Zaterdag avond was top Bram, dat is mijn mening en daar blijf ik bij. Hopelijk dat dit niveau voor een volgend project geëvenaard, of zelfs overtroffen wordtquote:Op zondag 21 februari 2010 23:23 schreef enjoybram het volgende:
Ps. Ik steun johan waar ik kan en hij mij! Ik heb mijn bedrijf en sites waar ik van leef.. Ook ik heb te kampen met, wanbetalers latstige mensen en budget!
Geef het de tijd! Kijk naar 1 jan en nu!
zaterdag? Was kut.. Veel audio problemen! Daardoor eerste 45 minuten stress!!! Met 12 mensen ... 4 rco rs ... 2 geluidsmensen... 1 voice-over... 1 x regie is het hard werken trust me! En heeft de regie van het nieuws en live 4 you het echt makkelijk!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zaterdag avond was top Bram, dat is mijn mening en daar blijf ik bij. Hopelijk dat dit niveau voor een volgend project geëvenaard, of zelfs overtroffen wordt
gezocht intermediair met ballen!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ratjetoe antwoord.
Wil je iets maken? gevoel opzijzetten.
Geen geleuter langs de lijn maar knallen.
Alles wat laks is en niet functioneert eruit.
Alleen oplossingsgerichte mensen om je heen.
Gvd, Ik zal je nog eens een compliment makenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:31 schreef enjoybram het volgende:
[..]
zaterdag? Was kut.. Veel audio problemen! Daardoor eerste 45 minuten stress!!! Met 12 mensen ... 4 rco rs ... 2 geluidsmensen... 1 voice-over... 1 x regie is het hard werken trust me! En heeft de regie van het nieuws en live 4 you het echt makkelijk!
respect.. Nog een keer lezen.. Wat wil aangeven de machine kan beter lopen... Maar was zeker heerlijk om echt te werken met een lekker team! Kinderziektes eruit! En we kunnen landelijk... !quote:Op zondag 21 februari 2010 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gvd, Ik zal je nog eens een compliment makenNa de afgelopen maanden was dit voor mij een verademing . Heb daar dan ook begrip voor
Ga ik er over nadenken?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:32 schreef enjoybram het volgende:
[..]
gezocht intermediair met ballen!
Dus een goed gevoel?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:37 schreef enjoybram het volgende:
[..]
respect.. Nog een keer lezen.. Wat wil aangeven de machine kan beter lopen... Maar was zeker heerlijk om echt te werken met een lekker team! Kinderziektes eruit! En we kunnen landelijk... !
Positive vibesquote:Op zondag 21 februari 2010 23:41 schreef enjoybram het volgende:
[..]
betreffende zaterdag? Ja zeker! Graag meer!
Ik vond het zeker niet verkeerd, duidelijke regie. En kleinigheden qua geluid kunnen altijd gebeuren.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:41 schreef enjoybram het volgende:
[..]
betreffende zaterdag? Ja zeker! Graag meer!
Er werden wel persoonlijke vragen gesteld. Er werd gevraagd of ze kids bij haar ex had en toen zei ze dat ze liever niet al te persoonlijke vragen had. Vervolgens werd er doorgejengeld dat ze dan niet op een chat moet gaan zitten (grote kul natuurlijk). Toen vertelde ze het maar in de hoop dat het dan gedaan zou zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
Het lijkt me het meest verschrikkelijke wat een ouder kan overkomen maar er werden geen persoonlijke vragen gesteld.....
Ik weet niet wanneer dat was maar heb die vragen niet gezien , ik was misschien later op de chat?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er werden wel persoonlijke vragen gesteld. Er werd gevraagd of ze kids bij haar ex had en toen zei ze dat ze liever niet al te persoonlijke vragen had. Vervolgens werd er doorgejengeld dat ze dan niet op een chat moet gaan zitten (grote kul natuurlijk). Toen vertelde ze het maar in de hoop dat het dan gedaan zou zijn.
Ja hoor Bram, en vervolgens krijg je nooit antwoordquote:Op zondag 21 februari 2010 22:28 schreef enjoybram het volgende:
Bij vragen of twijfels of opheldering... bram@enjoymedia.nl
Dit werpt toch wel een ander licht op de zaak.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er werden wel persoonlijke vragen gesteld. Er werd gevraagd of ze kids bij haar ex had en toen zei ze dat ze liever niet al te persoonlijke vragen had. Vervolgens werd er doorgejengeld dat ze dan niet op een chat moet gaan zitten (grote kul natuurlijk). Toen vertelde ze het maar in de hoop dat het dan gedaan zou zijn.
Dan maar even terug naar het prille begin: SV zou twee maanden eerder van start dan het in werkelijkheid is gegaan. Had men dan die twee maanden niet kunnen benutten om programma ideeen uit te werken? Afspraken vast te leggen, materiaal uit te testen? Ik heb nog steeds het gevoel dat ik naar een stelletje goedbedoelende amateurs zit te kijken. Of nee, meestal kijk ik niet meer omdat het zo vreselijk amateuristisch is.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:23 schreef enjoybram het volgende:
Ps. Ik steun johan waar ik kan en hij mij! Ik heb mijn bedrijf en sites waar ik van leef.. Ook ik heb te kampen met, wanbetalers latstige mensen en budget!
Op 1 januari was er eigenlijk niets en dat is nog steeds zo! Of noem jij 1 keer per week een "show" van Jaap en 1 keer per dag een Johan die wat oud nieuws voorleest geweldige t.v.? Mag wat mij betreft hoor, maar ik denk er anders over!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:23 schreef enjoybram het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |