hoi!
Schrikken MoBlo, fijn dat het ze goed gaat! Succes morgen CF!
Zo, hier zit het weekend er weer op en het was enerverend. Twee dagen de verjaardag van mijn vriendje gevierd (die eigenlijk morgen (=vandaag) jarig is, dus nog een feestje!). Ik weet niet meer zo goed wat ik allemaal gegeten heb, voornamelijk veel

.
Zaterdag zijn we trouwens nog aan een kleine ramp ontsnapt toen mijn handige zwager bij het ophangen van een lamp wel de afvoer van de bovenburen doorboorde, maar de gasleiding op een halve cm na miste

. Ik moet er echt niet aan denken wat er had kunnen gebeuren...
We hadden ook ons neefje (2) en nichtje (4) op bezoek en die waren helemaal ontdaan dat er water uit het plafond kwam. Ze kregen spontaan buikpijn, dus terwijl iedereen met emmers in de weer was, heb ik maar even de loodgieter gebeld en daarna Spongebob-filmpjes met ze op Youtube gekeken

.
Mijn nichtje had wel bedacht hoe het kwam dat het plafond regende. Volgens haar stond er een heeeele oude afvalbak met blikjes, waar nog restjes frisdrank in zaten, op ons plafond en daar kwam het water uit

. En toen de loodgieter eindelijk was gearriveerd riep mijn neefje alleen maar heel hard: WIE IS DAT! WIE IS DIE MENEER! WIE IS DAT? WAT DOET HIJ? (hij kan net zinnen maken en is daar zo enthousiast over dat alles op schreeuw-toon gaat: kindjes zijn lief

)
En nu zijn we nog op om het schaatsen te kijken, maar ik geloof dat meneer na mijn eerste verjaardags- felicitaties in slaap is gevallen
Edit: best veel tekst!