quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:05 schreef Broertie het volgende:
Tja, als het straatnaambord erop staat, wordt het wel érg makkelijk....
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:47 schreef dralion13 het volgende:
'T is lekker weer
Ik haal hem wel even met de fiets op
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:04 schreef Tankiej het volgende:
Ohja, nu weet ik wat ik vergeten ben. Ik zou daar nog een balkje overheen plakken
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:04 schreef Tankiej het volgende:
Ohja, nu weet ik wat ik vergeten ben. Ik zou daar nog een balkje overheen plakken
ondersteboven ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:49 schreef Thijz het volgende:
Dat mag heul niet, had je je foto anders moeten nemen
Nee, gewoon een stapje naar rechts doen, zodat je het net niet lezen kuntquote:
maar als je niet oppast krijg je van die zwarte_hand praktijken, dat de halve foto bewerkt is...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:16 schreef maok het volgende:
Ik vind best dat je een straatnaam mag weg shoppen, als het maar duidelijk is dat het geshopt is (dus niet het hele bordje wegshoppen ofzo). Als mensen het bord dan niet kunnen vinden kan altijd nog de foto met straatnaam worden geplaatst. Ik heb ook wel eens tekst op de achtergrond weg gehaald omdat het anders wel heel makkelijk werd.
Denk dat het duidelijk is dat dat niet de bedoeling isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:04 schreef Thijz het volgende:
[..]
maar als je niet oppast krijg je van die zwarte_hand praktijken, dat de halve foto bewerkt is...
Of met de hand ervoor houden en dan je foto makenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:43 schreef swarmahoer het volgende:
voortaan gewoon een zwart a4tje meenemen en eroverheen plakken
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:37 schreef dralion13 het volgende:
Stok verplaatst, foto's komen vanavond
Met die tip kunnen we niks, dus wachten we wel even op de foto's.....quote:Op zondag 7 maart 2010 00:56 schreef dralion13 het volgende:
sorry, het was wat laat geworden op het werk
Hij ligt iig in Groningen (stad)!
dus mogelijkheden genoeg
Groningenquote:Op zondag 7 maart 2010 00:56 schreef dralion13 het volgende:
dus mogelijkheden genoeg
Tja, er zijn meerdere wegen naar Rome Groningen, dus...quote:Op zondag 7 maart 2010 00:56 schreef dralion13 het volgende:
dus mogelijkheden genoeg
Hmmm... Ik weet nog niet of ik het ermee eens ben... Ik ga nog even verder zoeken.....quote:Op zondag 7 maart 2010 11:22 schreef Thijz het volgende:
Volgens mij is dit de plek (hier met StreetView). Wel tricky, omdat Google nog niet bij is, qua werkzaamheden. Volgens mij is dat raam, wat je op de 2e foto ziet, van de lokale BMW dealer.
Toffe plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |