abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:24:17 #226
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_78628489
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Lada F1 .
Lada is nagenoeg Failliet! En zelfs het WTCC team is onzeker...

Wat is er trouwens met de Manager gebeurt?
Ik zag het bericht van Sally netjes staan, ingevuld...
Nog een bericht gepost op het nieuwsitem (dat er users waren met een -bedrag als budget)

En nu zijn én de manager én dat nieuwsbericht verdwenen! En ik had net zo een mooi team
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 11:43:54 #227
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78629354
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:24 schreef nils7 het volgende:

En nu zijn én de manager én dat nieuwsbericht verdwenen! En ik had net zo een mooi team
Zie het andere topic
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:05:04 #228
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_78630296
quote:
quote:
H_Kovalainen

Seen some news from finnish media about lotus/minardi, comments taken out of context, not fair for our team, gonna combat it big time now!
van twitter
Please, make yourself uncomfortable.
pi_78630411
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:22 schreef Sally het volgende:
Ook maar even hier:

En we zijn live!

FOK! Formule 1-manager gelanceerd!

Kijk snel verder op:

http://managers.fok.nl/f1/f1-2010
[..]

Fingers crossed!
pi_78632155
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Aldus http://www.f1today.nl/

Ben benieuwd, dat verhaal van gister van die vage wordpress site geloof ik minder dat het bovenstaande.
Die vage BLOG is wel van een gerenomeerd F1 journalist, die ook oprichter is van GPWeek magazine en tegenwoordig werkzaam is als commentator bij Speed TV (als vervanger van Peter Windsor die nog steeds probeert USF1 te redden).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_78632882
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Lada F1 .
CNN gaat Lotus sponsoren voor meerdere jaren
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_78634898
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Die vage BLOG is wel van een gerenomeerd F1 journalist, die ook oprichter is van GPWeek magazine en tegenwoordig werkzaam is als commentator bij Speed TV (als vervanger van Peter Windsor die nog steeds probeert USF1 te redden).
Nou goed, toch hoop ik dat meneer Jordan gelijk krijgt.

Verder
quote:
Naamswijziging Campos Meta in Hispania Racing F1 Team op komst

De naam Campos Meta 1 zal waarschijnlijk nooit op de grid voor een Formule 1-race staan. De nieuwe eigenaar Jose Ramon Cabarente is van plan om de naam van de renstal te veranderen naar Hispania Racing F1 Team, een verwijzing naar zijn bedrijf Grupo Hispania.

Dat bericht brengt de Spaanse krant AS. De naamswijziging moet nog wel goedgekeurd worden door de leidende instanties, met instemming van de andere teams. Donderdag zou het team haar nieuwe naam bekend willen maken in Murcia en tegelijkertijd Bruno Senna en Karun Chandhok presenteren. Auto Hebdo meldt ondertussen dat de Belgische engineer Jacky Eeckelaert een plek bij Hispania Racing F1 Team krijgt.
www.F1today.nl
-
pi_78636921
quote:

[..]

Lada is nagenoeg Failliet! En zelfs het WTCC team is onzeker...

Nog een bericht gepost op het nieuwsitem (dat er users waren met een -bedrag als budget)

De sponsoring zou van de Russische regering komen. En hiervoor gebruiken ze de merknaam Lada.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_78637581
quote:

[..]

Het sitenieuws is even uit de lucht gehaald omdat er een bug op trad niet nooit verwacht was

De manager is niet verdwenen hoor, alleen kun je je nu even niet inschrijven noch een team samenstellen.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Zie het andere topic
Deze dus: FOK! F1-manager 2010 #2

En dan kunnen we het nu weer over de nieuwtjes hebben

Stefan GP toch een startbewijs? Zoals gezegd: eerst zien, dan geloven...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_78638413
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef Atreidez het volgende:
Er is ook nog zoiets als prestige en persoonlijke eer.. Ik kan me best voorstellen dat sommige teams zich niet willen laten verleiden tot het kopen van een auto van een andere fabrikant.
Het zou wel aardig zijn om te weten hoeveel Honda er nog in de Mercedes zit...
pi_78639424
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef Atreidez het volgende:
Er is ook nog zoiets als prestige en persoonlijke eer.. Ik kan me best voorstellen dat sommige teams zich niet willen laten verleiden tot het kopen van een auto van een andere fabrikant.

Dat kan ik me ook best voorstellen, maar alleen niet als je al in tijdsnood zit. Koop dan de Toyota die waarschijnlijk tov de Lotus en de Virgin een veeeeeeel betere auto zal zijn en bouw het jaar erop dan je eigen wagen, als je wel de tijd en middelen hebt om een fatsoenlijke auto op de grid te plempen. Lijkt me ook volkomen logisch. Die hele Lotus valt me ook zwaar tegen van Gascoyne. Ik dacht dat hij een gerespecteerd ontwerper was. Ik vind de Virgin zo op het oog een veel nettere auto dan de Lotus.
pi_78640427
Denk niet dat Gascoyne begonnen is met het idee van "Laat ik even een middelmatige auto bouwen"... Die man heeft binnen de gegeven tijd en met het gegeven budget toch mooi een rijdende auto op de grid gezet (waar niet spontaan vleugels van afvallen). Dat verdiend in mijn boekje toch een stuk meer respect als een StefanGP, waarvan de vraag nog maar is of die Toyota's rijklaar zijn ...
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 maart 2010 @ 16:21:00 #238
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78640731
idd en laten we niet vergeten dat ze bij Lotus een volle maand minder de tijd hadden dan bij Virgin (Manor), Campos en US F1
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:36:58 #239
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_78641427
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef Atreidez het volgende:
Denk niet dat Gascoyne begonnen is met het idee van "Laat ik even een middelmatige auto bouwen"... Die man heeft binnen de gegeven tijd en met het gegeven budget toch mooi een rijdende auto op de grid gezet (waar niet spontaan vleugels van afvallen). Dat verdiend in mijn boekje toch een stuk meer respect als een StefanGP, waarvan de vraag nog maar is of die Toyota's rijklaar zijn ...
amen
pi_78650042
Het is maar net hoe je het bekijkt. Die investeerders van Lotus pompen er zoveel geld in, voor dat geld hadden ze waarschijnlijk beter dingen van Toyota kunnen overkopen. Aan de andere kant respect dat ze vanuit niks dit allemaal kunnen opbouwen. Overigens blijf ik toch ook respect hebben voor Virgin. Manor een Formule 3 team, dat zomaar de overstap maakt naar F1 is toch knap. Ook al zit er een bedrijf als Virgin achter. Toch denk ik niet dat hun budget bijzonder hoog is. Verder toch netjes dat een auto die niet met een windtunnel ontworpen is niet eens zo bijzonder veel langzamer is dan de Lotus of misschien zelfs wat sneller is.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_78653477
Volgens mij was het nog helemaal niet bekend dat Toyota zou vertrekken toen Lotus zich aanmelden? Behalve dat, het is ook niet zo dat de boel van Toyota overkopen alleen maar voordelen heeft. Ja je zit met een chassis wat al ontwikkeld is en waarvan je weet dat het al enigszins presteert maar waarschijnlijk zit er in die deal met Toyota veel meer dan alleen het chassis. De basis wouden ze misschien ook wel kwijt, je zit met Toyota motoren die al jaaaren nou niet bepaald de beste zijn, je hebt dan wel een aardige basis met het chassis, maar met dat chassis moet je dus ook veder dus je kan er weinig van je zelf meer in kwijt, wie weet kost de Toyota deal wel veel meer geld dan zelf de boel opbouwen etc.

Toyota heeft jaren gigantisch geinvesteerd en toch is het nooit echt wat geworden. Je kan jezelf afvragen of als Toyota de boel met hun middelen niet goed op de rails krijgt, of er daar niet ergens iets heel erg verkeerd zit. Ik snap wel dat Lotus de boel zelf heeft opgebouwd. Ze zitten nu lekker in Engeland, waar sowieso het meeste F1 personeel zit dus ze zitten ook niet met het probleem dat ze geen personeel kunnen krijgen omdat die niet naar het buitenland willen of dat ze gigantisch veel moeten betalen om goed personeel aan te trekken (en dat kunnen/willen ze waarschijnlijk niet).
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:25:27 #242
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_78655317
quote:
Project US F1 komt niet van de grond

Het is over en uit voor US F1. De Amerikaanse renstal heeft besloten het project te staken en zijn medewerkers hier inmiddels van op de hoogte gebracht.

Nog voordat een bolide van US F1 ook maar één kilometer heeft gereden, is de droom al voorbij. En het is niet eens een verrassing. De afgelopen dagen reeg het negatieve nieuws zich aaneen.

In een ultieme poging het project alsnog doorgang te laten vinden, deed het team een beroep op de FIA om in 2011 te mogen debuteren. Zelfs als het antwoord van de autosportbond al positief was, heeft het niet mogen baten.

Rond lunchttijd heeft productiemanager Dave Skog de staf bijeen geroepen en het slechte nieuws verteld. De werknemers zijn vrij om te gaan en zitten in principe per direct zonder baan, al laat definitieve bevestiging van het nieuws nog even op zich wachten.

De voortekenen zijn echter weinig gunstig. Het telefoonnummer van de fabriek is inmiddels buiten gebruik en ook is Autosport.com lang niet de enige bron die het nieuws meldt. Oprichters Peter Windsor en Ken Anderson zijn niet bereikbaar voor commentaar.

De ontmanteling van US F1 betekent dat er een plek vrijkomt op de startgrid. Mogelijk kan de vacante positie worden ingevuld door Stefan GP, dat staat te springen om deel te nemen en zijn zaakjes op orde zegt te hebben.

Hierover wordt binnenkort meer duidelijkheid verwacht.
Hmm het is voorbij dus Nja ook niet bepaald verrassend.

Autosport.com meld het ook al: http://www.autosport.com/news/report.php/id/81819
Drugs are good mkay?
pi_78655406
Krijgt die ouwe Jordan misschien toch gelijk.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:32:20 #244
34586 kepler
No bounce, no play
pi_78655791
Kijken hoe StefanGP hier op gaat reageren

Het is betere drama dan GTST
The line is a dot to you!
pi_78655904
Ja, het seizoen is nog niet eens begonnen en het is nu al spannender dan menig eerder seizoen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:04:37 #246
194695 franklop
Fran knock
pi_78658014
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_78661059
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:26 schreef k_man het volgende:
Krijgt die ouwe Jordan misschien toch gelijk.

Eddie heeft altijd oog gehad voor dat soort dingen .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:54:45 #248
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_78661469
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

De sponsoring zou van de Russische regering komen. En hiervoor gebruiken ze de merknaam Lada.
Toch apart. In tijden van crisis een regering die een sport sponsort...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:55:02 #249
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_78661490
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:48 schreef Disavowed het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Eddie heeft altijd oog gehad voor dat soort dingen .
Ik val niet op blond, maar dat ziet ie toch goed
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_78661597
quote:
'Team US F1 legt werkzaamheden in fabriek stil'

02 maart 2010

Team US F1 is opgehouden te bestaan. Dat meldt het Britse tijdschrift Autosport op dinsdagavond. De fabriek van het team in het Amerikaanse Charlotte zou zijn gesloten en het personeel ingelicht dat ze op onbetaald verlof kunnen, maar voorlopig niet nodig zijn. Het nieuws is door het team zelf nog niet bevestigd.

Ken Anderson en Peter Windsor, de oprichters van US F1, zouden niet aanwezig zijn geweest in Charlotte om het nieuws te melden en deze taak hebben overgelaten aan productiemanager Dave Skog. Maandag werd nog gemeld dat US F1 het hele jaar zou willen overslaan, om in 2011 in de Formule 1 te debuteren, maar het staken van de werkzaamheden is volgens Autosport nu definitief.

Het nieuws zal met bijzonder veel gejuich in Servië worden ontvangen. Stefan Grand Prix hoopte namelijk nog altijd op een startbewijs voor dit seizoen, maar had deze niet. Het wegvallen van US F1 zou daarbij kunnen helpen, al zal het team zich nog officieel moeten terugtrekken uit de sport voor Bahrein, de eerste Grand Prix van dit jaar, voor Stefan een kans maakt op een plek op de grid.

GPUpdate.net heeft nog geprobeerd contact te krijgen met US F1, maar kreeg daarbij geen gehoor. In plaats daarvan wordt een bericht afgespeeld dat het nummer tijdelijk buiten gebruik is en dat er verder geen informatie beschikbaar is.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')