Hoiquote:
Te dik voor dit topic in ieder gevalquote:Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef conleche het volgende:
[..]
ja ho hee, dat komt eraan![]()
Hoe dik ben jij eigenlijk???
Voor ik het vergeet: alvast heel veel succes hè!quote:
Troost je: daar snapt een academicus die geen talenstudie heeft gevolgd ook niks van hoorquote:
We nemen het niet zo nauw met de ballotage-eisen zoals vermeld in de OP heur. Dus welkom dan maar!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:05 schreef eleusis het volgende:
[..]
Te dik voor dit topic in ieder geval
oi, langeafstandsrelaties zijn kut he! Ik heb het luxe, ik zie het vriendje van de 4 weken tussen 19 feb en 19 maart 2 weken! Daarna, nog geen idee.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:08 schreef Sjaapje het volgende:
Iemand geinteresseerd in een autoritje Roeselare om een bepaald vriendje een pak slaag te gaan geven? Ik geraak niet verder dan de kast met chocolade...
Nujah juist sms gekregen dat hij wel nog komt maar 5 dagen later ofzo, blijkbaar toch wacht terwijl hij mij had gezegd dat het niet zo was, het is ook zo typisch hem allemaal, maar mijn eerste keer echt boos op hem had ik liever niet gehad op 1650 km afstand....quote:Op zondag 21 februari 2010 18:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oi, langeafstandsrelaties zijn kut he! Ik heb het luxe, ik zie het vriendje van de 4 weken tussen 19 feb en 19 maart 2 weken! Daarna, nog geen idee.
dan en slechts dan als...quote:Op zondag 21 februari 2010 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
??
En Sjaapje, sure, alles liever dan m'n presentatie voorbereiden
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij hebben bij Nederlands wel degelijk VP en NP geleerd en ik zou niet weten waarom dat bij Engels niet het geval is? Ik heb zelfs Mark moeten helpen bij het tekenen van boomdiagrammen, terwijl hij slechts een basiscursus taalkunde deed bij CIW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik zie dat ik t alweer verkeerd onthouden had!
Kwak
jamaar, dan snap ik nog steeds niet waarom XM dat posttequote:Op zondag 21 februari 2010 18:27 schreef Viking84 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/If_and_only_if
If and only if dus.
Ws om te vertellen dat zij ook haar portie taalkunde heeft gehadquote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jamaar, dan snap ik nog steeds niet waarom XM dat postte
optimality theory vond ik heeeeel leuk als t om phonology ging. syntax had ik wel kunnen leren, maar deed t vak voor spek en bonen tijdens mn aioschap, dus stak er geen tijd en energie in...quote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef Viking84 het volgende:
Government and binding theory heb ik niet gehad, optimality theory wel. En dat vond ik best leuk, maar ook best pittig. Maar bij mij is het vaak zo dat ik het pas veel later snap als ik me er niet meer actief mee bezighoud. Dan valt het kwartje ineens. Heel handig
. De Duitse grammatica ben ik ook pas tijdens mijn studie Nederlands gaan begrijpen
.
Nou, jullie hadden het over die VP's en taalbomen enzo en toen kwam mijn semantiek & logica college weer boven, met al die gruwelijke termen.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jamaar, dan snap ik nog steeds niet waarom XM dat postte
ik herken het niet uit de taalkunde... dat ligt ws. aan mijquote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ws om te vertellen dat zij ook haar portie taalkunde heeft gehad.
Verkeerd spatie (spatie) gebruik?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:53 schreef ColdFeet het volgende:
hoewel ik mijn Meneer steeds vaker betrap op de Engelse ziekte)
Nouja, ik dacht sowieso al dat het m'n type niet was, maar afspreken leek me niet zo veel kwaad kunnen, ik het kader van je weet maar nooitquote:Op zondag 21 februari 2010 19:53 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, de carnavalsroes is over?Ik vind mannen die taalfouten maken ook niet wild (hoewel ik mijn Meneer steeds vaker betrap op de Engelse ziekte
). maarre, neemt hij vaak contact met je op? Gewoon via hetzelfde communicatiemiddel laten weten dat jij niet veel heil ziet in de voortzetting van het contact?
Ja heb ik inmiddels gedaan! Maar hoe test je dan of het gewerkt heeft voordat je je vingers in je oog steekt?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel, je handen invetten met olie of boter en dan afspoelen met warm water.
Maar hij heeft al uit eten gereserveerd. En van wat ik uit mailtjes en smsjes en telefoontjes opmaak, word ik gewoon niet heel enthousiast. Ik denk eigenlijk dat ik het voor mezelf wel weet. Maar vind het zo rot om dat te moeten zeggen. En om dan weer niemand te hebben natuurlijkquote:Op zondag 21 februari 2010 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, of je gaat koffie met hem drinken, kijkt of het meevalt, and if not, zeg je 'm na die ene kop koffie dat het niet gaat werken.
Aan je vingers likken.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja heb ik inmiddels gedaan! Maar hoe test je dan of het gewerkt heeft voordat je je vingers in je oog steekt?
M'n mond is nog verdoofd van alle chilipeper in het etenquote:
Ja, dan weet ik het ook niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:01 schreef Merel het volgende:
[..]
M'n mond is nog verdoofd van alle chilipeper in het eten
Brr!!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Merel het volgende:
Hij zei "me eigen" in plaats van "mezelf" en toen knapte er iets
Oh, dat zegt mijn vriend ook!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Merel het volgende:
Nee joh, je wist al lang dat t niet je droomvent wordt. Dit is just another excuse.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Merel het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Verkeerd spatie (spatie) gebruik?
Vreselijk!![]()
Maar als hij verder lief is...
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Merel het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Lijst:
O: halve liter volle yoghurt
T: pinda's en cashews (best veel)
T: dikke boterham geitenkaas-aardbeienjam light
D: rijst met geroerbakte biefstuk, paprika en lente-ui in een lekker sojasausprutje
T: dubbele whisky om te kunnen slapen
Sorry, ik ben aan het mekkeren over mijn gestressVanaf morgen ben ik weer gezellig (en ik had bedacht dat ik pas na m'n presentatie mocht gaan bedenken of ik ga stoppen... dus).
Wijze woorden! Vooral omdat het is wat ik graag wil horen natuurlijkquote:Op zondag 21 februari 2010 20:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nee joh, je wist al lang dat t niet je droomvent wordt. Dit is just another excuse.
Maar dat is wel lastig om te brengen inderdaad. Zeker als 'uitgaan' meteen een diner wordt. Niet handig om te gaan dan.
Ik kan ook nog een andere locatie bedenken, maar ik weet (uit ervaringquote:Op zondag 21 februari 2010 20:38 schreef Syrena het volgende:
Ik zie dat CF me al voor was met haar vinger in de neus-idee![]()
Au die is wel ergquote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Merel het volgende:
Bij mij wordt het juist erger, helaas.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Au die is wel erg.
Stiekem vind ik spel- en taalfouten heel erg, maar als ik verslagen uit de onderbouw teruglees zie ik dat ik net zo erg was. Dan ben ik toch wel benieuwd hoe ik over 5 jaar over mijn huidige verslagen denk
.
Ik zou het wel wetenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:14 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O/L - stuk kaasuienstokbrood
T - versgeperst sinaasappelsap
D - knoflookkip met gegrilde paprika
T - 2 sinaasappels
En nu heb ik lekkere trek. Ik twijfel tussen een kroket en een bak sla...
Oeps!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kan ook nog een andere locatie bedenken, maar ik weet (uit ervaring) dat dat zeer pijnlijk is
Jaaa!quote:
Zo leuk ben ik dus blijkbaar nietquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik blijf me er overigens over verbazen dat de leuke kerels niet in rijen van 10 bij je op de stoep staan.
When in doubt...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo leuk ben ik dus blijkbaar niet
Kwak, klinkt als een interessante docu!
Ik zit nog steeds te twijfelen over die kroket... Toch maar sla doen.
Nou ja, als je nu sla neemt denk je de volgende keer: "ik had sla dus ik neem een kroket" en als je nu een kroket neemt denk je de volgende keer: "ik had een kroket dus ik neem nu sla". Het maakt dus niet uit wat je doet en dus moet je voor de kroket kiezen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef Merel het volgende:
[..]
je hebt echt heel weinig gegeten vandaag, ik zou denk ik die kroket nemen...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef Merel het volgende:
[..]
seriously, ik kom op 1400 kcal... als ik uitga van een half kaas uienstokbrood (een flinke van 700 gram, dus 350 gram) een longdrinkglas sinaasappelsap, een kippenbout met vel, een grote paprika en twee sinaasappels...quote:Op zondag 21 februari 2010 21:14 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O/L - stuk kaasuienstokbrood
T - versgeperst sinaasappelsap
D - knoflookkip met gegrilde paprika
T - 2 sinaasappels
En nu heb ik lekkere trek. Ik twijfel tussen een kroket en een bak sla...
hoeveel doe je normaal s ochtends? loop je dan een marathon ?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:13 schreef Merel het volgende:
Maar ik ben pas rond lunchtijd opgestaan hè
daar heb je dan natuurlijk ook wel weer gelijk in...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:15 schreef conleche het volgende:
Het is ook niet heel erg als je een dagje 1400 cal eet hoor. Net zoals het ook niet erg is als je een keer 2100 eet. Bekijk het over een week, of je dan een beetje op je gemiddelde zit.
Ik heb dat al 20 jaar niet gegeten. Ben benieuwd of ik het nog steeds zo vies vind!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Zelf heb ik nog een paar happen hüttenkäse genomen. Vult ook goed.
I know. Ik ben daar zo goed in hè, gelijk hebben!!! Krijg er ook maar geen genoeg van!!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
daar heb je dan natuurlijk ook wel weer gelijk in...
Kroket? Appeltaart!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:13 schreef Merel het volgende:
Maar ik ben pas rond lunchtijd opgestaan hè
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:19 schreef conleche het volgende:
[..]
I know. Ik ben daar zo goed in hè, gelijk hebben!!! Krijg er ook maar geen genoeg van!!
Dat was om aan m'n fruit te komen!quote:
Vriest je neus er dan niet af op de fiets?quote:Op maandag 22 februari 2010 08:34 schreef AKnynke het volgende:
Ja, en ik wil op de fiets naar de uni. Ik heb al een maillot onder m'n spijkerbroek en 3 bovenlagen aan. Maar dan nog, het is pokke koud!
wtfquote:Op maandag 22 februari 2010 08:54 schreef Syrena het volgende:
En vannacht gedroomd dat ik ging zoenen met Jos uit Ossen z'n hard L mocht zien, wat een hele enge paarse draakslang werd oid
bij mijn ouders op zolder... ieieieieh
ik heb het in ieder geval gered. M'n neus was niet zo koud, maar m'n sjaal bevroor aan m'n gezicht en m'n bovenbenen en tenen hebben op dit moment nog geen gevoel.quote:Op maandag 22 februari 2010 08:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Vriest je neus er dan niet af op de fiets?En is het normaal dat het daar nu zo koud is, of is dit ook voor Zweedse begrippen extreem?
quote:Op maandag 22 februari 2010 09:44 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi
Jeutje, -24dat is wel héél koud!
Hahaha, jullie discussie over taalfouten, heerlijkik ben zelf heel scherp op d/t-fouten, maar die maken zoveel mensen dat ik de hoop een beetje heb opgegeven
Ohja, en 'ik wilt', of 'hij wilt', dat is ook zo erg
Ik heb dit weekend de verjaardag van mn zwager 2x gevierd, en ik heb me ingehouden maar nog steeds zoveel meer gegeten dan goed is, dat ik deze week maar eens het heilige lowcarben ga proberen! Moet er eerst voor naar de supermarkt, want heb niks in huis, maar ik ga zoveel mogelijk brood laten staan en veel groenten en zuivel en eitjes eten
Apart, want in koude lucht zit meer zuurstof dan in warme lucht, ik zou verwachten dat je dan minder snel zou hijgen. Of heb je weleens last van je luchtwegen?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:43 schreef AKnynke het volgende:
m'n tenen zijn nog steeds koud. Tis wel interessant trouwens wat dat met je lichaam doet, ik kon bijvoorbeeld alleen maar hijgen op de fiets, terwijl ik niet zo snel fietste...
Wat een karig lijstje en zeker voor jouw doen!!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:05 schreef Tinkepink het volgende:
Dagplanning
s. 20 minuten op stepper
o. havermout
t. 400 ml yoghurt met diepvries aardbeien
t. banaan
l. salade van sla+ 100 gram kipfilet + tomaten + dressing + misschien nog een boterham
t. peer + misschien nog een koekje
l. gemengde groentensalade met mayo
s. uurtje sport
T prikt wel eens als het zo koud is, maar verder niet. Misschien lag het ook wel aan m'n fiets hoor, want hij fietste vanochtend niet zo soepel, misschien was een van de remmen wat bevroren..quote:Op maandag 22 februari 2010 11:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Apart, want in koude lucht zit meer zuurstof dan in warme lucht, ik zou verwachten dat je dan minder snel zou hijgen. Of heb je weleens last van je luchtwegen?
Had je ergens moeten zijn op een vroeger tijdstip? Maandag suckt sowieso, ik ben meer fan van weekend.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik geloof dat je wat ik heb gedaan wel verslapen kunt noemen. Ik voel me klote.
Ik had naar de UB gewild, maar dat moest niet per sé. Maar ik had sowieso eerder op willen staan dan kwart voor 11.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Had je ergens moeten zijn op een vroeger tijdstip? Maandag suckt sowieso, ik ben meer fan van weekend.
Mijn vriendje maakte ook spelfouten, smste echt heel bijzonder... Maar IRL was hij best wel slim en die taalfouten zijn afgeleerdquote:Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef Merel het volgende:
Nog even volhouden CF, morgen ben je er weer van af!
Ik heb echt lekker gegetenMaar wel chilipepers gesneden, en ik moet straks m'n lenzen uitdoet, dat gaat vast pijn doen.
En ik moet een manier gaan verzinnen om McCarnaval te zeggen dat ik misschien toch niet zo'n zin heb om met 'm uit te gaan. Ook al heb ik er eigenlijk zelf op aangestuurd. Maar hij leidt zo'n ander leven en hij maakt taalfouten en volgens mij passen we gewoon totaal niet bij elkaar.
Ik voel me de laatste tijd niet zo lekker. Heeeeeel erg last van pukkels, opgezwollen buik etc. Volgens mij reageer ik sterk op Nederlands brood, maar dat weet ik niet zeker. Ik eet nu even alleen producten waarvan ik zeker weet dat ik er wel goed op reageer, en voeg dan langzaam weer wat mee toe. Snoep, suikerproducten en normaal brood gaan even in de ban en dan blijft er niet zoveel overquote:Op maandag 22 februari 2010 11:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat een karig lijstje en zeker voor jouw doen!!
En je woont in D. he.. Strange...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Bovendien: technische nerds zonder social skills, yayj!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
D. is in werkelijkheid anders dan de statistieken je laten denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |