de wagen gerepareerd moet worden. Morgen zal ik gewoon weer testen."

Het lijkt erop dat na de voorvleugel in Jerez, nu de achtervleugel is afgebroken, zoals ooggetuigen al eerder hadden gemeld. Dat er olie op de baan lag lijkt onwaarschijnlijk, aangezien de marshalls de baan niet hebben schoongeveegd met het witte poeder. Een vrij kwalijke zaak voor Virgin, waarbij nu zowel de voor- als achtervleugel zijn afgebroken.
Je zou toch haast denken dat als een voorvleugel zomaar afbreekt dat je dan meteen ook even controleert of de achterkant wel voldoende stevig vast zit toch?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 februari 2010 @ 14:19:47 #117
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78435841
Zo zou ik ook denken ja. Je moet als nieuw team niet de grenzen op willen zoeken en het lot willen tarten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78436053
Heeft iemand overigens een live linkje?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:24:58 #119
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_78436067
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:01 schreef vosss het volgende:
Ik gok zomaar dat MercedesGP het grootste budget heeft dit jaar. Mercedes, Petronas en nu weer een multinational
Siemens?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 februari 2010 @ 14:26:41 #120
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78436156
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:24 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand overigens een live linkje?
Voor commentaar: http://live.autosport.com/commentary.php/id/182
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78436230
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Je zou toch haast denken dat als een voorvleugel zomaar afbreekt dat je dan meteen ook even controleert of de achterkant wel voldoende stevig vast zit toch?
Ach, we kunnen nu gaan gokken wat de volgende keer kapot gaat ?
Ik zeg sidepods
pi_78436334
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Voor commentaar: http://live.autosport.com/commentary.php/id/182
Thanks peterselie
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78436579
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Siemens?
Hadden die niet al eens McLaren gesponsord?
pi_78436714
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:35 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Hadden die niet al eens McLaren gesponsord?
Jawel en volgens mij ook de tijdwaarneming geregeld
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78436854


De MP4-21 stonden ze op, dus Siemens is het niet
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78436952
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:42 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]

De MP4-21 stonden ze op, dus Siemens is het niet
hoezo niet? Kan altijd nog.

Wie zegt me niet dat het Lidl is idd
pi_78437497
AEG of Miele kan ook nog
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:00:08 #128
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_78437712
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

hoezo niet? Kan altijd nog.
Hierom:
quote:
Mercedes GP overtuigt Duitse multinational tot sponsoring

Welk bedrijf zich aan Mercedes GP verbindt is onduidelijk, al stelt Sponsors dat het een Duitse multinational betreft die voor het eerst een Formule 1-team zal sponsoren. De sponsoring zou vooral te danken zijn aan de aanwezigheid van Michael Schumacher.


Ik zie op de foto trouwens dat Henkel het ook niet kan zijn
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_78437977
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:55 schreef Atreidez het volgende:
AEG of Miele kan ook nog
Huisman!



welke sponsor hadden ze ook alweer misgelopen dit jaar?
Please, make yourself uncomfortable.
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:05:49 #130
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78437990
T-Mobile...?
Direct zelf nooit gesponsord overigens! Wel via T-systems etc.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:05 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Huisman!



welke sponsor hadden ze ook alweer misgelopen dit jaar?
Henkel maar is niet nieuw in de F1!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_78438008
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:55 schreef Atreidez het volgende:
AEG of Miele kan ook nog
Miele, er is geen betere.

En dat in combi met Schumacher. Dat zou natuurlijk wel kunnen, want kennelijk volgens die krant had de sponsordeal veel te maken met Schumacher die er nu rijdt.

We zullen wel zien
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:08:40 #132
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_78438125
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:05 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Huisman!



welke sponsor hadden ze ook alweer misgelopen dit jaar?
henkel, maar die sponsorde McLaren al eerder.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_78438337
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:00 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Hierom:
[..]



Ik zie op de foto trouwens dat Henkel het ook niet kan zijn
ok sorry ben beetje duf
pi_78438481
Welke reclameslogan heeft Miele in het duits? Als dat hetzelfde als in het nederlands is zou het best eens kunnen.

Miele, es gibt gein bessere

Dat in combi met Schumacher
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78439100
Ik gok op Allianz
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:35:16 #136
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_78439305
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:29 schreef M.Melandri het volgende:
Ik gok op Allianz
Zitten al sinds 2000 in de F1
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_78439625
Aldi zou wel über Duits zijn
Please, make yourself uncomfortable.
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:04:36 #138
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_78440383

The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:05:24 #139
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_78442860
Flinke fanclub
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:07:35 #140
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_78442923
Tijden voor vandaag:
1 Webber Red Bull 1m21.487s
2 Hulkenberg Williams 1m22.407s +0.920
3 Rosberg Mercedes 1m22.514s +1.027
4 de la Rosa Sauber 1m23.144s +1.657
5 Button McLaren 1m23.452s +1.965
6 Liuzzi Force India 1m24.064s +2.577
7 Alonso Ferrari 1m24.170s +2.683
8 Petrov Renault 1m24.173s +2.686
9 Alguersuari Toro Rosso 1m24.869s +3.382
10 Di Grassi Virgin 1m27.057s +5.570
11 Fauzy Lotus 1m28.002s +6.515
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_78442962
volgens mij gaat de sauber het echt goed doen dit jaar
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_78443137
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:35 schreef Mr_Moon het volgende:

[..]

Zitten al sinds 2000 in de F1
Daarom had ik die link ook gelegd lees nu pas het bericht van AR, kan dus niet.
pi_78443521
SAP niet, Siemens niet, Daimler niet ( ), Henkel niet, BMW ( ) niet,

Misschien Metro (van die ouwe SS'er, van de Mediamarkt en Saturn), of Bayer (Lekker aan de "speed" )? Of misschien IG Farben (bestaat dat nog), die kunnen de concurrentie ook lekker uitschakelen . BASF (CD's als wheelfairings )

Ik zal de Xetra DAX nog ff aflopen op potentiele sponsoren

Edit: Infineon niet, Allianz dus niet, Deutsche Post niet..

Misschien Deutsche Telecom? T-Mobile is wel een f1 waardig merk, en heeft toch nog nooit F1 gesponsord?
pi_78443877
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:24 schreef LeXX het volgende:
Misschien Deutsche Telecom? T-Mobile is wel een f1 waardig merk, en heeft toch nog nooit F1 gesponsord?
Stonden op de BMW Sauber als T-Systems.
pi_78444139
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:34 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Stonden op de BMW Sauber als T-Systems.
Das waar ook... Dan houdt ik het op een Energiebedrijf, of toch de Metro. Ik zie Michael al rijden met een auto met "Ich bin doch nicht blod" op de zijkant
pi_78444302
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:42 schreef LeXX het volgende:

[..]

Das waar ook... Dan houdt ik het op een Energiebedrijf,
e.on?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_78457090
TVP
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_78459725
Misschien Lufthansa? Goed om te concurreren met bv Kingfisher van Force India en Virgin.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_78459781
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:04 schreef Mr_Moon het volgende:

[ afbeelding ]
Die is toch niet echt hè .
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 26 februari 2010 @ 08:27:48 #150
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_78468285
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:04 schreef Mr_Moon het volgende:

[ afbeelding ]
Beate ushe is toch het moederbedrijf van onder andere Pabo?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_78468562
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:27 schreef sanger het volgende:

[..]

Beate ushe is toch het moederbedrijf van onder andere Pabo?
Yup ... ze hadden vroeger (bijna) een link met Ralf Schumacher.
Calm down, please!
pi_78468901
Vandaag om 11.00 een GP2 race in Bahrein.. Weet niet of het ergens uitgezonden wordt, maar doet er weinig toe, want zit toch op me werk
Where facts are few, experts are many.
pi_78469073
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:00 schreef Atreidez het volgende:
Vandaag om 11.00 een GP2 race in Bahrein.. Weet niet of het ergens uitgezonden wordt, maar doet er weinig toe, want zit toch op me werk
Met Yelmertje Buurman
pi_78475270
Chandhok en Lopez naar Campos?
quote:
According to a report from the BBC, Indian GP2 driver Karun Chandhok will be unveiled as the second Campos F1 driver "imminently", after securing the seat that seemed to be destined for USF1 man Jose Maria Lopez.

[FInally, a man with eyebrows to rival Alonso's.]

FInally, a man with eyebrows to rival Alonso's.
Chandhok, who is known to have substantial sponsorship backing, much like J-Lo himself, was in the frame for the seat, though recent reports seemed to suggest that the team were aiming for a deal with Lopez.

However, rumours persist that Lopez might still be taken on by the financially-troubled team, with Bruno Senna being ditched on the eve of the new season.

Campos team principal Colin Kolles simply told the BBC that their driver line-up would be "announced soon".

Chandhok, who won an underwhelming two of his 60 GP2 races across the last three years, had also been linked with a role with the Stefan GP team, but now seems set to drive for the Spanish team.

Meanwhile Lopez, who is backed by a reported $8 million of sponsorship, could potentially still be signed as a reserve driver for the team should they keep Senna as the team leader.

Chris Goodwin, Senna's manager, was quoted by the Beeb as saying: "There's no reason to think Bruno won't be part of it. It's clear as far as we're concerned. He signed a contract in October and he'll be in the car this season."

Chandhok and Senna are former team mates from their GP2 days, with the pairing driving for the iSport team in 2008.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:39:09 #155
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_78476254
Nice!

The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_78476363
Testen ze vandaag niet of wat?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78476481
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:42 schreef vosss het volgende:
Testen ze vandaag niet of wat? :@
Ze testen vandaag. Voorlopig zijn dit de tijden:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
1     Alonso   Ferrari    1m20.637s
2     De la Rosa   Sauber    1m20.973s  +0.336
3     Liuzzi   Force India    1m21.056s  +0.419
4     Vettel   Red Bull    1m21.455s  +0.818
5     Alguersuari   Toro Rosso    1m21.571s  +0.934
6     Hamilton   McLaren    1m22.559s  +1.922
7     Schumacher   Mercedes    1m24.075s  +3.438
8     Kubica   Renault    1m24.912s  +4.275
9     Hulkenberg   Williams    1m25.017s  +4.380
10     Trulli   Lotus    1m26.941s  +6.304
11     Glock   Virgin    1m27.067s  +6.430
All timing unofficial. Updated: 11:43 GMT
pi_78476646
Okay, thanks
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78478305
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:39 schreef Mr_Moon het volgende:
Nice!

[ afbeelding ]
Super idd!



Meer foto's : http://www.autoblog.nl/im(...)/SLS_AMG_Safety_car/
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:16:39 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_78484733
USF1 update

FEBRUARY 26, 2010...2:37 PM
Hurley and Stefanovich in talks over US F1 and Stefan GP merger
quote:
US F1 shareholder Chad Hurley and Stefan GP boss Zoran Stefanovich are trying to put together a deal that will see their teams join forces and make it to the first race in Bahrain, sources have confirmed.

Hurley has given up on a possible deal with Colin Kolles and Campos to pursue the Stefan talks, and thus the logical scenario of a team with no car linking up with a team with no entry finally appears likely to unfold.

The FIA will in theory have no problem in allowing Stefan onto the Bahrain grid if such a deal takes place before the start of the season. It would also support a name change, although other F1 stakeholders would also have to agree.

Life will be much easier for the FIA and its new president Jean Todt if a merger does go ahead. The alternative scenario – the cancelling of the US F1 entry and a new bid process – would be far more complicated legally.

Meanwhile Jacques Villeneuve is on standby and will be willing to sign up as team mate to Kazuki Nakajima, should the team get an entry.

However we understand that US F1 founders Ken Anderson and Peter Windsor are not amenable to such a deal, and still wish to pursue their dream of fielding an American car. However, since Hurley owns a significant stake in the team – and has more funds to put in – he is presumably in the driving seat, and that may ultimately enable him to push the merger through.

In addition the visit of Charlie Whiting to Charlotte on Wednesday has given the FIA a clearer picture of what is going on there, and the governing body may now be in a position to force the issue and perhaps give Anderson and Windsor no alternative but to do a deal.

There could be more for Stefan GP to gain than just an entry. Stefan already has a base in Belgrade, Serbia and also has a foothold at the Toyota factory in Cologne. However the US F1 facility in Charlotte could still be of use as a manufacturing base. It may prove more economical to have parts made in the USA than by Toyota.

Ultimately there’s also a question of the 2011 car, which won’t necessarily be a Toyota product. US F1 also has access to the Windshear wind tunnel facility. If the Charlotte facilities are of use to Stefan then clearly jobs could be secure there.

Sources say that one Toyota/Stefan chassis is ready in Cologne, but the second is not yet complete, and a total lack of spares back-up will make the early races difficult, to say the least. Not surprisingly Stefan has not been in a hurry to encourage Toyota to build a lot of spares until the entry is confirmed.

The engine will not be badged as a Toyota, although the company will send a handful of fulltime staff members to races to support it. They are likely to be the only current Toyota employees to travel to the races with Stefan.
http://adamcooperf1.com/2(...)nd-stefan-gp-merger/
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:17:34 #161
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_78487130
Tijden voor vandaag:

1 Hulkenberg Williams 1m20.614s
2 Alonso Ferrari 1m20.637s +0.023
3 De la Rosa Sauber 1m20.973s +0.359
4 Liuzzi Force India 1m21.056s +0.442
5 Vettel Red Bull 1m21.258s +0.644
6 Alguersuari Toro Rosso 1m21.571s +0.957
7 Schumacher Mercedes 1m21.689s +1.075
8 Hamilton McLaren 1m22.152s +1.538
9 Kubica Renault 1m24.912s +4.298
10 Trulli Lotus 1m25.524s +4.910
11 Glock Virgin 1m25.942s +5.328

Mooie tijd voor Hulkenberg en weer zit de Sauber er goed bij...
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_78487169
Ik ben echt benieuwd naar die Hulkenberg
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78487492
Hmmm de auto van Mercedes is er denk ik toch niet een die direct de beste is. Telkens rond P5. Denk dat Ferrari de beste auto heeft dit seizoen
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_78487605
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:17 schreef Mr_Moon het volgende:
Tijden voor vandaag:

1 Hulkenberg Williams 1m20.614s
2 Alonso Ferrari 1m20.637s +0.023
3 De la Rosa Sauber 1m20.973s +0.359
4 Liuzzi Force India 1m21.056s +0.442
5 Vettel Red Bull 1m21.258s +0.644
6 Alguersuari Toro Rosso 1m21.571s +0.957
7 Schumacher Mercedes 1m21.689s +1.075
8 Hamilton McLaren 1m22.152s +1.538
9 Kubica Renault 1m24.912s +4.298
10 Trulli Lotus 1m25.524s +4.910
11 Glock Virgin 1m25.942s +5.328

Mooie tijd voor Hulkenberg en weer zit de Sauber er goed bij...
Voor de volledigheid ook nog even het aantal rondes die iedere coureur vandaag heeft gereden.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Pos  Driver        Team                       Time     Laps
 1.  Hulkenberg    Williams-Cosworth    (B)  1:20.614   99
 2.  Alonso        Ferrari              (B)  1:20.637  134
 3.  de la Rosa    BMW-Sauber           (B)  1:20.973  114
 4.  Liuzzi        Force India-Mercedes (B)  1:21.056   90
 5.  Vettel        Red Bull-Renault     (B)  1:21.258  125
 6.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari   (B)  1:21.571  104
 7.  M.Schumacher  Mercedes GP          (B)  1:21.689   85
 8.  Hamilton      McLaren-Mercedes     (B)  1:22.152   93
 9.  Kubica        Renault              (B)  1:24.912   53
10.  Trulli        Lotus-Cosworth       (B)  1:25.524   70
11.  Glock         Virgin-Cosworth      (B)  1:25.942   52
pi_78487745
2maal rode vlag voor Trulli is wel iets om je zorgen te maken
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:13:02 #166
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_78488761
Was er al gepost dat Ferrari vandaag z'n eigen haaienvin heeft getest?



pi_78489730
quote:
Alonso says Ferrari ready for Bahrain

Fernando Alonso says Ferrari is 100 per cent ready for the Bahrain Grand Prix after completing his pre-season testing in Barcelona on Friday.

The two-time champion, joining the Italian squad this year, had a strong day at the Catalan circuit, finishing as second quickest behind the Williams of Nico Rosberg.

Alonso has now completed his on-track work before the first race of the season, as team-mate Felipe Massa will take over from tomorrow for the final two days of testing.

The Spanish driver said Ferrari is as well prepared as it could have been.

"I don't know," he told Spanish reporters when asked if he had a winning car. "What's clear is that we have done a great job. The car has worked well during all the pre-season, and I was lucky with my days because I had a lot of dry days.

"We made a list of things before we began testing and today we checked the final item, so I think we arrive in Bahrain having done all we could have done, with the homework done. We'll see what happens.

"We don't know how fast we are compared to our rivals, but I think we will extract 100 per cent of our potential."

Alonso insisted the F10 is the best Formula 1 car he has ever driven, although he admitted that did not mean it will be the strongest car this year.

"What I say I usually say it because that's what I think and I can say it again," he added. "It's the best car I've ever driven, but that doesn't mean that is the best car on the grid.

"It's the best car I've ever had but it's impossible to know if there's a better car until the first races, but I'm quiet, and very happy with how February has gone."

The Spaniard said his team had completed all the preparations and that he had no concerns for the first race.

"We have simulated a full weekend and the car has responded well. I have no worries ahead of Bahrain."
quote:
Schumacher rules out early victories

Michael Schumacher says that Mercedes GP's performance is still not where the team wants it to be after his first day on track at the final pre-season test.

The seven-time world champion finished the day seventh fastest at Barcelona, and while he admitted that the team had not tried any low-fuel running, he repeated his claim from the first test at Valencia that Mercedes will not be able to win races early in the season.

"At the moment we are not perfectly in the position we would like, probably to be competitive enough to win the first races," Schumacher told reporters on Friday.

"But we are working hard, the season is long, and the main issue is not to be too far off. This is very difficult to judge right now, the real picture."

Despite the apparent lack of pace from his car, Schumacher added that he had settled in well with the team that won both world championships as Brawn last year.

"We are working very well together, it has taken very little time to get on with everybody," he said. "They are very good guys, it's very professional and a good atmosphere.

"But we have to prove ourselves on the track. Testing is one thing, racing is another thing."
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 februari 2010 @ 19:12:43 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78490585
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:13 schreef beantherio het volgende:
Was er al gepost dat Ferrari vandaag z'n eigen haaienvin heeft getest?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo lijkt ie wel erg veel op de Sauber
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:28:13 #169
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_78491223
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:13 schreef beantherio het volgende:
Was er al gepost dat Ferrari vandaag z'n eigen haaienvin heeft getest?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sjezus wat lijkt die auto enorm lang zeg
Drugs are good mkay?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:54:38 #170
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_78492298
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:28 schreef Party_P het volgende:

[..]

Sjezus wat lijkt die auto enorm lang zeg
Dat komt misschien een beetje omdat de bovenkant van de vin compleet waterpas lijkt te zijn.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 23:01:51 #171
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_78501971
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:54 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dat komt misschien een beetje omdat de bovenkant van de vin compleet waterpas lijkt te zijn.
Dat ook, maar de auto's zijn toch ook echt langer geworden? mede door grotere benzinetank.
Drugs are good mkay?
pi_78516918
1 van de teams die ik toch nog zie verrassen is McLaren.

Waarom? Ze laten niet veel los van hoe snel ze zijn en rijden niet vaak quili-runs en hebben misschien nog wat in de rode hoed zitten!

Maar ik ga toch voor Alonso als winnaar in Bahrein.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 15:06:02 #174
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_78520638
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 23:01 schreef Party_P het volgende:

[..]

Dat ook, maar de auto's zijn toch ook echt langer geworden? mede door grotere benzinetank.
Wel iets ja, maar Ferrari extremer dan de rest. Die kozen juist vorig seizoen voor een auto met korte wielbasis dacht ik.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_78524293
De tijden van vandaag in Barcelona:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
 1.  Nico Rosberg        Mercedes     1m20.686s            128
 2.  Sebastien Buemi     Toro Rosso   1m21.413s  + 0.727s  106
 3.  Jenson Button       McLaren      1m21.450s  + 0.764s  105
 4.  Rubens Barrichello  Williams     1m21.975s  + 1.289s  101
 5.  Felipe Massa        Ferrari      1m22.344s  + 1.658s  115
 6.  Vitaly Petrov       Renault      1m22.523s  + 1.837s  68
 7.  Adrian Sutil        Force India  1m22.606s  + 1.920s  61
 8.  Sebastian Vettel    Red Bull     1m23.123s  + 2.437s  51
 9.  Jarno Trulli        Lotus        1m25.059s  + 4.373s  102
10.  Kamui Kobayashi     Sauber       1m26.216s  + 5.530s  105
11.  Timo Glock          Virgin       1m26.305s  + 5.619s  31


Morgen is de laatste test dag.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:15:41 #176
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_78530017
Stefan GP heeft hun boeltje verscheept:



Toch redelijk serieus die maffioso daar
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_78530562
Dat was toch al lang bekend?

=edit=
Datum 4 februari
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78531070
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef vosss het volgende:
Dat was toch al lang bekend?

=edit=
Datum 4 februari
GPUpdate put weer eens 'uit de oude doos'....

Het valt echt in elkaar daar zeg.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 28 februari 2010 @ 11:43:00 #179
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_78546902
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef vosss het volgende:
Dat was toch al lang bekend?

=edit=
Datum 4 februari
had de datum niet gezien

Maar dan vraag ik me af hoe ze hadden willen testen afgelopen week, als hun prul al 3 weken in containers staat
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_78546959
Zeg op foksport lees ik dat JV maandag een stoeltje gaat passen bij StefanGP.

Als dat nou doorgaat en StefanGP krijgt het startbewijs van USF1 van de FIA, dan rijden er 5 voormalig wereldkampioenen mee komend seizoen.

Is dat een record in de geschiedenis van F1?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78547129
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:45 schreef vosss het volgende:
Is dat een record in de geschiedenis van F1?
Volgens mij las ik ergens dat het voor het eerst sinds 1965 (ofzo) zou zijn.
pi_78547146
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:45 schreef vosss het volgende:
Zeg op foksport lees ik dat JV maandag een stoeltje gaat passen bij StefanGP.

Als dat nou doorgaat en StefanGP krijgt het startbewijs van USF1 van de FIA, dan rijden er 5 voormalig wereldkampioenen mee komend seizoen.

Is dat een record in de geschiedenis van F1?
Zie ook

Stefan GP kritisch op FIA en US F1
quote:
Volgens Zoran Stefananovic hebben de Formule 1-bazen heel wat uit te leggen als zijn team niet toegelaten wordt tot de Formule 1-grid. Het Servische team heeft een auto die gereed is en de onderdelen zijn inmiddels in Bahrein gearriveerd, terwijl Team US F1 nog niets heeft wat op een bolide lijkt. Dat Amerikaanse sport zou de sport schade toe brengen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_78547197
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:54 schreef Sally het volgende:

[..]

Zie ook

Stefan GP kritisch op FIA en US F1
[..]
Hoi Sally,

Dat heeft toch geen biet te maken met mijn vraag?

Groetjes,
vosss

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78547695
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:45 schreef vosss het volgende:
Zeg op foksport lees ik dat JV maandag een stoeltje gaat passen bij StefanGP.

Als dat nou doorgaat en StefanGP krijgt het startbewijs van USF1 van de FIA, dan rijden er 5 voormalig wereldkampioenen mee komend seizoen.

Is dat een record in de geschiedenis van F1?
iig sinds lange tijd, dacht dat 5 het max was.
pi_78549815
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:45 schreef vosss het volgende:
Zeg op foksport lees ik dat JV maandag een stoeltje gaat passen bij StefanGP.

Als dat nou doorgaat en StefanGP krijgt het startbewijs van USF1 van de FIA, dan rijden er 5 voormalig wereldkampioenen mee komend seizoen.

Is dat een record in de geschiedenis van F1?
Pas op he bij de initialen JV springt het hele verstappen forum weer op zonder de bron te checken.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_78550133


Die andere JV rijdt komend jaar niet heeft hij zelf al gezegd. Komend jaar is hij volop bezig met Max

Die gaan we echt nog in de F1 terugzien als hij zo door blijft gaan
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 februari 2010 @ 17:07:41 #188
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78557392
Het heeft ook zoveel nut he
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78557598
En de tijden:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Pos  Driver        Team                       Time     Laps
 1.  Hamilton      McLaren-Mercedes     (B)  1:20.472  134
 2.  Webber        Red Bull-Renault     (B)  1:20.496   59
 3.  Massa         Ferrari              (B)  1:20.539  113
 4.  Sutil         Force India-Mercedes (B)  1:20.611   99
 5.  Vettel        Red Bull-Renault     (B)  1:20.667   76
 6.  M.Schumacher  Mercedes GP          (B)  1:20.745  122
 7.  Barrichello   Williams-Cosworth    (B)  1:20.870   83
 8.  Kobayashi     BMW-Sauber           (B)  1:20.911   67
 9.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari   (B)  1:22.135   87
10.  Kubica        Renault              (B)  1:23.175  106
11.  Kovalainen    Lotus-Cosworth       (B)  1:25.251   65
12.  di Grassi     Virgin-Cosworth      (B)  1:26.160   47
pi_78563295
quote:
Nee, dit is niet kinderachtig van Ferrari, ooh gut, iemand van McLaren kijkt naar onze auto
pi_78563752
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef Ermanon het volgende:

[..]

Nee, dit is niet kinderachtig van Ferrari, ooh gut, iemand van McLaren kijkt naar onze auto
Ze keken specifiek naar de diffuser en ik kan me goed indenken waarom Ferrari zo reageert. Ze hebben er immers veel werk geld en tijd ingestoken, en hebben geen zin dat McLaren ze na-aapt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_78573181
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:08 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ze keken specifiek naar de diffuser en ik kan me goed indenken waarom Ferrari zo reageert. Ze hebben er immers veel werk geld en tijd ingestoken, en hebben geen zin dat McLaren ze na-aapt.
lijkt me logisch, maar kom op. Dit is niet geheim/verborgen te houden dus dit maakt echt geen verschil
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 28 februari 2010 @ 23:20:32 #193
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_78574207
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:54 schreef Sally het volgende:
Zie ook

Stefan GP kritisch op FIA en US F1
[..]
Ook al hebben ze geen startbewijs en nog niet getest, ze lijken wel mijlen verder voor te liggen dan USF1.
Ik zeg: StefanGP kom er maar in!!
Drugs are good mkay?
pi_78576455


Wat mij het meest opvalt is het verschil tussen Lewis en Button.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78576494
En wat me ook op valt is dat Hulkenberg sneller is dan oude rot in het vak Rubens en dat Vitaly sneller is dan Kubica.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78576528
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:29 schreef vosss het volgende:
En wat me ook op valt is dat Hulkenberg sneller is dan oude rot in het vak Rubens en dat Vitaly sneller is dan Kubica.
En dat Renault, Lotus en Virgin wel erg ver achter liggen.
pi_78576551
Dat uiteraard ook ja
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 1 maart 2010 @ 01:09:18 #199
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78577238
Dit geeft dus een redelijk beeld:

http://f1.gpupdate.net/nl(...)jkheid-in-barcelona/

Top 4 teams: McLaren, Ferrari, Red Bull & Mercedes!
Met daar achter Williams, Sauber en Force India
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_78577271
Dit jaar maar weer eens alles gaan kijken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')