Met die tip kunnen we niks, dus wachten we wel even op de foto's.....quote:Op zondag 7 maart 2010 00:56 schreef dralion13 het volgende:
sorry, het was wat laat geworden op het werk
Hij ligt iig in Groningen (stad)!
dus mogelijkheden genoeg
Groningenquote:Op zondag 7 maart 2010 00:56 schreef dralion13 het volgende:
dus mogelijkheden genoeg
Tja, er zijn meerdere wegen naar Rome Groningen, dus...quote:Op zondag 7 maart 2010 00:56 schreef dralion13 het volgende:
dus mogelijkheden genoeg
Hmmm... Ik weet nog niet of ik het ermee eens ben... Ik ga nog even verder zoeken.....quote:Op zondag 7 maart 2010 11:22 schreef Thijz het volgende:
Volgens mij is dit de plek (hier met StreetView). Wel tricky, omdat Google nog niet bij is, qua werkzaamheden. Volgens mij is dat raam, wat je op de 2e foto ziet, van de lokale BMW dealer.
Toffe plek
Ok, ik geef het toe! Locatie lijkt me juist te zijn..... Thijzquote:Op zondag 7 maart 2010 11:46 schreef Broertie het volgende:
[..]
Hmmm... Ik weet nog niet of ik het ermee eens ben... Ik ga nog even verder zoeken.....
Dat zou al iets interessanter worden... Hoe laag in Drenthe precies?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:41 schreef Kimbell het volgende:
Als ie er vrijdag nog ligt, gaat de stok op reis naar Drenthe.
Ik ga vandaag bellen, solliciteren naar Taxichauffeur. Als dat hem wordt (mn oom kan een goed woordje voor me doen) dan kan het zijn dat ik ritten naar Brussel etc. moet maken. Dan kan die ook aan het lijstje worden toegevoegdquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:45 schreef malse-sjanker het volgende:
drenthe...groningen...limburg.... zeeland mist de fokstok.
(en nu krijg ik weer te horen dat ik dan de stok maar moet ophalen) ik heb nog 2 treinkaartjes om te treinen onbeperkt zegmaar, dus misschien gebruik ik ze wel om de fokstok op te halen.
hoe is de stok eigenlijk al verplaatst?
ik weet het van de volgende:
auto.
motor.
fiets.
trein.
is de stok ook al is verplaatst door een vrachtwaggelchauffeur of door iemand op skates of op een snorbrommert*?
*Note* snorbrommert = gemotoriseerde fiets, en niet een boerkatavus.
Ga ervoor, want wie weet is hij anders weer wegquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:19 schreef ClearGreen het volgende:
TVP, hij ligt wel heel erg in de buurt nu
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vrijdag kunnen freecell en ik hem sowieso verplaatsen. We weten al een hele mooie nieuwe plek
iet's a racequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:41 schreef Kimbell het volgende:
Als ie er vrijdag nog ligt, gaat de stok op reis naar Drenthe.
Tering, wat een monsterlijk ding!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef Treces het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ligt nogsteeds bij mij thuis..
nee dit is de ''oude''quote:
Hij ligt daar nog in Groningen? Misschien dat ik morgen dan eventjes met de auto naar het zernike ga en de ringweg op de terugweg eventjes helemaal neemquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee dit is de ''oude''
er is tijdelijk een nieuwe houten, totdat de oude ijzeren gefixt wordt, daar is t slot van kapot
juistquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij ligt daar nog in Groningen? Misschien dat ik morgen dan eventjes met de auto naar het zernike ga en de ringweg op de terugweg eventjes helemaal neem
Snorbrommert, checkquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:45 schreef malse-sjanker het volgende:
drenthe...groningen...limburg.... zeeland mist de fokstok.
(en nu krijg ik weer te horen dat ik dan de stok maar moet ophalen) ik heb nog 2 treinkaartjes om te treinen onbeperkt zegmaar, dus misschien gebruik ik ze wel om de fokstok op te halen.
hoe is de stok eigenlijk al verplaatst?
ik weet het van de volgende:
auto.
motor.
fiets.
trein.
is de stok ook al is verplaatst door een vrachtwaggelchauffeur of door iemand op skates of op een snorbrommert*?
*Note* snorbrommert = gemotoriseerde fiets, en niet een boerkatavus.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef Treces het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ligt nogsteeds bij mij thuis..
Ai bummer! Wou evt. vanavond nogquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
16:00 waren wij (freecell en ik) ter plaatse. De FOK!stok lag er niet meer
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mooi
![]()
Als het lukt mag die wel voorzichtig deze kant op komen (voorzichtig omdat die stok zo robuust is dat je er zelfs een atoombunker mee aan poeder kan slaan).
Dan ga ik hem fixxen.
Shucks! Ben benieuwd wie hem heeft en waar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat komt omdat ik hem heb opgehaald. Morgen zal ik hem ergens anders plaatsen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
In der nahe would be nicequote:Op woensdag 10 maart 2010 18:51 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hem heb opgehaald. Morgen zal ik hem ergens anders plaatsen.
Inderdaadquote:
Als hij bij mij ligt, leg ik hem wel bij jullie weer in de buurtquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb een geniale locatie bedacht
Nope, koop ik dan wel. En het laswerk besteed ik uit. papa kan ook lassenquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:25 schreef malse-sjanker het volgende:
Al een idee hoe je hem gaat fixen ? heb je al een ander slot oid ?
[..]
Bovenop de Martinitoren?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb een geniale locatie bedacht
Je hebt een zwartehand gepleegd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:51 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Eensch!!!! Ben gehecht geraakt aan de tijdelijke houten beschimmelde fok-stok....... Ik vind dat 'ie moet blijven!quote:
ach, zo snel als die weer kwijt is plaatsen we de metalen weer terugquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:30 schreef Broertie het volgende:
[..]
Eensch!!!! Ben gehecht geraakt aan de tijdelijke houten beschimmelde fok-stok....... Ik vind dat 'ie moet blijven!
Dan maak ik die metalen wel weer "kwijt"...quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ach, zo snel als die weer kwijt is plaatsen we de metalen weer terug
Dan raak ik mijn goede humeur kwijt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:57 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan maak ik die metalen wel weer "kwijt"...
Ik en glas gaan niet goed samenquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:46 schreef malse-sjanker het volgende:
zodra de houten variant foetsie is, en de metalen variant nog niet gefixt is, kunnen we ook nog een plastic of glas-variant maken :p
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:51 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, zwartehand!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hebt een zwartehand gepleegd.
Ben benieuwd waar ie naartoe gaat.
Hoendiep? Hoe kom je daarbij? Mijn optie is de Zonstraat....quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:04 schreef nijnja het volgende:
Ik heb wel een vermoeden, maar ik heb het toch altijd fout dus ik wacht mooi op de maps-hero's
Daar is dus geen streetview, maar (net zoals op die van jou) ging ik er vanuit dat er een slootje of iets aan de ene kant van de weg moest zijn. Aan de andere kant 'nieuwbouw', en bij dat Hoendiep gebeuren lijkt het met maps (van bovenaf, 'sateliet') alsof ze daar aan de bouw zijn. Maar ik ben dus hartstikke faal met mapsquote:
Het is je vergeven, gelukkig ben je wél goed in chauffeuren....quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar is dus geen streetview, maar (net zoals op die van jou) ging ik er vanuit dat er een slootje of iets aan de ene kant van de weg moest zijn. Aan de andere kant 'nieuwbouw', en bij dat Hoendiep gebeuren lijkt het met maps (van bovenaf, 'sateliet') alsof ze daar aan de bouw zijn. Maar ik ben dus hartstikke faal met maps!
Een klein beetje dan. Ik ging wel een keer stiekem rechts inhalenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:30 schreef Broertie het volgende:
[..]
Het is je vergeven, gelukkig ben je wél goed in chauffeuren....
Hoe heet je klasgenoot (username)?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef dralion13 het volgende:
klasgenoot van me is nu op pad om hem te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Dat is snel!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef dralion13 het volgende:
klasgenoot van me is nu op pad om hem te halen
gaan we nu een opsomming maken van alle illegale activiteiten tijdens het ophalen van de fokstokquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Een klein beetje dan. Ik ging wel een keer stiekem rechts inhalen! Dat is toch niet netjes
?!
Parkeren zonder te betalen, omdat iemand zo nodig een broodje moet halen......quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaan we nu een opsomming maken van alle illegale activiteiten tijdens het ophalen van de fokstok?
te hard rijden
wildplassen
keren waar het niet mag
eenrichtingsstraatjes andersom rijden
stilstaan waar het niet mag
uhh....
Als het zo moet ....quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaan we nu een opsomming maken van alle illegale activiteiten tijdens het ophalen van de fokstok?
te hard rijden
wildplassen
keren waar het niet mag
uhh....
Dat was niet stiekem, heb het heus wel gezien vanonder de achterbank.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Een klein beetje dan. Ik ging wel een keer stiekem rechts inhalen! Dat is toch niet netjes
?!
Oja, die hadden we ook nog jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:42 schreef Broertie het volgende:
[..]
Parkeren zonder te betalen, omdat iemand zo nodig een broodje moet halen......
Dat klopt, je had er nog een kort gesprek over met babybel jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:43 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dat was niet stiekem, heb het heus wel gezien vanonder de achterbank.....
Op de autoweg lopenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
te hard rijden
wildplassen
keren waar het niet mag
uhh....
Zuidbroekquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef Crutch het volgende:
Volgens mij was ik daar laatst nog in Van der Valk.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef Broertie het volgende:
FF snel dan..... Hiero? Ze hebben ook vandalen in Briltil..... Het "zone 30" bord in omgedraaid...
Grote steen
quote:geregistreerd op: donderdag 11 maart 2010 @ 16:15
Ik maak er geen probleem van, zit gewoon een beetje te stangen......quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:24 schreef Guussieboy het volgende:
Ik volg Fok al een tijd, is er alleen van nooit van gekomen om te registreren...![]()
En is toch goed gegaan? Dus ik vat het probleem niet helemaal
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:31 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ligt volgens mij vlak naast Duiventil.........
(Matige grap......)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |