Die had fotografisch wel beter gekundquote:Op zondag 21 februari 2010 19:57 schreef Marco001 het volgende:
en voor jullie, ook nog een extra gratis fototje van mij:
[ afbeelding ]
Vreselijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:57 schreef Renesite het volgende:
Zondagen zijn zo typisch... je krijgt sneller ruzie met mensen... je wordt gewoon super moe gemaakt door de hele dag niets doen... Bah!
quote:
Ik heb die foto dan ook niet gemaakt...quote:Op zondag 21 februari 2010 19:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Die had fotografisch wel beter gekund
wij verwachten een vieze foute spiegelfotoquote:Op zondag 21 februari 2010 20:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb die foto dan ook niet gemaakt...
Dan had je diegene dat moeten lerenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb die foto dan ook niet gemaakt...
Met flitserquote:Op zondag 21 februari 2010 20:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
wij verwachten een vieze foute spiegelfoto
En toilet op de achtergrond. En beetje wazig.quote:
Pics in PM bitte.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:05 schreef Mr.DD het volgende:
Ik heb nog een slet in de aanbiedingDat ene meisje van die 3 foto's die ik een laaaange tijd geleden ziet zien
Tis een hoer
Vraag jotch maarquote:
Ze lijkt lief. Gedraagt zich soms zo even. Maar zodra je meer tijd in haar steekt doet zij het tegenovergestelde.quote:
Dat. Maar helaasquote:
En mensen vertellen hoe enthousiast ze over me was als ik er niet was. Ben ik er loopt ze weg.quote:
Dat is genaaid.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
En mensen vertellen hoe enthousiast ze over me was als ik er niet was. Ben ik er loopt ze weg.
Krijgen jullie niet!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
wij verwachten een vieze foute spiegelfoto
Repost die foto eens?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:05 schreef Mr.DD het volgende:
Ik heb nog een slet in de aanbiedingDat ene meisje van die 3 foto's die ik een laaaange tijd geleden ziet zien
Tis een hoer
Ja. I could use some love you know. It has been a while.quote:
I know the feeling.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja. I could use some love you know. It has been a while.
true truequote:Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja. I could use some love you know. It has been a while.
Vraag Jotcha of Mstrrrquote:
Ik zit al een jaar (quote:
Zij wel.quote:
Ik heb ook al een jaar geen relatie meer hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik zit al een jaar () zonder dan maar ook iets. Ik ben dan ook miss te kieskeurig
Maar alsnog.
Allemaal van die meisjes die me diggen op hyves maar ver weg wonen
Pluspunt. Ze trakteert altijd op bier.quote:
Ik doe niet aan bier. Het ging de goede kant op, tot ik het bier daar op vakantie op had. Wat een rampenzooi was dat zegquote:Op zondag 21 februari 2010 20:17 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Pluspunt. Ze trakteert altijd op bier.
Beter dan ieder sletje zoenen denk ik altijd.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb ook al een jaar geen relatie meer hoor.
En ik ben ook kieskeurig.
Waar woon je? Utrech?quote:
Ja, dat is waar, al heb ik dat 2 weken geleden wel gedaanquote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Beter dan ieder sletje zoenen denk ik altijd.
Maar ik hunker naar een langdurige knuffel
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat meisje zag er niet uit als een sletje.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, al heb ik dat 2 weken geleden wel gedaan
Gisteravond nog een aantal keer geknuffeld.
Is dat wel zo?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar dat is ze welquote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat meisje zag er niet uit als een sletje.
Half uurtje fietsen voor mij.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Alleen ligt waar zij woont precies aan de andere kant van Utrecht
Helaas welquote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zie, wel de voordelen maar niet de nadelen.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zodra je meer tijd in haar steekt doet zij het tegenovergestelde bij anderenquote:
Je moet ook geen tijd in dr steken...quote:Op zondag 21 februari 2010 20:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zodra je meer tijd in haar steekt doet zij het tegenovergestelde bij anderen
Waar de fuck heb je het over.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zodra je meer tijd in haar steekt doet zij het tegenovergestelde bij anderen
Laat maar.quote:
Niet meer nee.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet ook geen tijd in dr steken...
quote:
Vraag Jotcha of Mstr.quote:
Maar iets anders!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, een lul was een beter plan.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:
Hou het discreet aub. Met 'DD' weet ze al genoeg.quote:
Hier is het ook redelijk rustig volgens mijquote:Op zondag 21 februari 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga zo depressief worden deze vakantie. Iedereen is op wintersport.
Ik werd er depressief vanquote:Op zondag 21 februari 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bij ons nietquote:Op zondag 21 februari 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hou van jequote:
Ik wist dat jij haar niet zou vergetenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:32 schreef Hyman het volgende:
Oh dat meisje, die had je al een keer gepost.
Ik weet nog dat ik voor haar had gekozen toen. Van de 3 zegmaar.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik wist dat jij haar niet zou vergeten
hebbe hebbe hebbequote:
Geil.quote:
Ik heb het geheugen van een olifant somsquote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik wist dat jij haar niet zou vergeten
Oh, dan weet ik het ook wel weerquote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik voor haar had gekozen toen. Van de 3 zegmaar.
Ik voor die andere, die zag er op die foto;s heul leuk uitquote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vanwaar deze liefdesverklaring?quote:
Ja nou ik moet van alles doen tussendoor ivm expositie dus kan niet werken.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier is het ook redelijk rustig volgens mij
Dan maar werken
Oooja. Die ene. Ze heeft een nu een vriendje die 2 jaar jonger is. Dus die heeft letterlijk geen haar beneden.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik voor die andere, die zag er op die foto;s heul leuk uit
en op die andere weer ineens niet
Ach, zolang je bezig bent, ga je je niet kut voelen/vervelen.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vanwaar deze liefdesverklaring?
[..]
Ja nou ik moet van alles doen tussendoor ivm expositie dus kan niet werken.Ik zit weg te kwijnen hier. Hoef nu wel nog maar 40 blz. van Das Parfum.
Omdat je me zo fijn aanvoelt.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vanwaar deze liefdesverklaring?
Die's wel nice jaquote:
Dat je die door hebt is dan weer te makkelijkquote:
Whut wtf.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben nu uit verveling Duits aan het leren, in mijn vakantie.
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben nu uit verveling Duits aan het leren, in mijn vakantie.
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oooja. Die ene. Ze heeft een nu een vriendje die 2 jaar jonger is. Dus die heeft letterlijk geen haar beneden.
quote:
quote:

Oja daar gaan wij heen.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wacht maar op Awakenings!
Ze treden op op de verjaardag van mn beste vrind. 1x raden waar hij zijn verjaardagsfeestje houdtquote:
Dan doe je dat.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin om de slet uit te hangen.
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dan koop je vriendenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden om mee uti te gaan.
hoi.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die van mn zusquote:Op zondag 21 februari 2010 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb jij wel eens echte tieten gezien?
En die van je moeder sul!quote:
Uhm. Heb ik opties?quote:
Hoi, jammen?quote:
Oja. Maar er is niet zoveel verschil. Allebei plat hé.quote:
Is goed. Ik kan alleen geen instrument spelen behalve een beetje spelen met de synthesizerquote:
Onder "Diensten en Vakmensen"quote:
Weet ik veel, ik ken alleen je zusquote:Op zondag 21 februari 2010 20:52 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oja. Maar er is niet zoveel verschil. Allebei plat hé.
Geld.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken alleen je zus
Ja, omdat ze er 10 op een dag doet, de sletquote:Op zondag 21 februari 2010 20:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Jou was ze heel snel vergeten alleen.
Ik ookquote:
Heb ik. En dat beoefen ik nu. Ik wil geld. Nu.quote:
Oh. Dan had je mn broer te pakken.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, omdat ze er 10 op een dag doet, de slet
Eindelijk iemand die je niet beurs slaat als je weer eens te laat thuis bent?quote:
Ze had wel een snor inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:55 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oh. Dan had je mn broer te pakken.
Volgende keer beter.
Dan had je toch m'n zus. Die heeft een spaanse snor op haar poes.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die je niet beurs slaat als je weer eens te laat thuis bent?
Neehoor, ik houd altijd 22:00 aan als grensquote:Op zondag 21 februari 2010 20:57 schreef TwyLight het volgende:
Is het onverantwoord om om 21:00 te gaan stofzuigen?
Die Spaanse zijn wel nat zegquote:Op zondag 21 februari 2010 20:57 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dan had je toch m'n zus. Die heeft een spaanse snor op haar poes.
Ik ben weg
Ja ik ook, voor muziek e.d. maar stofzuigen dreunt toch redelijk doorquote:Op zondag 21 februari 2010 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neehoor, ik houd altijd 22:00 aan als grens
Nevermind. Je had geen familie.quote:
Nee hoor. Wat moet dat moet.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:57 schreef TwyLight het volgende:
Is het onverantwoord om om 21:00 te gaan stofzuigen?
Tvp.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb jij wel eens echte tieten gezien?
stelletje aso'squote:Op zondag 21 februari 2010 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bijna salaris + geld van Asos terug dus bijna weer rijk.
Wut?quote:
Ja, van mijn zus.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb je wel een tieten mogen voelen? (die niet van je moeder zijn)
Neequote:
Dat maak jij ervan.quote:
Oké.quote:
Kloptquote:Op zondag 21 februari 2010 21:10 schreef TwyLight het volgende:
Wie weet nog hoe het was toen je voor het eerst tieten voelde?
Ik weet nog wel dat het heel anders was dan ik had verwacht![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je ontkent het ook niet, dus ik heb gelijk
Eigenlijk maak ik me niet zo heel druk over wat jij denkt.quote:
Het gaat hier niet om wat ik denk, maar om harde feiten en statistieken. snotneus.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk maak ik me niet zo heel druk over wat jij denkt.
Ga maar weer met je E-penis spelen i.p.v. stoer te doenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om wat ik denk, maar om harde feiten en statistieken. snotneus.
woar?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om wat ik denk, maar om harde feiten en statistieken. snotneus.
Waar doe ik stoer?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga maar weer met je E-penis spelen i.p.v. stoer te doen
Je kan beter vragen, waar niet.quote:
Ik had meer zoiets van... "Wat moet ik nu doen?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Veel zachter, en in je handen voelen ze veel minder groot
Ik had ze steviger verwacht
E-penisquote:Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga maar weer met je E-penis spelen i.p.v. stoer te doen
Zoals ik al zei, wat jij denkt / vindt maakt mij niet zoveel uit.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:15 schreef TwyLight het volgende:
Maar het komt er op neer dat als je een 16 jarige wijsneus bent op een internet forum dat de kans dan klein is dat je in je leven al eens tieten hebt mogen voelen.
algemeen bekeken
Zoals ik al zei ben ik statistieken aan het verzamelen, of jij je daar voor interesseert is irrelevantquote:Op zondag 21 februari 2010 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wat jij denkt / vindt maakt mij niet zoveel uit.
Val mij er dan ook niet mee lastig.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ben ik statistieken aan het verzamelen, of jij je daar voor interesseert is irrelevant
Doet ie niet, hij meldt het aan ons.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Val mij er dan ook niet mee lastig.
Lees eens terug.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doet ie niet, hij meldt het aan ons.
Nee, ik ben niet Mark. Ik gebruik ook weleens PI's Heimo.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:18 schreef Hyman het volgende:
Hey, wacht jij bent Mark, want je gebruikt een PI
Dit is inderdaad "ons"quote:
Je koos er zelf voor om te antwoorden met een vage reactie, het is niet meer dan logisch dat ik na jouw reactie verder ga met het winnen van informatie.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Val mij er dan ook niet mee lastig.
quote:
Ik weet niet, maar quote ie jou hier? Nee toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:15 schreef TwyLight het volgende:
Maar het komt er op neer dat als je een 16 jarige wijsneus bent op een internet forum dat de kans dan klein is dat je in je leven al eens tieten hebt mogen voelen.
algemeen bekeken
haah wat lief <3 hug xxxx- miquote:Op zondag 21 februari 2010 21:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Om later terug te vallen op mijn post, en waarom dan wel?
Heb ik het alleen over die post?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet, maar quote ie jou hier? Nee toch?
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik houd van een persoonlijke benadering, dat houdt het wel zo menselijk.
Woah, das nieuw voor me.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet Mark. Ik gebruik ook weleens PI's Heimo.
Nee.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:18 schreef Hyman het volgende:
Hey, wacht jij bent Mark, want je gebruikt een PI
Je vraagt iets, je krijgt reactie. Zo vaag was die niet. Dat noem ik niet echt informatie winnenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je koos er zelf voor om te antwoorden met een vage reactie, het is niet meer dan logisch dat ik na jouw reactie verder ga met het winnen van informatie.
Hoelang heb je moeten nadenken over deze post?
Waarschijnlijk niet, maar jij bent toch niet de enige aan wie die vraagt of ze tieten hebben mogen voelen?quote:
Ja, want hij was zo vaagquote:Op zondag 21 februari 2010 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar jij bent toch niet de enige aan wie die vraagt of ze tieten hebben mogen voelen?Maar je lokt het zelf uit met een vage post.
Kan je doen!quote:
Mwah, zie niet in waarom je moet zeggen "Nee, alleen die van mijn zus." Het zijn maar tieten.quote:
Misschien staat het je ook nogquote:
Oh, er zijn voortaan regels hoe ik wel en niet moet reagerenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan je doen!
[..]
Mwah, zie niet in waarom je moet zeggen "Nee, alleen die van mijn zus." Het zijn maar tieten.
Daar hebben we de Wildersstemmer weer.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:23 schreef TwyLight het volgende:
Maar je verstoord wel mijn workflow hoor Zeroku, zeker een linkse jij? Het is maar goed dat jij de komende paar jaar nog niet mag stemmen!
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:25 schreef TwyLight het volgende:
Na mijn onderzoek is trouwens ook gebleken dat het een genot is om tieten aan te raken
Staat Heim vast beter dan mijquote:Op zondag 21 februari 2010 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen eigenlijk.
Vanwege mn haar zeker.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen eigenlijk.
Ow? Vertel? Ik heb niets gezien, maar ben na mijn opmerking even weggegaan, heb eventjes in de keuken wat inelkaar gezet en vervolgens TV gekeken. en heb eventjes mijn lappie gepaktquote:Op zondag 21 februari 2010 21:26 schreef TwyLight het volgende:
Neem bijvoorbeeld Renesite, die heeft besloten mijn vraag te negeren en ons onwetend verder te laten gaan.
Dat is zijn keus!
Ik ben even aan het kijken naar een nieuwe auto, mijn huidige heeft een te luxe inrichtingquote:Op zondag 21 februari 2010 21:27 schreef Marco001 het volgende:
lol, ben je even aan het kijken naar een nieuwe laptop(huidige heeft me een te groot scherm), zijn jullie alweer 7 pagina's verder..
Macbook 13'3 inch. Niet verder zoeken. Geen dank.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:27 schreef Marco001 het volgende:
lol, ben je even aan het kijken naar een nieuwe laptop(huidige heeft me een te groot scherm), zijn jullie alweer 7 pagina's verder..
Goeie!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Macbook 13'3 inch. Niet verder zoeken. Geen dank.
Neequote:Op zondag 21 februari 2010 21:29 schreef tliciouz het volgende:
Hallo! Zijn er weer rellen? Zo niet ga ik weer.
Zijn huidige is vast een windows. Derhalve een kutvergelijking. Een 18,6" windows ding pwnt never nooit een 13'3 inch macbook.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben even aan het kijken naar een nieuwe auto, mijn huidige heeft een te luxe inrichting
Hoe kom je er bij?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:29 schreef tliciouz het volgende:
Hallo! Zijn er weer rellen? Zo niet ga ik weer.
te klein scherm en te duur..quote:Op zondag 21 februari 2010 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Macbook 13'3 inch. Niet verder zoeken. Geen dank.
Ow, nee niks hoor!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow? Vertel? Ik heb niets gezien, maar ben na mijn opmerking even weggegaan, heb eventjes in de keuken wat inelkaar gezet en vervolgens TV gekeken. en heb eventjes mijn lappie gepakt
Subjectiefquote:Op zondag 21 februari 2010 21:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
te klein scherm en te duur..
eisen:
16 of 17`
min. Intel I3
Min. Radeon 5650
Min. 4 gb geheugen
Max ongeveer 800 euro
HUidige laptop is 18" en heeft een enorm brakke videochip
Sony Vaio F serie is wel nice, maar dan komm ik op 900 euro uit ongeveer(oka, wel blu-ray speler dan..)
Een brillenhoofd.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, je hebt een hoofd voor brillen.
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Niet deze discussie weer, ga dan maar in het Apple topic lopen klagen.
18" de tyfusquote:Op zondag 21 februari 2010 21:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
te klein scherm en te duur..
eisen:
16 of 17`
min. Intel I3
Min. Radeon 5650
Min. 4 gb geheugen
Max ongeveer 800 euro
HUidige laptop is 18" en heeft een enorm brakke videochip
Sony Vaio F serie is wel nice, maar dan komm ik op 900 euro uit ongeveer(oka, wel blu-ray speler dan..)
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Niet deze discussie weer, ga dan maar in het Apple topic lopen klagen.
Niet bij Pearrrrll?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Een brillenhoofd.
woah.
Ik kan maar beter bij spekzeevers gaan werken.
Ik leg eventjes mijn desktop op mijn schoot hoor, momentquote:
Ik weet het.quote:
Kreeg je daar een sherpa bij?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Had eerst een 17" maar die was stuk dus zou ik d elogische opvolger krijgen.. 1 inch groter, videokaart van 3 generaties VOOR diegene die in de oude zat.. wel 0.1 ghz sneller, en 70 gb meer hdd... (Fujitsu Amilo Li3910)
Of de verstandigste.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De zwakste heeft zich teruggetrokken!
quote:
Of niet.quote:
En een amerikaans bijzettafel. Je doet het je knieen gewoon niet aan..!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |