Niet helemaal waar, heb daar duidelijk over gesproken, Johan (FOK!) zei ja.. en trok zich terug... en dat was juist de draagkracht... verder... ach.. ik vind het heerlijk om te peilen hoe het gaat of wat de mogelijkheden zijn.. en creatief altijd bezig... respect voor jullie allemaal... als er budget is... komt alles goed!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet nog toen je in dat topic zat of er mensen bij Jaap wilden komen, niemand wilde. Gelijk lopen schreeuwen dat we mietjes waren e.d. nee Bram.
Nu is het weer de chat.
Succes Bram en hopen dat je dit prog. dan voor elkaar krijgt, helaas weeg 50 kilo dus kon niet in aanmerking.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:38 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, heb daar duidelijk over gesproken, Johan (FOK!) zei ja.. en trok zich terug... en dat was juist de draagkracht... verder... ach.. ik vind het heerlijk om te peilen hoe het gaat of wat de mogelijkheden zijn.. en creatief altijd bezig... respect voor jullie allemaal... als er budget is... komt alles goed!
Bram
Budget? En met Johan de Politiek in en een aantal druiloren de Villa runnend? Dat komt dus helemaal niet goed en ik zie het en de rest hier ziet dat ook, behalve jij blijkbaar...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:38 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, heb daar duidelijk over gesproken, Johan (FOK!) zei ja.. en trok zich terug... en dat was juist de draagkracht... verder... ach.. ik vind het heerlijk om te peilen hoe het gaat of wat de mogelijkheden zijn.. en creatief altijd bezig... respect voor jullie allemaal... als er budget is... komt alles goed!
Bram
Gher, ik vind het een enorm gezeik van deze en gene. Je weet dat er met een heel beperkt budget een stream wordt gepresenteerd. Daar kijken per dag zo'n 200 mensen naar, daar wordt elke dag een update van neergezet op Fok! en hetzelfde groepje blijft elke dag kijken ondanks de beperkingen. Ik zeg niet dat het allemaal GEWELDIG is maar geef het een kans. Ja, ja, ik zal wel weer wat fokkerts over me heen krijgen, maar ach, dat is Fok!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Budget? En met Johan de Politiek in en een aantal druiloren de Villa runnend? Dat komt dus helemaal niet goed en ik zie het en de rest hier ziet dat ook, behalve jij blijkbaar...
De kinderziektes hadden er allang uit MOETEN zijn. Zie een Johan over de rooie thuiskomen, mensen in SV ontkennen en 43 mailtjes/telefoontjes hebben het mis? De verkeerde mensen zitten daar, klaar.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:13 schreef enjoybram het volgende:
Daar geef ik je ook gelijk in.. De kinderziektes mogen er nu wel uit zijn... Its about the money! Trust me...
Bij de Jaapshow gaan er ontzettend veel dingen fout niet vanwege budgetgebrek maar vanwege incompetentie of desinteresse van de medewerkers van SV. De wil bestaat niet om iets goed voor te bereiden en niets aan het toeval over te laten. Er is geen leiding daar die het overzicht behoudt en iedereen consant op de vingers tikt als het fout gaatquote:Op zondag 21 februari 2010 23:13 schreef enjoybram het volgende:
Daar geef ik je ook gelijk in.. De kinderziektes mogen er nu wel uit zijn... Its about the money! Trust me...
Ik vermaak me wel zo lang het duurt... ik irriteer me alleen aan die zogenaamde échte beterweters die genoegzaam langs de kant naar het afglijden van Johans droom staan te kijken...quote:Op zondag 21 februari 2010 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gher, ik vind het een enorm gezeik van deze en gene. Je weet dat er met een heel beperkt budget een stream wordt gepresenteerd. Daar kijken per dag zo'n 200 mensen naar, daar wordt elke dag een update van neergezet op Fok! en hetzelfde groepje blijft elke dag kijken olndanks de beperkingen. Ik zeg niet dat het allemaal GEWELDIG is maar geef het een kans. Ja, ja, ik zal wel weer wat fokkerts over me heen krijgen, maar ach, dat is Fok!
Dus dat...quote:Op zondag 21 februari 2010 23:16 schreef enjoybram het volgende:
24 uur per dag tv maken.. Is lastig kost heel veel tijd... En na 2 a 3 maanden is de energie ook echt wel op bij de gemiddelde mens.. Niet bij mij.. Los van een aantal sterf gevallen in de familie.. Het leven kan soms lastig zijn! Ik geef niet snel op! Wil alleen leuke tv maken.. Met veel energie en frisse moed en eerlijke mensen!
eens maar lost zich vanzelf op!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De kinderziektes hadden er allang uit MOETEN zijn. Zie een Johan over de rooie thuiskomen, mensen in SV ontkennen en 43 mailtjes/telefoontjes hebben het mis? De verkeerde mensen zitten daar, klaar.
De stress van Johan vanavond was veelzeggend. Ik val jou niet persoonlijk aan, maar zie wat leermomentenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel zo lang het duurt... ik irriteer me alleen aan die zogenaamde échte beterweters die genoegzaam langs de kant naar het afglijden van Johans droom staan te kijken...
Denk je dat of hoop je dst. Johan steunt, onterecht, op de verkeerde mensen, tunnelvisie. Hoe krijg je hem daar vanaf?quote:
Komt goed!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Denk je dat of hoop je dst. Johan steunt, onterecht, op de verkeerde mensen, tunnelvisie. Hoe krijg je hem daar vanaf?
Nou ik ben juist bang dat als SV niet snel gaat knallen dat er dan niets van overblijft. De interesse bij de kijkers ebt langzaam weg, en dus ook bij potentiële sponsors/investeerders. Het momentum verdwijnt als je alles maar op z'n beloop laat en geen structurele verbetering laat zien, en dan kan Johan ook niet meer de kost en inwoning van Alsido en Liesbeth betalen..quote:Op zondag 21 februari 2010 23:23 schreef enjoybram het volgende:
Ps. Ik steun johan waar ik kan en hij mij! Ik heb mijn bedrijf en sites waar ik van leef.. Ook ik heb te kampen met, wanbetalers latstige mensen en budget!
Geef het de tijd! Kijk naar 1 jan en nu!
lastige vraag, eerlijk? Ja en nee, leiding die het snapt... Goedheid van johan idem mijzelf.. Wil wel maar kan niet gevoel?!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
Bram, ik heb een vraag. Denk je dat johan de juiste mensen om zich heen heeft?
Zaterdag avond was top Bram, dat is mijn mening en daar blijf ik bij. Hopelijk dat dit niveau voor een volgend project geëvenaard, of zelfs overtroffen wordtquote:Op zondag 21 februari 2010 23:23 schreef enjoybram het volgende:
Ps. Ik steun johan waar ik kan en hij mij! Ik heb mijn bedrijf en sites waar ik van leef.. Ook ik heb te kampen met, wanbetalers latstige mensen en budget!
zaterdag? Was kut.. Veel audio problemen! Daardoor eerste 45 minuten stress!!! Met 12 mensen ... 4 rco rs ... 2 geluidsmensen... 1 voice-over... 1 x regie is het hard werken trust me! En heeft de regie van het nieuws en live 4 you het echt makkelijk!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zaterdag avond was top Bram, dat is mijn mening en daar blijf ik bij. Hopelijk dat dit niveau voor een volgend project geëvenaard, of zelfs overtroffen wordt
gezocht intermediair met ballen!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ratjetoe antwoord.
Wil je iets maken? gevoel opzijzetten.
Geen geleuter langs de lijn maar knallen.
Alles wat laks is en niet functioneert eruit.
Alleen oplossingsgerichte mensen om je heen.
Gvd, Ik zal je nog eens een compliment makenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:31 schreef enjoybram het volgende:
[..]
zaterdag? Was kut.. Veel audio problemen! Daardoor eerste 45 minuten stress!!! Met 12 mensen ... 4 rco rs ... 2 geluidsmensen... 1 voice-over... 1 x regie is het hard werken trust me! En heeft de regie van het nieuws en live 4 you het echt makkelijk!
respect.. Nog een keer lezen.. Wat wil aangeven de machine kan beter lopen... Maar was zeker heerlijk om echt te werken met een lekker team! Kinderziektes eruit! En we kunnen landelijk... !quote:Op zondag 21 februari 2010 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gvd, Ik zal je nog eens een compliment makenNa de afgelopen maanden was dit voor mij een verademing . Heb daar dan ook begrip voor
Ga ik er over nadenken?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:32 schreef enjoybram het volgende:
[..]
gezocht intermediair met ballen!
Dus een goed gevoel?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:37 schreef enjoybram het volgende:
[..]
respect.. Nog een keer lezen.. Wat wil aangeven de machine kan beter lopen... Maar was zeker heerlijk om echt te werken met een lekker team! Kinderziektes eruit! En we kunnen landelijk... !
Positive vibesquote:Op zondag 21 februari 2010 23:41 schreef enjoybram het volgende:
[..]
betreffende zaterdag? Ja zeker! Graag meer!
Ik vond het zeker niet verkeerd, duidelijke regie. En kleinigheden qua geluid kunnen altijd gebeuren.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:41 schreef enjoybram het volgende:
[..]
betreffende zaterdag? Ja zeker! Graag meer!
Er werden wel persoonlijke vragen gesteld. Er werd gevraagd of ze kids bij haar ex had en toen zei ze dat ze liever niet al te persoonlijke vragen had. Vervolgens werd er doorgejengeld dat ze dan niet op een chat moet gaan zitten (grote kul natuurlijk). Toen vertelde ze het maar in de hoop dat het dan gedaan zou zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
Het lijkt me het meest verschrikkelijke wat een ouder kan overkomen maar er werden geen persoonlijke vragen gesteld.....
Ik weet niet wanneer dat was maar heb die vragen niet gezien , ik was misschien later op de chat?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er werden wel persoonlijke vragen gesteld. Er werd gevraagd of ze kids bij haar ex had en toen zei ze dat ze liever niet al te persoonlijke vragen had. Vervolgens werd er doorgejengeld dat ze dan niet op een chat moet gaan zitten (grote kul natuurlijk). Toen vertelde ze het maar in de hoop dat het dan gedaan zou zijn.
Ja hoor Bram, en vervolgens krijg je nooit antwoordquote:Op zondag 21 februari 2010 22:28 schreef enjoybram het volgende:
Bij vragen of twijfels of opheldering... bram@enjoymedia.nl
Dit werpt toch wel een ander licht op de zaak.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er werden wel persoonlijke vragen gesteld. Er werd gevraagd of ze kids bij haar ex had en toen zei ze dat ze liever niet al te persoonlijke vragen had. Vervolgens werd er doorgejengeld dat ze dan niet op een chat moet gaan zitten (grote kul natuurlijk). Toen vertelde ze het maar in de hoop dat het dan gedaan zou zijn.
Dan maar even terug naar het prille begin: SV zou twee maanden eerder van start dan het in werkelijkheid is gegaan. Had men dan die twee maanden niet kunnen benutten om programma ideeen uit te werken? Afspraken vast te leggen, materiaal uit te testen? Ik heb nog steeds het gevoel dat ik naar een stelletje goedbedoelende amateurs zit te kijken. Of nee, meestal kijk ik niet meer omdat het zo vreselijk amateuristisch is.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:23 schreef enjoybram het volgende:
Op 1 januari was er eigenlijk niets en dat is nog steeds zo! Of noem jij 1 keer per week een "show" van Jaap en 1 keer per dag een Johan die wat oud nieuws voorleest geweldige t.v.? Mag wat mij betreft hoor, maar ik denk er anders over!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:23 schreef enjoybram het volgende:
Ach, twee maanden te laat.. Je moet maar zo denken: ze zijn altijd nog eerder van start gegaan dan Joop van den Ende met TV10quote:Op maandag 22 februari 2010 00:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan maar even terug naar het prille begin: SV zou twee maanden eerder van start dan het in werkelijkheid is gegaan. Had men dan die twee maanden niet kunnen benutten om programma ideeen uit te werken? Afspraken vast te leggen, materiaal uit te testen? Ik heb nog steeds het gevoel dat ik naar een stelletje goedbedoelende amateurs zit te kijken. Of nee, meestal kijk ik niet meer omdat het zo vreselijk amateuristisch is.
Dat zal ongetwijfeld, maar wat krijgen wij streamers te zien?????quote:Op maandag 22 februari 2010 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, twee maanden te laat.. Je moet maar zo denken: ze zijn altijd nog eerder van start gegaan dan Joop van den Ende met TV10
Ach, zolang het gratis is. En ik mopper ook vaak genoeg mee, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik me bij tijd en wijle stiekem kostelijk vermaakquote:Op maandag 22 februari 2010 00:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld, maar wat krijgen wij streamers te zien?????Het is toch is toch eigenlijk ten hemel schreiend
Zo denk ik dus niet. Het één doet niets af aan het ander.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, twee maanden te laat.. Je moet maar zo denken: ze zijn altijd nog eerder van start gegaan dan Joop van den Ende met TV10
Ze kijkt een beetje ongezelligquote:Op maandag 22 februari 2010 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wie is dâhh??
Waarschijnlijk is dit een van Johans nieuwe stagiares..
[ link | afbeelding ]
Jahh maar die blik is modern tegenwoordig, Life Sucks en the World is a Bitch enzo..quote:Op maandag 22 februari 2010 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje ongezelligzou ze er echt wel zin in hebben en ze lijkt me nog wel erg jong, schat haar een jaar of 14/16 misschien vriendinnetje van iemand /dochter.
Haar naam is Michelle, een stagiaire. Volgens Johan kan ze schakelen (RCO). Er schijnt nog een stagiair te komen, ene Joep. Als ik het goed begrepen komen ze 2 weken proefdraaien.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wie is dâhh??
[ link | afbeelding ]
Dat mensen je wat beter willen leren kennen en je het hemd van het lijf vragen vind ik niet zo gek, ze kan gewoon kiezen waar ze antwoord op wil geven. En dat door jengelen gewoon negeren.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's de dochter van Leoquote:Op maandag 22 februari 2010 10:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar naam is Michelle, een stagiaire. Volgens Johan kan ze schakelen (RCO). Er schijnt nog een stagiair te komen, ene Joep. Als ik het goed begrepen komen ze 2 weken proefdraaien.
Versch vleesch in Studio Vlemmmmmmmix!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wie is dâhh??
[ link | afbeelding ]
Er zou er één van een jaar of 18 komen werd er zaterdag gezegd. Dat zal deze juffrouw dus wel zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje ongezelligzou ze er echt wel zin in hebben en ze lijkt me nog wel erg jong, schat haar een jaar of 14/16 misschien vriendinnetje van iemand /dochter.
Had ik haar toch goed van leeftijd geschat.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:40 schreef Copycat het volgende:
Het is een meiske van 16. Terug in je PVV-mand, PB.
Dat klopt. Maar één keer zeggen dat je geen persoonlijke vragen wil beantwoorden moet genoeg zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat mensen je wat beter willen leren kennen en je het hemd van het lijf vragen vind ik niet zo gek, ze kan gewoon kiezen waar ze antwoord op wil geven. En dat door jengelen gewoon negeren.
Natuurlijk is het zeer triest maar anderen konden dat ook niet weten natuurlijk en zó raar is het niet om te vragen of iemand kinderen heeft. Dat iemand dat te persoonlijk vindt is zn goed recht hoor, daar niet van, maar de vraag an sich is niet raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |