hoezo niet? Kan altijd nog.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:42 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
De MP4-21 stonden ze op, dus Siemens is het niet
Hierom:quote:
quote:Mercedes GP overtuigt Duitse multinational tot sponsoring
Welk bedrijf zich aan Mercedes GP verbindt is onduidelijk, al stelt Sponsors dat het een Duitse multinational betreft die voor het eerst een Formule 1-team zal sponsoren. De sponsoring zou vooral te danken zijn aan de aanwezigheid van Michael Schumacher.
Huisman!quote:
Henkel maar is niet nieuw in de F1!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:05 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Huisman!
welke sponsor hadden ze ook alweer misgelopen dit jaar?
Miele, er is geen betere.quote:
henkel, maar die sponsorde McLaren al eerder.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:05 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Huisman!
welke sponsor hadden ze ook alweer misgelopen dit jaar?
ok sorry ben beetje dufquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hierom:
[..]
Ik zie op de foto trouwens dat Henkel het ook niet kan zijn
Stonden op de BMW Sauber als T-Systems.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:24 schreef LeXX het volgende:
Misschien Deutsche Telecom? T-Mobile is wel een f1 waardig merk, en heeft toch nog nooit F1 gesponsord?
Das waar ook... Dan houdt ik het op een Energiebedrijf, of toch de Metro. Ik zie Michael al rijden met een auto met "Ich bin doch nicht blod" op de zijkantquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Stonden op de BMW Sauber als T-Systems.
e.on?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:42 schreef LeXX het volgende:
[..]
Das waar ook... Dan houdt ik het op een Energiebedrijf,
Die is toch niet echt hèquote:
Beate ushe is toch het moederbedrijf van onder andere Pabo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |