Idd, een lul was een beter plan.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet ook geen tijd in dr steken...
quote:
Hou het discreet aub. Met 'DD' weet ze al genoeg.quote:
Hier is het ook redelijk rustig volgens mijquote:Op zondag 21 februari 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga zo depressief worden deze vakantie. Iedereen is op wintersport.
Ik werd er depressief vanquote:Op zondag 21 februari 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bij ons nietquote:Op zondag 21 februari 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hou van jequote:
Ik wist dat jij haar niet zou vergetenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:32 schreef Hyman het volgende:
Oh dat meisje, die had je al een keer gepost.
Ik weet nog dat ik voor haar had gekozen toen. Van de 3 zegmaar.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik wist dat jij haar niet zou vergeten
hebbe hebbe hebbequote:
Geil.quote:
Ik heb het geheugen van een olifant somsquote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik wist dat jij haar niet zou vergeten
Oh, dan weet ik het ook wel weerquote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik voor haar had gekozen toen. Van de 3 zegmaar.
Ik voor die andere, die zag er op die foto;s heul leuk uitquote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vanwaar deze liefdesverklaring?quote:
Ja nou ik moet van alles doen tussendoor ivm expositie dus kan niet werken.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier is het ook redelijk rustig volgens mij
Dan maar werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |