Beter dan ieder sletje zoenen denk ik altijd.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb ook al een jaar geen relatie meer hoor.
En ik ben ook kieskeurig.
Waar woon je? Utrech?quote:
Ja, dat is waar, al heb ik dat 2 weken geleden wel gedaanquote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Beter dan ieder sletje zoenen denk ik altijd.
Maar ik hunker naar een langdurige knuffel
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat meisje zag er niet uit als een sletje.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, al heb ik dat 2 weken geleden wel gedaan
Gisteravond nog een aantal keer geknuffeld.
Is dat wel zo?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar dat is ze welquote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat meisje zag er niet uit als een sletje.
Half uurtje fietsen voor mij.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Alleen ligt waar zij woont precies aan de andere kant van Utrecht
Helaas welquote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zie, wel de voordelen maar niet de nadelen.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zodra je meer tijd in haar steekt doet zij het tegenovergestelde bij anderenquote:
Je moet ook geen tijd in dr steken...quote:Op zondag 21 februari 2010 20:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zodra je meer tijd in haar steekt doet zij het tegenovergestelde bij anderen
Waar de fuck heb je het over.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zodra je meer tijd in haar steekt doet zij het tegenovergestelde bij anderen
Laat maar.quote:
Niet meer nee.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet ook geen tijd in dr steken...
quote:
Vraag Jotcha of Mstr.quote:
Maar iets anders!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet ook geen tijd in dr steken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |