Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij bedoelde hij de chat.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waar rotte vis, in de toko of op de chat???
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij bedoelde hij de chat.
Ach Bunkerbaas komt af en toe even wat olie op het vuur gooien en vertrekt dan weer. net als vorige week toen hij even kwam melden dat Sly de chat van zijn site gooide omdat er afspraken niet na waren gekomen. Maar verder wilde hij er niets over vertellen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef shomila het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Je wilt geen persoonlijke vragen beantwoorden op de chat en als reden daarvoor openbaar je ongevraagd eventjes je grootste verdriet? Dat is niet in de haak.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:04 schreef shomila het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach Bunkerbaas komt af en toe even wat olie op het vuur gooien en vertrekt dan weer. net als vorige week toen hij even kwam melden dat Sly de chat van zijn site gooide omdat er afspraken niet na waren gekomen. Maar verder wilde hij er niets over vertellen.
Wie bedoelde je met rotte vis???quote:
Post dan een keer wat duidelijker. Heb ook wel eens twijfels gehad over postings van jou.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Lees even je post nog een keer door... het antwoord staat erin... maar diep niet verder in details.. thats it! Zoek niet overal iets achter!
Dat wordt een lang programma voordat de eerste resultaten zichtbaar worden. Ik neem dus aan dat het geen rls wordt zoals de Bunker.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef enjoybram het volgende:
Het programma.... 8 mensen vallen verantwoord af... en ja in The Bunker... en met interactie
Niet helemaal waar, heb daar duidelijk over gesproken, Johan (FOK!) zei ja.. en trok zich terug... en dat was juist de draagkracht... verder... ach.. ik vind het heerlijk om te peilen hoe het gaat of wat de mogelijkheden zijn.. en creatief altijd bezig... respect voor jullie allemaal... als er budget is... komt alles goed!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet nog toen je in dat topic zat of er mensen bij Jaap wilden komen, niemand wilde. Gelijk lopen schreeuwen dat we mietjes waren e.d. nee Bram.
Nu is het weer de chat.
Succes Bram en hopen dat je dit prog. dan voor elkaar krijgt, helaas weeg 50 kilo dus kon niet in aanmerking.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:38 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, heb daar duidelijk over gesproken, Johan (FOK!) zei ja.. en trok zich terug... en dat was juist de draagkracht... verder... ach.. ik vind het heerlijk om te peilen hoe het gaat of wat de mogelijkheden zijn.. en creatief altijd bezig... respect voor jullie allemaal... als er budget is... komt alles goed!
Bram
Budget? En met Johan de Politiek in en een aantal druiloren de Villa runnend? Dat komt dus helemaal niet goed en ik zie het en de rest hier ziet dat ook, behalve jij blijkbaar...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:38 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, heb daar duidelijk over gesproken, Johan (FOK!) zei ja.. en trok zich terug... en dat was juist de draagkracht... verder... ach.. ik vind het heerlijk om te peilen hoe het gaat of wat de mogelijkheden zijn.. en creatief altijd bezig... respect voor jullie allemaal... als er budget is... komt alles goed!
Bram
Gher, ik vind het een enorm gezeik van deze en gene. Je weet dat er met een heel beperkt budget een stream wordt gepresenteerd. Daar kijken per dag zo'n 200 mensen naar, daar wordt elke dag een update van neergezet op Fok! en hetzelfde groepje blijft elke dag kijken ondanks de beperkingen. Ik zeg niet dat het allemaal GEWELDIG is maar geef het een kans. Ja, ja, ik zal wel weer wat fokkerts over me heen krijgen, maar ach, dat is Fok!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Budget? En met Johan de Politiek in en een aantal druiloren de Villa runnend? Dat komt dus helemaal niet goed en ik zie het en de rest hier ziet dat ook, behalve jij blijkbaar...
De kinderziektes hadden er allang uit MOETEN zijn. Zie een Johan over de rooie thuiskomen, mensen in SV ontkennen en 43 mailtjes/telefoontjes hebben het mis? De verkeerde mensen zitten daar, klaar.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:13 schreef enjoybram het volgende:
Daar geef ik je ook gelijk in.. De kinderziektes mogen er nu wel uit zijn... Its about the money! Trust me...
Bij de Jaapshow gaan er ontzettend veel dingen fout niet vanwege budgetgebrek maar vanwege incompetentie of desinteresse van de medewerkers van SV. De wil bestaat niet om iets goed voor te bereiden en niets aan het toeval over te laten. Er is geen leiding daar die het overzicht behoudt en iedereen consant op de vingers tikt als het fout gaatquote:Op zondag 21 februari 2010 23:13 schreef enjoybram het volgende:
Daar geef ik je ook gelijk in.. De kinderziektes mogen er nu wel uit zijn... Its about the money! Trust me...
Ik vermaak me wel zo lang het duurt... ik irriteer me alleen aan die zogenaamde échte beterweters die genoegzaam langs de kant naar het afglijden van Johans droom staan te kijken...quote:Op zondag 21 februari 2010 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gher, ik vind het een enorm gezeik van deze en gene. Je weet dat er met een heel beperkt budget een stream wordt gepresenteerd. Daar kijken per dag zo'n 200 mensen naar, daar wordt elke dag een update van neergezet op Fok! en hetzelfde groepje blijft elke dag kijken olndanks de beperkingen. Ik zeg niet dat het allemaal GEWELDIG is maar geef het een kans. Ja, ja, ik zal wel weer wat fokkerts over me heen krijgen, maar ach, dat is Fok!
Dus dat...quote:Op zondag 21 februari 2010 23:16 schreef enjoybram het volgende:
24 uur per dag tv maken.. Is lastig kost heel veel tijd... En na 2 a 3 maanden is de energie ook echt wel op bij de gemiddelde mens.. Niet bij mij.. Los van een aantal sterf gevallen in de familie.. Het leven kan soms lastig zijn! Ik geef niet snel op! Wil alleen leuke tv maken.. Met veel energie en frisse moed en eerlijke mensen!
eens maar lost zich vanzelf op!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De kinderziektes hadden er allang uit MOETEN zijn. Zie een Johan over de rooie thuiskomen, mensen in SV ontkennen en 43 mailtjes/telefoontjes hebben het mis? De verkeerde mensen zitten daar, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |