Lada is nagenoeg Failliet! En zelfs het WTCC team is onzeker...quote:
Zie het andere topicquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:24 schreef nils7 het volgende:
En nu zijn én de manager én dat nieuwsbericht verdwenen! En ik had net zo een mooi team
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kovalainen: ‘Lotus is slechter dan Minardi’
vs
Kovalainen: "Het gaat beter dan ik had verwacht"
wtf
van twitterquote:H_Kovalainen
Seen some news from finnish media about lotus/minardi, comments taken out of context, not fair for our team, gonna combat it big time now!
Fingers crossed!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:22 schreef Sally het volgende:
Ook maar even hier:
En we zijn live!
FOK! Formule 1-manager gelanceerd!
Kijk snel verder op:
http://managers.fok.nl/f1/f1-2010
[..]
Die vage BLOG is wel van een gerenomeerd F1 journalist, die ook oprichter is van GPWeek magazine en tegenwoordig werkzaam is als commentator bij Speed TV (als vervanger van Peter Windsor die nog steeds probeert USF1 te redden).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Aldus http://www.f1today.nl/
Ben benieuwd, dat verhaal van gister van die vage wordpress site geloof ik minder dat het bovenstaande.
Nou goed, toch hoop ik dat meneer Jordan gelijk krijgt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die vage BLOG is wel van een gerenomeerd F1 journalist, die ook oprichter is van GPWeek magazine en tegenwoordig werkzaam is als commentator bij Speed TV (als vervanger van Peter Windsor die nog steeds probeert USF1 te redden).
www.F1today.nlquote:Naamswijziging Campos Meta in Hispania Racing F1 Team op komst
De naam Campos Meta 1 zal waarschijnlijk nooit op de grid voor een Formule 1-race staan. De nieuwe eigenaar Jose Ramon Cabarente is van plan om de naam van de renstal te veranderen naar Hispania Racing F1 Team, een verwijzing naar zijn bedrijf Grupo Hispania.
Dat bericht brengt de Spaanse krant AS. De naamswijziging moet nog wel goedgekeurd worden door de leidende instanties, met instemming van de andere teams. Donderdag zou het team haar nieuwe naam bekend willen maken in Murcia en tegelijkertijd Bruno Senna en Karun Chandhok presenteren. Auto Hebdo meldt ondertussen dat de Belgische engineer Jacky Eeckelaert een plek bij Hispania Racing F1 Team krijgt.
De sponsoring zou van de Russische regering komen. En hiervoor gebruiken ze de merknaam Lada.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
Lada is nagenoeg Failliet! En zelfs het WTCC team is onzeker...
Wat is er trouwens met de Manager gebeurt?
Ik zag het bericht van Sally netjes staan, ingevuld...
Nog een bericht gepost op het nieuwsitem (dat er users waren met een -bedrag als budget)
En nu zijn én de manager én dat nieuwsbericht verdwenen! En ik had net zo een mooi team
Het sitenieuws is even uit de lucht gehaald omdat er een bug op trad niet nooit verwacht wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met de Manager gebeurt?
Ik zag het bericht van Sally netjes staan, ingevuld...
Nog een bericht gepost op het nieuwsitem (dat er users waren met een -bedrag als budget)
Deze dus: FOK! F1-manager 2010 #2quote:
Het zou wel aardig zijn om te weten hoeveel Honda er nog in de Mercedes zit...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef Atreidez het volgende:
Er is ook nog zoiets als prestige en persoonlijke eer.. Ik kan me best voorstellen dat sommige teams zich niet willen laten verleiden tot het kopen van een auto van een andere fabrikant.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef Atreidez het volgende:
Er is ook nog zoiets als prestige en persoonlijke eer.. Ik kan me best voorstellen dat sommige teams zich niet willen laten verleiden tot het kopen van een auto van een andere fabrikant.
amenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef Atreidez het volgende:
Denk niet dat Gascoyne begonnen is met het idee van "Laat ik even een middelmatige auto bouwen"... Die man heeft binnen de gegeven tijd en met het gegeven budget toch mooi een rijdende auto op de grid gezet (waar niet spontaan vleugels van afvallen). Dat verdiend in mijn boekje toch een stuk meer respect als een StefanGP, waarvan de vraag nog maar is of die Toyota's rijklaar zijn ...
Hmm het is voorbij dusquote:Project US F1 komt niet van de grond
Het is over en uit voor US F1. De Amerikaanse renstal heeft besloten het project te staken en zijn medewerkers hier inmiddels van op de hoogte gebracht.
Nog voordat een bolide van US F1 ook maar één kilometer heeft gereden, is de droom al voorbij. En het is niet eens een verrassing. De afgelopen dagen reeg het negatieve nieuws zich aaneen.
In een ultieme poging het project alsnog doorgang te laten vinden, deed het team een beroep op de FIA om in 2011 te mogen debuteren. Zelfs als het antwoord van de autosportbond al positief was, heeft het niet mogen baten.
Rond lunchttijd heeft productiemanager Dave Skog de staf bijeen geroepen en het slechte nieuws verteld. De werknemers zijn vrij om te gaan en zitten in principe per direct zonder baan, al laat definitieve bevestiging van het nieuws nog even op zich wachten.
De voortekenen zijn echter weinig gunstig. Het telefoonnummer van de fabriek is inmiddels buiten gebruik en ook is Autosport.com lang niet de enige bron die het nieuws meldt. Oprichters Peter Windsor en Ken Anderson zijn niet bereikbaar voor commentaar.
De ontmanteling van US F1 betekent dat er een plek vrijkomt op de startgrid. Mogelijk kan de vacante positie worden ingevuld door Stefan GP, dat staat te springen om deel te nemen en zijn zaakjes op orde zegt te hebben.
Hierover wordt binnenkort meer duidelijkheid verwacht.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:26 schreef k_man het volgende:
Krijgt die ouwe Jordan misschien toch gelijk.
Toch apart. In tijden van crisis een regering die een sport sponsort...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De sponsoring zou van de Russische regering komen. En hiervoor gebruiken ze de merknaam Lada.
Ik val niet op blond, maar dat ziet ie toch goedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:48 schreef Disavowed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eddie heeft altijd oog gehad voor dat soort dingen.
quote:'Team US F1 legt werkzaamheden in fabriek stil'
02 maart 2010
Team US F1 is opgehouden te bestaan. Dat meldt het Britse tijdschrift Autosport op dinsdagavond. De fabriek van het team in het Amerikaanse Charlotte zou zijn gesloten en het personeel ingelicht dat ze op onbetaald verlof kunnen, maar voorlopig niet nodig zijn. Het nieuws is door het team zelf nog niet bevestigd.
Ken Anderson en Peter Windsor, de oprichters van US F1, zouden niet aanwezig zijn geweest in Charlotte om het nieuws te melden en deze taak hebben overgelaten aan productiemanager Dave Skog. Maandag werd nog gemeld dat US F1 het hele jaar zou willen overslaan, om in 2011 in de Formule 1 te debuteren, maar het staken van de werkzaamheden is volgens Autosport nu definitief.
Het nieuws zal met bijzonder veel gejuich in Servië worden ontvangen. Stefan Grand Prix hoopte namelijk nog altijd op een startbewijs voor dit seizoen, maar had deze niet. Het wegvallen van US F1 zou daarbij kunnen helpen, al zal het team zich nog officieel moeten terugtrekken uit de sport voor Bahrein, de eerste Grand Prix van dit jaar, voor Stefan een kans maakt op een plek op de grid.
GPUpdate.net heeft nog geprobeerd contact te krijgen met US F1, maar kreeg daarbij geen gehoor. In plaats daarvan wordt een bericht afgespeeld dat het nummer tijdelijk buiten gebruik is en dat er verder geen informatie beschikbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |