Zachte G, maar ook een harde Lquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Dit is dus de muzieksmaak van Nederland, ik schaam me voor dit landje
Goede vraagquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:51 schreef alors het volgende:
Wie is er bij That's Live?
het kwam toch vannacht ook nog op TV?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/343993/That's-Live:-Stereophonics-en-Moss
Doei !quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:06 schreef gerbenp het volgende:
Ja, nou de wereld vergaat, ik draai me nog een keer om!
Commerciële zeikplaat, maar ik moet het nou eenmaal hebben van het wat stevigere werk, of iig met meer pitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, om zo af en toe te horen best prettig.
Zit je dan nog wel goed bij 3FM?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Commerciële zeikplaat, maar ik moet het nou eenmaal hebben van het wat stevigere werk, of iig met meer pit
Nee, KX radio doe ik aan, en 3fm luister ik alleen voor Ekstra Weekend, 3v12 en Michiel (en om wakker te worden, maar als ik een wekkerinternetradio kreeg zou dat ook wel veranderen)quote:
Wie is ze?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze zou idd beter naar Sky Radio kunnen gaan
Nathanael, dat is toch geen vrouwennaamquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
FAIL![]()
Maar naatje lijkt mij voor een vrouw een naam
Weet ik veel hoe jij heetquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nathanael, dat is toch geen vrouwennaam
ik zat ook gewoon te wachten, hoopte gewoon dat et kabinet wat sneller zou vallen zodat ik weer kon kijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:55 schreef Sirolf het volgende:
Wel zielig voor de gasten van Giel en Gerard vannacht, die dachten op TV te komen maar dat pakte even anders uit...
Ah, okayquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, KX radio doe ik aan, en 3fm luister ik alleen voor Ekstra Weekend, 3v12 en Michiel (en om wakker te worden, maar als ik een wekkerinternetradio kreeg zou dat ook wel veranderen)
quote:
ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:29 schreef Nfct het volgende:
[..]
Nog mensen die in juni naar het goffertpark gaan? Hier wel
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:09 schreef borisz het volgende:
Was gezellig op de fok! meet. Uiteindelijk kwamen we toch terecht bij Stairway, waar anders.
Mooi overzicht weet ik niet, je kan wel het archief van http://radiofreak.nl/archief.php doorspittenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:13 schreef T3hTommay het volgende:
Even een indirect gerelateerde 3FM vraag...
Weet iemand waar ik luistercijfers van bijvoorbeeld 2000 of zelfs vroeger kan vinden, zodat ik ze kan vergelijken met die van afgelopen jaar? Ben momenteel bezig met m'n profielwerkstuk (5havo) en ik heb als onderwerp de verschillen tussen het radio maken van toen en van nu en tussen het radio luisteren van toen en nu.
Dus... mocht iemand bbelangrijke info hebben, graag!
zet er ook de john bakker edit van I think i like it bij bij Jon Bakker FM danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:01 schreef afzuigkapfilter het volgende:
niet verwacht dat Jon Bakker FM zo'n vlucht zou nemen...![]()
Iemand enig idee wie zo vriendelijk is geweest om die relay server met 1000 slots aan te bieden? Die moet ik nog even bedanken.
Past niet in het formatquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:21 schreef gerbenp het volgende:
[..]
zet er ook de john bakker edit van I think i like it bij bij Jon Bakker FM dan
hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:32 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Past niet in het format
(en ik hou de muziek graag rechtenvrij)
Goh wat een rare locatie stairwayquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:09 schreef borisz het volgende:
Was gezellig op de fok! meet. Uiteindelijk kwamen we toch terecht bij Stairway, waar anders.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanaf volgende week weer 3fm kunnen luisteren
Was idd wel jammerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:17 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vind wel dat ze een beetje het tempo uit Memories getrokken hebben
Ah, ik dacht al dat het iemand intern moest zijn, anders kom je nooit aan al die quotes.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:01 schreef afzuigkapfilter het volgende:
niet verwacht dat Jon Bakker FM zo'n vlucht zou nemen...![]()
Iemand enig idee wie zo vriendelijk is geweest om die relay server met 1000 slots aan te bieden? Die moet ik nog even bedanken.
Vind je?quote:
Jaaa joh! klinkt best wel tof ditquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:15 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Vind je?Crookers
Ze hebben een paar leuke nummers maar meer ook niet. Knobbers is wel leuk en de remix van Salmondance van The ChemicalBrothers
RJ Zelfs de minister van Wijn gewordenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wijn.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
RJ Zelfs de minister van Wijn geworden. Al moet die hopen dat hij van mij een budget krijgt
.
Dat doet ie zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:53 schreef -Hans- het volgende:
Nu Armin van Buuren. De record check
[..]
Hoop dat 'ie goed smaakt.
http://www.3fm.nl/ > Media & Gemist > bovenaan;)quote:Op zondag 21 februari 2010 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
Timur open radio gebeld met Jan Peter Balkenende zie ik nu op de site,,?
Ik denk 't niet hoor. Hij is duidelijk herkenbaar aan z'n stem, en de soundbyte 'u bent denk ik verkeerd verbonden' heb ik ook niet in een ander 3FM-gesprek met JPB gehoord.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:19 schreef korting het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/ > Media & Gemist > bovenaan;)
-edit- volgensmij is het nep
Ouwe vlaaiquote:Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, gemist dat ik eergisteren precies acht jaar op FOK! zit
Ik zit er alweer een jaar opquote:Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mijn account is uit december 2004 (net iets meer dan 5 jaar dus nu), maar ik ben pas later actief geworden.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dies al heul oud, volgens mij heb ik em ook nog ergens op mijn pc staan, maar misschien heb ik em er ook wel afgegooidquote:Op zondag 21 februari 2010 13:35 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!
hoe cool is dit liedje? kwam `m net tegen op youtube![]()
De 'nu op 3FM'-info op de site loopt een beetje achter. Er zijn nl. nog wat problemen daarmee sinds de nieuwe site.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:24 schreef korting het volgende:
Is dit Mika?
Er staat Lady gaga - Just dance, maar dat is m iig niet
Nee, volgens mij doet ie het wel weerquote:Op zondag 21 februari 2010 16:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 'nu op 3FM'-info op de site loopt een beetje achter. Er zijn nl. nog wat problemen daarmee sinds de nieuwe site.
Ja, inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2010 15:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, ik was er al bang voor, ik was er al bang voor
quote:claudiadebreij
VVD stond in campagnejacks te flyeren voor de supermarkt. Kennelijk keek ik vandaag zo Vara uit mijn ogen dat ze mij maar oversloegen...
quote:claudiadebreij
Terwijl ik het een gezellig slag volk vind, die VVD'ers. Kijk, regeren is een ander ding, maar ik laat ze altijd graag de wijn kiezen enzo
Congratzquote:Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, voor Domien zet ik de radio ook graag aan!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn radio toch nog even aan
Van mijn Twitter:quote:Op zondag 21 februari 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Stereophonics. Wat een track. Klets dan die 30 seconden even vol..
lolquote:Op zondag 21 februari 2010 21:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Van mijn Twitter:
@Domien start dan even het spannende muziekje van Gerard in of zoek de kut piano van Bart op
mwoah,dit is hetwatoudere werk van Run DMC wat mij betreftquote:
Heb er nogal jeugdmemories aan en dat is alweer een tijdje geleden, vandaarquote:Op zondag 21 februari 2010 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah,dit is hetwatoudere werk van Run DMC wat mij betreft
Hallo Limburg !quote:Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hallo Nederland.
Moiquote:
Indd er ligt hier 3-4 cm maarja de winter is na vandaag voorbij gelukkig maar dan krijgen we herfst. er is zelfs een verwachting dat we vrijdag een herfststorm krijgen(hopelijk net als 17 januari 2007quote:Op zondag 21 februari 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi![]()
. Er ligt trouwens onwijs veel sneeuw hier in het Noorden.. het sneeuwt nog steeds. Heb wel het idee dat we er morgen snel van zijn verlost want het wordt warmer
.
Herfst?! Is de lente ook goed?? Niet nog zo'n saaie periode met <piep> temperaturen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Indd er ligt hier 3-4 cm maarja de winter is na vandaag voorbij gelukkig maar dan krijgen we herfst. er is zelfs een verwachting dat we vrijdag een herfststorm krijgen(hopelijk net als 17 januari 2007)
Kudquote:Op zondag 21 februari 2010 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herfst?! Is de lente ook goed?? Niet nog zo'n saaie periode met <piep> temperaturen.
HALLO FOK ! MGMT - KIDS op de radio. WAKKER WORDEN !!!!![]()
![]()
![]()
wieso?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
dacht dat 3fm een muziekzender was
Dan krijg je nu Anoukquote:Op maandag 22 februari 2010 09:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
dacht dat 3fm een muziekzender was
Oh, die haalde 'ie er afgelopen vrijdag freaknacht ook al te pas en te onpas bij.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
John Bakker FM op den nationale radio![]()
Toch maar eens luisterenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, die haalde 'ie er afgelopen vrijdag freaknacht ook al te pas en te onpas bij.
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:43 schreef alors het volgende:
goedeMIDDAG!![]()
oh heeerlijk Homecoming voor ik de deur uit moet
Dan is het dus meer Homeleaving.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:43 schreef alors het volgende:
goedeMIDDAG!![]()
oh heeerlijk Homecoming voor ik de deur uit moet
Brenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:48 schreef Brennel het volgende:
Goedemorgen!
ALAAAAAAAAAARM [ afbeelding ]
Yep, hele sterke eindronde. Prachtige ritquote:Op maandag 22 februari 2010 10:48 schreef -Hans- het volgende:
wtf die Wust heeft goud gewonnen (wist ik nog niet). Goed bezig !
Tijdens de laatste ronde gewoon toeslaan. Briljant! Later vandaag de beelden maar even checken. Echt goed van haarquote:Op maandag 22 februari 2010 10:49 schreef Brennel het volgende:
Yep, hele sterke eindronde. Prachtige rit
Zij was vanmorgen al bij Gielquote:Op maandag 22 februari 2010 10:56 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze hebben het gesprek met Lauren toch maar veranderd naar een gesprek met Beau.
Ja niet dus, bus was weer eens te vroeg, en rennen was er niet bij in die ontzettende lading sneeuwdrab die hier ligt, gatverdamme zeg wat een blubberbendequote:
haha hallo daar !quote:Op maandag 22 februari 2010 11:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hansje pansje kevertjeeeee
Volgens mij wel.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sirolf, loopt de bandrecorder mee?
Yo !quote:Op maandag 22 februari 2010 12:00 schreef Paul-89 het volgende:
GOEDEMIDDAG,,,!!!!!!!!!!Bijgekomen van alweer een nachtje tv kijken,,
Ben vooral benieuwd hoe de Z-side gaat reageren het is toch overlopen naar de vijandquote:
Als ik zo de forums etc. zie zijn ze woest en voelt dit als een mes in de rug dus ik zie hem nog voor het einde van het seizoen vertrekken.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe de Z-side gaat reageren het is toch overlopen naar de vijand
Ja ik ben er niet al te vrolijk bij,mijn beste kameraad is zelfs woestquote:Op maandag 22 februari 2010 13:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als ik zo de forums etc. zie zijn ze woest en voelt dit als een mes in de rug dus ik zie hem nog voor het einde van het seizoen vertrekken.
Echt wel. Zo'n ontspannende warm-bad-bij-kaarslicht plaat.quote:
Heerlijk ja, zo'n lekker-knus-tegen-elkaar-op-de-bank-plaatquote:Op maandag 22 februari 2010 13:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Echt wel. Zo'n ontspannende warm-bad-bij-kaarslicht plaat.
Verre van slecht, alleen ben ik niet zo'n fan van de plaat keuze,,quote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
Hej, hans, geef hier eens een mening over:
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Paul-89 het volgende:
PPRRRRRRRRRRRRRR BOMBAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!
Dat hij zijn high tech probleempjes lekker thuis oplost inplaats van aandacht vragen via de radio,,quote:As we speak met @tmobile_webcare aan het bellen. 2e keer vandaag. Als ze het niet weten op te lossen gooi ik het er straks ff uit op #3FM.
Best wel geinig om te horenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
Hej, hans, geef hier eens een mening over:
Dát is pas een knus-tegen-elkaar-kruip-op-de-bank plaat, onder een dekentje, kaarsjes aan, terwijl het buiten stormtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dát is pas een knus-tegen-elkaar-kruip-op-de-bank plaat, onder een dekentje, kaarsjes aan, terwijl het buiten stormt
Glaasje wijn erbij....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dronken voeren he?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |