Vraag jotch maarquote:
Ze lijkt lief. Gedraagt zich soms zo even. Maar zodra je meer tijd in haar steekt doet zij het tegenovergestelde.quote:
Dat. Maar helaasquote:
En mensen vertellen hoe enthousiast ze over me was als ik er niet was. Ben ik er loopt ze weg.quote:
Dat is genaaid.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
En mensen vertellen hoe enthousiast ze over me was als ik er niet was. Ben ik er loopt ze weg.
Krijgen jullie niet!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
wij verwachten een vieze foute spiegelfoto
Repost die foto eens?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:05 schreef Mr.DD het volgende:
Ik heb nog een slet in de aanbiedingDat ene meisje van die 3 foto's die ik een laaaange tijd geleden ziet zien
Tis een hoer
Ja. I could use some love you know. It has been a while.quote:
I know the feeling.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja. I could use some love you know. It has been a while.
true truequote:Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja. I could use some love you know. It has been a while.
Vraag Jotcha of Mstrrrquote:
Ik zit al een jaar (quote:
Zij wel.quote:
Ik heb ook al een jaar geen relatie meer hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik zit al een jaar () zonder dan maar ook iets. Ik ben dan ook miss te kieskeurig
Maar alsnog.
Allemaal van die meisjes die me diggen op hyves maar ver weg wonen
Pluspunt. Ze trakteert altijd op bier.quote:
Ik doe niet aan bier. Het ging de goede kant op, tot ik het bier daar op vakantie op had. Wat een rampenzooi was dat zegquote:Op zondag 21 februari 2010 20:17 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Pluspunt. Ze trakteert altijd op bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |