Oké.quote:
Kloptquote:Op zondag 21 februari 2010 21:10 schreef TwyLight het volgende:
Wie weet nog hoe het was toen je voor het eerst tieten voelde?
Ik weet nog wel dat het heel anders was dan ik had verwacht![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je ontkent het ook niet, dus ik heb gelijk
Eigenlijk maak ik me niet zo heel druk over wat jij denkt.quote:
Het gaat hier niet om wat ik denk, maar om harde feiten en statistieken. snotneus.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk maak ik me niet zo heel druk over wat jij denkt.
Ga maar weer met je E-penis spelen i.p.v. stoer te doenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om wat ik denk, maar om harde feiten en statistieken. snotneus.
woar?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om wat ik denk, maar om harde feiten en statistieken. snotneus.
Waar doe ik stoer?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga maar weer met je E-penis spelen i.p.v. stoer te doen
Je kan beter vragen, waar niet.quote:
Ik had meer zoiets van... "Wat moet ik nu doen?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Veel zachter, en in je handen voelen ze veel minder groot
Ik had ze steviger verwacht
E-penisquote:Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga maar weer met je E-penis spelen i.p.v. stoer te doen
Zoals ik al zei, wat jij denkt / vindt maakt mij niet zoveel uit.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:15 schreef TwyLight het volgende:
Maar het komt er op neer dat als je een 16 jarige wijsneus bent op een internet forum dat de kans dan klein is dat je in je leven al eens tieten hebt mogen voelen.
algemeen bekeken
Zoals ik al zei ben ik statistieken aan het verzamelen, of jij je daar voor interesseert is irrelevantquote:Op zondag 21 februari 2010 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wat jij denkt / vindt maakt mij niet zoveel uit.
Val mij er dan ook niet mee lastig.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ben ik statistieken aan het verzamelen, of jij je daar voor interesseert is irrelevant
Doet ie niet, hij meldt het aan ons.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Val mij er dan ook niet mee lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |