Ja hoor Bram, en vervolgens krijg je nooit antwoordquote:Op zondag 21 februari 2010 22:28 schreef enjoybram het volgende:
Bij vragen of twijfels of opheldering... bram@enjoymedia.nl
Dit werpt toch wel een ander licht op de zaak.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er werden wel persoonlijke vragen gesteld. Er werd gevraagd of ze kids bij haar ex had en toen zei ze dat ze liever niet al te persoonlijke vragen had. Vervolgens werd er doorgejengeld dat ze dan niet op een chat moet gaan zitten (grote kul natuurlijk). Toen vertelde ze het maar in de hoop dat het dan gedaan zou zijn.
Dan maar even terug naar het prille begin: SV zou twee maanden eerder van start dan het in werkelijkheid is gegaan. Had men dan die twee maanden niet kunnen benutten om programma ideeen uit te werken? Afspraken vast te leggen, materiaal uit te testen? Ik heb nog steeds het gevoel dat ik naar een stelletje goedbedoelende amateurs zit te kijken. Of nee, meestal kijk ik niet meer omdat het zo vreselijk amateuristisch is.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:23 schreef enjoybram het volgende:
Ps. Ik steun johan waar ik kan en hij mij! Ik heb mijn bedrijf en sites waar ik van leef.. Ook ik heb te kampen met, wanbetalers latstige mensen en budget!
Geef het de tijd! Kijk naar 1 jan en nu!
Op 1 januari was er eigenlijk niets en dat is nog steeds zo! Of noem jij 1 keer per week een "show" van Jaap en 1 keer per dag een Johan die wat oud nieuws voorleest geweldige t.v.? Mag wat mij betreft hoor, maar ik denk er anders over!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:23 schreef enjoybram het volgende:
Ps. Ik steun johan waar ik kan en hij mij! Ik heb mijn bedrijf en sites waar ik van leef.. Ook ik heb te kampen met, wanbetalers latstige mensen en budget!
Geef het de tijd! Kijk naar 1 jan en nu!
Ach, twee maanden te laat.. Je moet maar zo denken: ze zijn altijd nog eerder van start gegaan dan Joop van den Ende met TV10quote:Op maandag 22 februari 2010 00:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan maar even terug naar het prille begin: SV zou twee maanden eerder van start dan het in werkelijkheid is gegaan. Had men dan die twee maanden niet kunnen benutten om programma ideeen uit te werken? Afspraken vast te leggen, materiaal uit te testen? Ik heb nog steeds het gevoel dat ik naar een stelletje goedbedoelende amateurs zit te kijken. Of nee, meestal kijk ik niet meer omdat het zo vreselijk amateuristisch is.
Dat zal ongetwijfeld, maar wat krijgen wij streamers te zien?????quote:Op maandag 22 februari 2010 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, twee maanden te laat.. Je moet maar zo denken: ze zijn altijd nog eerder van start gegaan dan Joop van den Ende met TV10
Ach, zolang het gratis is. En ik mopper ook vaak genoeg mee, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik me bij tijd en wijle stiekem kostelijk vermaakquote:Op maandag 22 februari 2010 00:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld, maar wat krijgen wij streamers te zien?????Het is toch is toch eigenlijk ten hemel schreiend
Zo denk ik dus niet. Het één doet niets af aan het ander.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, twee maanden te laat.. Je moet maar zo denken: ze zijn altijd nog eerder van start gegaan dan Joop van den Ende met TV10
Ze kijkt een beetje ongezelligquote:Op maandag 22 februari 2010 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wie is dâhh??
Waarschijnlijk is dit een van Johans nieuwe stagiares..
[ link | afbeelding ]
Jahh maar die blik is modern tegenwoordig, Life Sucks en the World is a Bitch enzo..quote:Op maandag 22 februari 2010 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje ongezelligzou ze er echt wel zin in hebben en ze lijkt me nog wel erg jong, schat haar een jaar of 14/16 misschien vriendinnetje van iemand /dochter.
Haar naam is Michelle, een stagiaire. Volgens Johan kan ze schakelen (RCO). Er schijnt nog een stagiair te komen, ene Joep. Als ik het goed begrepen komen ze 2 weken proefdraaien.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wie is dâhh??
[ link | afbeelding ]
Dat mensen je wat beter willen leren kennen en je het hemd van het lijf vragen vind ik niet zo gek, ze kan gewoon kiezen waar ze antwoord op wil geven. En dat door jengelen gewoon negeren.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er werden wel persoonlijke vragen gesteld. Er werd gevraagd of ze kids bij haar ex had en toen zei ze dat ze liever niet al te persoonlijke vragen had. Vervolgens werd er doorgejengeld dat ze dan niet op een chat moet gaan zitten (grote kul natuurlijk). Toen vertelde ze het maar in de hoop dat het dan gedaan zou zijn.
Da's de dochter van Leoquote:Op maandag 22 februari 2010 10:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar naam is Michelle, een stagiaire. Volgens Johan kan ze schakelen (RCO). Er schijnt nog een stagiair te komen, ene Joep. Als ik het goed begrepen komen ze 2 weken proefdraaien.
Versch vleesch in Studio Vlemmmmmmmix!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wie is dâhh??
[ link | afbeelding ]
Er zou er één van een jaar of 18 komen werd er zaterdag gezegd. Dat zal deze juffrouw dus wel zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje ongezelligzou ze er echt wel zin in hebben en ze lijkt me nog wel erg jong, schat haar een jaar of 14/16 misschien vriendinnetje van iemand /dochter.
Had ik haar toch goed van leeftijd geschat.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:40 schreef Copycat het volgende:
Het is een meiske van 16. Terug in je PVV-mand, PB.
Dat klopt. Maar één keer zeggen dat je geen persoonlijke vragen wil beantwoorden moet genoeg zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat mensen je wat beter willen leren kennen en je het hemd van het lijf vragen vind ik niet zo gek, ze kan gewoon kiezen waar ze antwoord op wil geven. En dat door jengelen gewoon negeren.
Natuurlijk is het zeer triest maar anderen konden dat ook niet weten natuurlijk en zó raar is het niet om te vragen of iemand kinderen heeft. Dat iemand dat te persoonlijk vindt is zn goed recht hoor, daar niet van, maar de vraag an sich is niet raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |