Oeps!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kan ook nog een andere locatie bedenken, maar ik weet (uit ervaring) dat dat zeer pijnlijk is
Jaaa!quote:
Zo leuk ben ik dus blijkbaar nietquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik blijf me er overigens over verbazen dat de leuke kerels niet in rijen van 10 bij je op de stoep staan.
When in doubt...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo leuk ben ik dus blijkbaar niet
Kwak, klinkt als een interessante docu!
Ik zit nog steeds te twijfelen over die kroket... Toch maar sla doen.
Nou ja, als je nu sla neemt denk je de volgende keer: "ik had sla dus ik neem een kroket" en als je nu een kroket neemt denk je de volgende keer: "ik had een kroket dus ik neem nu sla". Het maakt dus niet uit wat je doet en dus moet je voor de kroket kiezen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef Merel het volgende:
[..]
je hebt echt heel weinig gegeten vandaag, ik zou denk ik die kroket nemen...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef Merel het volgende:
[..]
seriously, ik kom op 1400 kcal... als ik uitga van een half kaas uienstokbrood (een flinke van 700 gram, dus 350 gram) een longdrinkglas sinaasappelsap, een kippenbout met vel, een grote paprika en twee sinaasappels...quote:Op zondag 21 februari 2010 21:14 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O/L - stuk kaasuienstokbrood
T - versgeperst sinaasappelsap
D - knoflookkip met gegrilde paprika
T - 2 sinaasappels
En nu heb ik lekkere trek. Ik twijfel tussen een kroket en een bak sla...
hoeveel doe je normaal s ochtends? loop je dan een marathon ?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:13 schreef Merel het volgende:
Maar ik ben pas rond lunchtijd opgestaan hè
daar heb je dan natuurlijk ook wel weer gelijk in...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:15 schreef conleche het volgende:
Het is ook niet heel erg als je een dagje 1400 cal eet hoor. Net zoals het ook niet erg is als je een keer 2100 eet. Bekijk het over een week, of je dan een beetje op je gemiddelde zit.
Ik heb dat al 20 jaar niet gegeten. Ben benieuwd of ik het nog steeds zo vies vind!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Zelf heb ik nog een paar happen hüttenkäse genomen. Vult ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |