I know. Ik ben daar zo goed in hè, gelijk hebben!!! Krijg er ook maar geen genoeg van!!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
daar heb je dan natuurlijk ook wel weer gelijk in...
Kroket? Appeltaart!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:13 schreef Merel het volgende:
Maar ik ben pas rond lunchtijd opgestaan hè
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:19 schreef conleche het volgende:
[..]
I know. Ik ben daar zo goed in hè, gelijk hebben!!! Krijg er ook maar geen genoeg van!!
Dat was om aan m'n fruit te komen!quote:
Vriest je neus er dan niet af op de fiets?quote:Op maandag 22 februari 2010 08:34 schreef AKnynke het volgende:
Ja, en ik wil op de fiets naar de uni. Ik heb al een maillot onder m'n spijkerbroek en 3 bovenlagen aan. Maar dan nog, het is pokke koud!
wtfquote:Op maandag 22 februari 2010 08:54 schreef Syrena het volgende:
En vannacht gedroomd dat ik ging zoenen met Jos uit Ossen z'n hard L mocht zien, wat een hele enge paarse draakslang werd oid
bij mijn ouders op zolder... ieieieieh
ik heb het in ieder geval gered. M'n neus was niet zo koud, maar m'n sjaal bevroor aan m'n gezicht en m'n bovenbenen en tenen hebben op dit moment nog geen gevoel.quote:Op maandag 22 februari 2010 08:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Vriest je neus er dan niet af op de fiets?En is het normaal dat het daar nu zo koud is, of is dit ook voor Zweedse begrippen extreem?
quote:Op maandag 22 februari 2010 09:44 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi
Jeutje, -24dat is wel héél koud!
Hahaha, jullie discussie over taalfouten, heerlijkik ben zelf heel scherp op d/t-fouten, maar die maken zoveel mensen dat ik de hoop een beetje heb opgegeven
Ohja, en 'ik wilt', of 'hij wilt', dat is ook zo erg
Ik heb dit weekend de verjaardag van mn zwager 2x gevierd, en ik heb me ingehouden maar nog steeds zoveel meer gegeten dan goed is, dat ik deze week maar eens het heilige lowcarben ga proberen! Moet er eerst voor naar de supermarkt, want heb niks in huis, maar ik ga zoveel mogelijk brood laten staan en veel groenten en zuivel en eitjes eten
Apart, want in koude lucht zit meer zuurstof dan in warme lucht, ik zou verwachten dat je dan minder snel zou hijgen. Of heb je weleens last van je luchtwegen?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:43 schreef AKnynke het volgende:
m'n tenen zijn nog steeds koud. Tis wel interessant trouwens wat dat met je lichaam doet, ik kon bijvoorbeeld alleen maar hijgen op de fiets, terwijl ik niet zo snel fietste...
Wat een karig lijstje en zeker voor jouw doen!!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:05 schreef Tinkepink het volgende:
Dagplanning
s. 20 minuten op stepper
o. havermout
t. 400 ml yoghurt met diepvries aardbeien
t. banaan
l. salade van sla+ 100 gram kipfilet + tomaten + dressing + misschien nog een boterham
t. peer + misschien nog een koekje
l. gemengde groentensalade met mayo
s. uurtje sport
T prikt wel eens als het zo koud is, maar verder niet. Misschien lag het ook wel aan m'n fiets hoor, want hij fietste vanochtend niet zo soepel, misschien was een van de remmen wat bevroren..quote:Op maandag 22 februari 2010 11:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Apart, want in koude lucht zit meer zuurstof dan in warme lucht, ik zou verwachten dat je dan minder snel zou hijgen. Of heb je weleens last van je luchtwegen?
Had je ergens moeten zijn op een vroeger tijdstip? Maandag suckt sowieso, ik ben meer fan van weekend.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik geloof dat je wat ik heb gedaan wel verslapen kunt noemen. Ik voel me klote.
Ik had naar de UB gewild, maar dat moest niet per sé. Maar ik had sowieso eerder op willen staan dan kwart voor 11.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Had je ergens moeten zijn op een vroeger tijdstip? Maandag suckt sowieso, ik ben meer fan van weekend.
Mijn vriendje maakte ook spelfouten, smste echt heel bijzonder... Maar IRL was hij best wel slim en die taalfouten zijn afgeleerdquote:Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef Merel het volgende:
Nog even volhouden CF, morgen ben je er weer van af!
Ik heb echt lekker gegetenMaar wel chilipepers gesneden, en ik moet straks m'n lenzen uitdoet, dat gaat vast pijn doen.
En ik moet een manier gaan verzinnen om McCarnaval te zeggen dat ik misschien toch niet zo'n zin heb om met 'm uit te gaan. Ook al heb ik er eigenlijk zelf op aangestuurd. Maar hij leidt zo'n ander leven en hij maakt taalfouten en volgens mij passen we gewoon totaal niet bij elkaar.
Ik voel me de laatste tijd niet zo lekker. Heeeeeel erg last van pukkels, opgezwollen buik etc. Volgens mij reageer ik sterk op Nederlands brood, maar dat weet ik niet zeker. Ik eet nu even alleen producten waarvan ik zeker weet dat ik er wel goed op reageer, en voeg dan langzaam weer wat mee toe. Snoep, suikerproducten en normaal brood gaan even in de ban en dan blijft er niet zoveel overquote:Op maandag 22 februari 2010 11:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat een karig lijstje en zeker voor jouw doen!!
En je woont in D. he.. Strange...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo leuk ben ik dus blijkbaar niet
Kwak, klinkt als een interessante docu!
Ik zit nog steeds te twijfelen over die kroket... Toch maar sla doen.
Bovendien: technische nerds zonder social skills, yayj!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
D. is in werkelijkheid anders dan de statistieken je laten denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |