Is goed, 0730 op dezelfde plaats? Komt goed, neem ik een camera mee of jijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef Broertie het volgende:
Donderdagmorgen om 07.30 in Deventer? Op het station? Komt om logistieke redenen beter uit, moet ik Teerbeminde daar op het station afzetten...
Goeie truuk. Kan ik ook laten zien dat mijn camera WEL goed is. Alleen niet in het donker enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef malse-sjanker het volgende:
@ nijn, neem dan allebei een camera mee, als er 1tje faalt heb je een backup.
Nee, ik zoek 'm zelf wel weer op. Beetje jammerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:51 schreef Broertie het volgende:
Nee, ik leg hem niet bij Thijz voor de deur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Deal! Ik neem camera sws mee, als jij een foto van mij wilt maken, mag jij de jouwe ook meenemen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is goed, 0730 op dezelfde plaats? Komt goed, neem ik een camera mee of jij?
Zo makkelijk kom je niet van je Stok-maagdelijkheid afquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:59 schreef Teerbeminde het volgende:
en dat allemaal voor de Fok-stok! Ga ik zelfs met de trein!
Ze bedoelt dat ze met de trein gaat om mij de auto te gunnen.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef boertie het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je niet van je Stok-maagdelijkheid af
Dan alleen babybel, waarna Thijz zal volgen. Maruna komt ook nog een keer in aanmerkingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:50 schreef boertie het volgende:
Het begint nu wel op te vallen dat Broertie het Stokhoertie is. Hij gaat toch met jan en alleman mee om die stok maar op te kunnen ophalen/weg te brengen.![]()
1.Broertie en Zwagertie
2.Broertie en Broertie
3.Broertie en Teerbeminde (die overigens toen nog geen Fok!account had toen)
4.Broertie en Nijnja/Babybel
5.Broertie en Nijnja
6.Broertie en ????? who's next?
ik weet niet of ik zo graag in die Volvo wil zitten. Volgens mij sopt die achterbank onderhand een beetje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan alleen babybel, waarna Thijz zal volgen. Maruna komt ook nog een keer in aanmerking
* Nijn hoopt voorin te mogen zittenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:59 schreef Thijz het volgende:
[..]
ik weet niet of ik zo graag in die Volvo wil zitten. Volgens mij sopt die achterbank onderhand een beetje.
* Thijz hoopt het ook voor Nijnquote:
En wanneer ben je vrij?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:04 schreef Tankiej het volgende:
Dat is vlakbij mijn huis!![]()
Voor het eerst in 3 maanden dat ik hier weer eens kijk, en dat ding is gewoon dichtbij
Misschien als ik me verveel ga ik er wel even heen zodra ik weer thuis ben, zit op school..
Ik denk dat ie aan het lezen is wat hier de afgelopen 3 maand is gebeurd. En dat is heul veulquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:35 schreef nijnja het volgende:
Het je de stok inmiddels al, Tankiej?
Ik mis de smeuïge schandalen.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:40 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie aan het lezen is wat hier de afgelopen 3 maand is gebeurd. En dat is heul veulEen echte FOK!Stok-gate
![]()
Ik bied mij voor aankomende zondag aan indien de stok dan nog niet verplaatst is. Liefhebbers om mee te gaan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:52 schreef nijnja het volgende:
Tankiej, doe het dan gwoon! Anders moeten we het alsnog doen!....
Zondag ben ik aan het muziekeren (gitaren)quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:08 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik bied mij voor aankomende zondag aan indien de stok dan nog niet verplaatst is. Liefhebbers om mee te gaan?
Ze stelden allemaal belachelijke eisen, dus ik heb ze maar meegedeeld dat ze in de str*nt kunnen zakken, zó wanhopig ben ik niet, vind wel wat anders!quote:
En? Al onderweg?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:41 schreef Tankiej het volgende:
Haha, ik zet m'n wekker voor morgen wel ^^
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:05 schreef Broertie het volgende:
Tja, als het straatnaambord erop staat, wordt het wel érg makkelijk....
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:47 schreef dralion13 het volgende:
'T is lekker weer
Ik haal hem wel even met de fiets op
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:04 schreef Tankiej het volgende:
Ohja, nu weet ik wat ik vergeten ben. Ik zou daar nog een balkje overheen plakken
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:04 schreef Tankiej het volgende:
Ohja, nu weet ik wat ik vergeten ben. Ik zou daar nog een balkje overheen plakken
ondersteboven ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:49 schreef Thijz het volgende:
Dat mag heul niet, had je je foto anders moeten nemen
Nee, gewoon een stapje naar rechts doen, zodat je het net niet lezen kuntquote:
maar als je niet oppast krijg je van die zwarte_hand praktijken, dat de halve foto bewerkt is...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:16 schreef maok het volgende:
Ik vind best dat je een straatnaam mag weg shoppen, als het maar duidelijk is dat het geshopt is (dus niet het hele bordje wegshoppen ofzo). Als mensen het bord dan niet kunnen vinden kan altijd nog de foto met straatnaam worden geplaatst. Ik heb ook wel eens tekst op de achtergrond weg gehaald omdat het anders wel heel makkelijk werd.
Denk dat het duidelijk is dat dat niet de bedoeling isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:04 schreef Thijz het volgende:
[..]
maar als je niet oppast krijg je van die zwarte_hand praktijken, dat de halve foto bewerkt is...
Of met de hand ervoor houden en dan je foto makenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:43 schreef swarmahoer het volgende:
voortaan gewoon een zwart a4tje meenemen en eroverheen plakken
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:37 schreef dralion13 het volgende:
Stok verplaatst, foto's komen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |