Als het zo moet ....quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaan we nu een opsomming maken van alle illegale activiteiten tijdens het ophalen van de fokstok?
te hard rijden
wildplassen
keren waar het niet mag
eenrichtingsstraatjes andersom rijden
stilstaan waar het niet mag
uhh....
Dat was niet stiekem, heb het heus wel gezien vanonder de achterbank.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Een klein beetje dan. Ik ging wel een keer stiekem rechts inhalen! Dat is toch niet netjes
?!
Oja, die hadden we ook nog jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:42 schreef Broertie het volgende:
[..]
Parkeren zonder te betalen, omdat iemand zo nodig een broodje moet halen......
Dat klopt, je had er nog een kort gesprek over met babybel jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:43 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dat was niet stiekem, heb het heus wel gezien vanonder de achterbank.....
Op de autoweg lopenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaan we nu een opsomming maken van alle illegale activiteiten tijdens het ophalen van de fokstok?
te hard rijden
wildplassen
keren waar het niet mag
eenrichtingsstraatjes andersom rijden
stilstaan waar het niet mag
uhh....
Zuidbroekquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef Crutch het volgende:
Volgens mij was ik daar laatst nog in Van der Valk.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef Broertie het volgende:
FF snel dan..... Hiero? Ze hebben ook vandalen in Briltil..... Het "zone 30" bord in omgedraaid...
Grote steen
quote:geregistreerd op: donderdag 11 maart 2010 @ 16:15
Ik maak er geen probleem van, zit gewoon een beetje te stangen......quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:24 schreef Guussieboy het volgende:
Ik volg Fok al een tijd, is er alleen van nooit van gekomen om te registreren...![]()
En is toch goed gegaan? Dus ik vat het probleem niet helemaal
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:31 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ligt volgens mij vlak naast Duiventil.........
(Matige grap......)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |