Ik ken genoeg mensen helaas die een kind hebben verloren en inderdaad, het is verschrikkelijk! Maar er werd voor zover ik weet niets aan Suzzy gevraagd wat dat betreft, ze gooide het zelf de wereld in.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
Het lijkt me meest verschrikkelijke wat een ouder kan overkomen maar er werden geen persoonlijke vragen gesteld.....
Ik zat te kijken en te luisteren maar heb toch wat gemist. Johan ging aardig uit zijn plaat dus ik denk dat Johan er voor gezorgd heeft dat Hansie wegging.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
The Beagle is weer uitgevaren, dus ik kijk niet mee. Maar wat lees ik? Hansie boos naar huis gegaan? Heeft Suzzy 'm afgewezen of Johan?
Preciesquote:Op zondag 21 februari 2010 21:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen helaas die een kind hebben verloren en inderdaad, het is verschrikkelijk! Maar er werd voor zover ik weet niets aan Suzzy gevraagd wat dat betreft, ze gooide het zelf de wereld in.
En Suzzy, voor je me verkeerd begrijpt: nogmaals ik vind het verschrikkelijk voor je, maar begin er niet zelf over als je er niet over wilt praten!
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Achter de desk met een plant ernaast.
Zoek de echte Hans:
a
[ afbeelding ]
b
[ afbeelding ]
c
[ afbeelding ]
Jezusju zeg.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat ik dus ook niet begrijp. Als je niet in de belangstelling wilt staan wordt dan geen moderator........
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef shomila het volgende:
Bunkerbaas zegt dat er een paar rotte vissen zijn lopen alleen maar te zieken.
hij zegt : ik zou zeggen doe het even na.
Die Bram is daar nooit duidelijk inquote:Op zondag 21 februari 2010 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waar rotte vis, in de toko of op de chat???
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij bedoelde hij de chat.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waar rotte vis, in de toko of op de chat???
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij bedoelde hij de chat.
Ach Bunkerbaas komt af en toe even wat olie op het vuur gooien en vertrekt dan weer. net als vorige week toen hij even kwam melden dat Sly de chat van zijn site gooide omdat er afspraken niet na waren gekomen. Maar verder wilde hij er niets over vertellen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef shomila het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Je wilt geen persoonlijke vragen beantwoorden op de chat en als reden daarvoor openbaar je ongevraagd eventjes je grootste verdriet? Dat is niet in de haak.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef shomila het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach Bunkerbaas komt af en toe even wat olie op het vuur gooien en vertrekt dan weer. net als vorige week toen hij even kwam melden dat Sly de chat van zijn site gooide omdat er afspraken niet na waren gekomen. Maar verder wilde hij er niets over vertellen.
Wie bedoelde je met rotte vis???quote:
Post dan een keer wat duidelijker. Heb ook wel eens twijfels gehad over postings van jou.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Lees even je post nog een keer door... het antwoord staat erin... maar diep niet verder in details.. thats it! Zoek niet overal iets achter!
Dat wordt een lang programma voordat de eerste resultaten zichtbaar worden. Ik neem dus aan dat het geen rls wordt zoals de Bunker.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef enjoybram het volgende:
Het programma.... 8 mensen vallen verantwoord af... en ja in The Bunker... en met interactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |